edi8
Forum VIP
Przedstawię rozpis systemu , który łączy w sobie 2 oddzielne systemy A i B i przy nadaniu 16 zakładów prostych - dla obstawienia wyników 6 meczy - pozwala nam ze 100% gwarancją na wygraną przy:
a/ typowaniu bezbłędnym 6 wyników - po 3 mecze w systemie A i B
b/ typowaniu bezbłędnym w systemie A i 1 błędzie w systemie B
c/ typowaniu z 1 błędem w systemie A i 1 błędem w systemie B
d/ typowaniu z 1 błędem w systemie A i bezbłędnym w systemie B
Tak więc mamy tu 4 warianty połączeń rozmaitych rezultatów dla 6 meczy ( w 2 grupach po 3 ) i każdy z tych wariantów od a/ do d/ zapewnia odszukanie na jednym z 16 zawartych zakładów jednego kuponu z wygraną , czyli bezbłędnego.
System A to 3 mecze 2-drogowe ( choć mogą być i 3 drogowe o czym później ) , w których wstępnie zakładamy np. 3 wyniki nieparzyste lub zakładając się na BTS ( both teams score ) wybieramy wariant SN2 , czyli że nie strzelą bądź też gramy under/over 2,5 - ale dopuszczamy możliwość 1 błędu , czyli że wejdą tylko 2 nasze typy a jeden będzie przeciwny od typowanego:
Rozpis 4 zakładów systemu A ( czytaj w pionie ) zapewniający wygraną zarówno przy wejściu 3 typów bezbłędnych oznaczonych symbolem "1" i z 1 błędem oznaczonym jako "2":
1-1-1-2
1-1-2-1
1-2-1-1
Gdybyśmy jednak chcieli użyć w systemie A typów 3-drogowych , to będzie to miało taki rozpis , gdyż wynik asekuracyjny w tym typowaniu , będzie typem podwójnym "x2" :
1-1-1-x2
1-1-x2-1
1-x2-1-1
I ten powyższy rozpis jest oczywiście także zapisem systemu B .
Zatem system na 16 zakładów powstaje przy połączeniu z sobą wszystkich zakładów obu systemów A i B i ma postać:
( wariant na mecze 2-drogowe w systemie A ) dla lepszej czytelności podaję w grupach po 4 czytane w pionie:
1-x-x-1..... x-1-1-1..... 1-1-1-x..... 1-1-1-1
x-1-1-1..... 1-1-1-1..... 1-x-1-1..... x-x-1-1
1-1-1-x..... 1-1-1-x..... 1-1-x-1..... 1-1-1-x
1-x2-1-1... 1-x2-1-x2....1-1-1-1....1-x2-1-1
1-1-x2-x2.. 1-1-x2-1.....1-1-1-1....x2-1-1-1
x2-1-1-1....x2-1-1-1......1-1-1-1...1-1-x2-x2
Wobec 16 zakładów tego systemu koszt jego nadania to 16 jednostek , zaś ako wygranego kuponu zależy oczywiście od kursów poszczególnych składowych , czyli tych 6 zdarzeń.
Np. przy bezbłędnym typowaniu w części A tych 3 typów na BTS granych jako SN2 z kursami po 1.98 - ako systemu A to 7.76 a przy graniu w systemie B meczy z kursami po 2.7 i z kursem 1.35 na wynik przeciwny od typowanego czyli ten "x2" - i przy popełnieniu 1 błędu , ako systemu B wyniesie 2.7x2.7x1.35=9.84 tak więc ako całego wygranego zakładu wyniesie w tym przykładzie 7.76x9.84=76.37 a w przeliczeniu na 1 zakład 76.37/16=4.77 czyli tak jakbyśmy grali 1 zakładem na kurs 4.77.
Wynika z tego , że grając płaską stawką po 1 j. na zakład , a więc przy każdorazowym koszcie gry 16 jednostek , mamy wtedy 4 kolejne podejścia na trafienie aby nie być przegranymi , bo 4x16=64 , czyli trafienie w 4. podejściu i tak daje zysk wobec poniesionego kosztu 4x16j.=64
Przy typowaniu bezbłędnym w części B , ako wyniesie w tym przykładzie 2.7x2.7x2.7=19.683 a zatem ako wygranego kuponu ( brak błędu w A i w B ) to wtedy 7.76x19.683=152.74 a taka wygrana zabezpiecza nam grę płaską stawką na 9 kolejek ze stawką 1j. na każdy zakład systemu , gdyż 152.74/16=9.54 , zaś koszt gry na 9 kolejek to 16j. x9=144j.
A teraz symulacja ako wygranego kuponu przy 1 błędzie w A i 1 błędzie w B: przy wejściu 2x"1" jako np. BTS z kursami po 1.98 i jednego typu z kursem 1.8 ako w A to 7.05 a ako w B to 2.7x2.7x1.35=9.84 co daje ako wygranego kuponu 69.37
Oczywiście można też zastosować - dostosowaną do swoich możliwości finansowych i zakładanego zysku w momencie trafienia wg tych w/w założeń gry - tabelkę gry stawkami podnoszonymi , czyli rosnącymi.
....................
Na marginesie , poza założeniami tego systemu :
( Można też to typowanie w części B , obecne w schemacie rozpisu jako x2 , czyli asekurujące typ główny, zastąpić tylko jednym pojedyńczym typem: x lub 2 i przy równych kursach 2.7-2.7-2.7 przy 1 popełnionym błędzie nadal mieć kurs 19.683 bo trafimy 2x"1" i typ asekuracyjny - choć oczywiście musimy tu dla wygranej zmieścić się w 2 typach na 3 możliwe i zmienia to już założenia tego opisywanego systemu , gdyż w tym wypadku możemy mieć przecież tylko 1 błąd: np. 2 zamiast x a nawet i wtedy nic nie wygrać. )
...................
P.s: podane kursy są jedynie symulacją a gra w części A to zdarzenia 2-drogowe i zastosowanie podwójnego użycia schematu rozpisu dla typowań 3-drogowych z części B także i do części A może być efektywniejsze , choć nadal będzie to gra na 16 zakładów...
W realnej grze minimalne ako w obu podsystemach to takie wynikające np. z zastosowania kursów po 1.6 , co daje 1.6^3=4.096 a więc ako wygranego kuponu to 4.096x4.096=16.777
Pzdr.
edi8
a/ typowaniu bezbłędnym 6 wyników - po 3 mecze w systemie A i B
b/ typowaniu bezbłędnym w systemie A i 1 błędzie w systemie B
c/ typowaniu z 1 błędem w systemie A i 1 błędem w systemie B
d/ typowaniu z 1 błędem w systemie A i bezbłędnym w systemie B
Tak więc mamy tu 4 warianty połączeń rozmaitych rezultatów dla 6 meczy ( w 2 grupach po 3 ) i każdy z tych wariantów od a/ do d/ zapewnia odszukanie na jednym z 16 zawartych zakładów jednego kuponu z wygraną , czyli bezbłędnego.
System A to 3 mecze 2-drogowe ( choć mogą być i 3 drogowe o czym później ) , w których wstępnie zakładamy np. 3 wyniki nieparzyste lub zakładając się na BTS ( both teams score ) wybieramy wariant SN2 , czyli że nie strzelą bądź też gramy under/over 2,5 - ale dopuszczamy możliwość 1 błędu , czyli że wejdą tylko 2 nasze typy a jeden będzie przeciwny od typowanego:
Rozpis 4 zakładów systemu A ( czytaj w pionie ) zapewniający wygraną zarówno przy wejściu 3 typów bezbłędnych oznaczonych symbolem "1" i z 1 błędem oznaczonym jako "2":
1-1-1-2
1-1-2-1
1-2-1-1
Gdybyśmy jednak chcieli użyć w systemie A typów 3-drogowych , to będzie to miało taki rozpis , gdyż wynik asekuracyjny w tym typowaniu , będzie typem podwójnym "x2" :
1-1-1-x2
1-1-x2-1
1-x2-1-1
I ten powyższy rozpis jest oczywiście także zapisem systemu B .
Zatem system na 16 zakładów powstaje przy połączeniu z sobą wszystkich zakładów obu systemów A i B i ma postać:
( wariant na mecze 2-drogowe w systemie A ) dla lepszej czytelności podaję w grupach po 4 czytane w pionie:
1-x-x-1..... x-1-1-1..... 1-1-1-x..... 1-1-1-1
x-1-1-1..... 1-1-1-1..... 1-x-1-1..... x-x-1-1
1-1-1-x..... 1-1-1-x..... 1-1-x-1..... 1-1-1-x
1-x2-1-1... 1-x2-1-x2....1-1-1-1....1-x2-1-1
1-1-x2-x2.. 1-1-x2-1.....1-1-1-1....x2-1-1-1
x2-1-1-1....x2-1-1-1......1-1-1-1...1-1-x2-x2
Wobec 16 zakładów tego systemu koszt jego nadania to 16 jednostek , zaś ako wygranego kuponu zależy oczywiście od kursów poszczególnych składowych , czyli tych 6 zdarzeń.
Np. przy bezbłędnym typowaniu w części A tych 3 typów na BTS granych jako SN2 z kursami po 1.98 - ako systemu A to 7.76 a przy graniu w systemie B meczy z kursami po 2.7 i z kursem 1.35 na wynik przeciwny od typowanego czyli ten "x2" - i przy popełnieniu 1 błędu , ako systemu B wyniesie 2.7x2.7x1.35=9.84 tak więc ako całego wygranego zakładu wyniesie w tym przykładzie 7.76x9.84=76.37 a w przeliczeniu na 1 zakład 76.37/16=4.77 czyli tak jakbyśmy grali 1 zakładem na kurs 4.77.
Wynika z tego , że grając płaską stawką po 1 j. na zakład , a więc przy każdorazowym koszcie gry 16 jednostek , mamy wtedy 4 kolejne podejścia na trafienie aby nie być przegranymi , bo 4x16=64 , czyli trafienie w 4. podejściu i tak daje zysk wobec poniesionego kosztu 4x16j.=64
Przy typowaniu bezbłędnym w części B , ako wyniesie w tym przykładzie 2.7x2.7x2.7=19.683 a zatem ako wygranego kuponu ( brak błędu w A i w B ) to wtedy 7.76x19.683=152.74 a taka wygrana zabezpiecza nam grę płaską stawką na 9 kolejek ze stawką 1j. na każdy zakład systemu , gdyż 152.74/16=9.54 , zaś koszt gry na 9 kolejek to 16j. x9=144j.
A teraz symulacja ako wygranego kuponu przy 1 błędzie w A i 1 błędzie w B: przy wejściu 2x"1" jako np. BTS z kursami po 1.98 i jednego typu z kursem 1.8 ako w A to 7.05 a ako w B to 2.7x2.7x1.35=9.84 co daje ako wygranego kuponu 69.37
Oczywiście można też zastosować - dostosowaną do swoich możliwości finansowych i zakładanego zysku w momencie trafienia wg tych w/w założeń gry - tabelkę gry stawkami podnoszonymi , czyli rosnącymi.
....................
Na marginesie , poza założeniami tego systemu :
( Można też to typowanie w części B , obecne w schemacie rozpisu jako x2 , czyli asekurujące typ główny, zastąpić tylko jednym pojedyńczym typem: x lub 2 i przy równych kursach 2.7-2.7-2.7 przy 1 popełnionym błędzie nadal mieć kurs 19.683 bo trafimy 2x"1" i typ asekuracyjny - choć oczywiście musimy tu dla wygranej zmieścić się w 2 typach na 3 możliwe i zmienia to już założenia tego opisywanego systemu , gdyż w tym wypadku możemy mieć przecież tylko 1 błąd: np. 2 zamiast x a nawet i wtedy nic nie wygrać. )
...................
P.s: podane kursy są jedynie symulacją a gra w części A to zdarzenia 2-drogowe i zastosowanie podwójnego użycia schematu rozpisu dla typowań 3-drogowych z części B także i do części A może być efektywniejsze , choć nadal będzie to gra na 16 zakładów...
W realnej grze minimalne ako w obu podsystemach to takie wynikające np. z zastosowania kursów po 1.6 , co daje 1.6^3=4.096 a więc ako wygranego kuponu to 4.096x4.096=16.777
Pzdr.
edi8