Forum Bukmacherskie

Zakłady Bukmacherskie   .:.   100zł BONUS!   .:.   Liga Typerów   .:.   Firmy Bukmacherskie   .:.   Wyniki na Żywo  .:.  Tabele  .:.  Forum Bukmacherskie

Wróć   Forum Bukmacherskie > Firmy Bukmacherskie, Systemy, Informacje i Opinie > Dział dla Początkujących

Zamknięty Temat

Udostępnij Narzędzia wątku
stare 26-06-2010, 02:45   #1
netto
Guest

Zakłady w realu vs. zakłady internetowe - pytanie

Dzień dobry,

Jestem nowy na forum i nowy w świecie bukmacherki internetowej. Natomiast bawię się trochę w typowanie w realu, czyli fizycznie w punktach bukmacherskich. W ogóle nie jestem biegły w komputeracj, dlatego mam parę pytań, liczę, że ktoś mi pomoże.

Po pierwsze, jak to jest z wpłaconymi pieniędzmi u buka internetowego? Z tego co czytałem na Waszym forum praktycznie WSZĘDZIE nie wolno dysponować swoją kasą tylko trzeba w całości ją kilka razy postawić, żeby móc ją wypłacić. Czyli jeśli wpłacę 100zł to muszę kilka razy je postawić (i wygrać), żeby móc je wypłacić. Nie mogę wpłacić 100zł, postawić raz, wygrać np. 200 i ich wypłacić. Czy to prawda? (Żadne bonusy i inne błyskotki mnie nie interesują, gram uczciwie.)

Po drugie, jak to jest z podatkami od wygranych u buków internetowych? U normalnych jest prosto, bo od wygranej automatycznie potrącają przy wypłacie. A w internecie? Domyślam się, że nie płaci się podatków, ale w takim razie czy nie ma ryzyka, że urząd skarbowy się mną zainteresuje jeśli na moje konto internetowe zaczną przychodzić pieniądze od jakiegoś buka internetowego?

Po trzecie, czytałem, że są problemy z wypłatą dla graczy obstawiających relatywnie wysokie zakłady jednorazowe. Np. stawiam 10000zł na wygraną jakiejś drużyny piłkarskiej (mocnego faworyta), wygrywam 2000 i tak kilkanaście razy tylko takie zakłady. Czy to prawda, że wtedy nie chcą wypłacać?

Byłbym bardzo wdzięczny za rozjaśnienie mi sytuacji.

Pozdrawiam i dziękuję,
netto

stare 26-06-2010, 08:36   #2

Reputacja: 7