>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

BTS ?

toki 26

toki

Użytkownik
ostatnio widzę wszędzie że ktoś obstawia to &quot;BTS&quot; co to jest ? z góry dzięki za odpowiedz ????
 
edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
BTS - both teams to score,
czyli zakład o to czy obie drużyny strzelą.
P.s: i nie pisz &quot;z góry dzięki za odpowiedz&quot; , bo na tym forum +dzięki jest na dole! ????

.
 
Otrzymane punkty reputacji: +34
A 0

ajres24

Użytkownik
DNB
Witam,
Jesli juz pytania o skroty to tez sie dolacze ???? a chodzi mi o DNB rozumiem ze jak padnie remis to stawka jest zwracana tak? I mam konto w betclic i nie wiem w jaki sposob to obstawic;). Chodzi o handicap?
np.
mecz
⚽Catania - Napoli
Draw (Catania +1) czyli zwrot przy wyniku np 0;1?
a jak to powinno wygladac gdybym chcial postawic np 1 DNB?
Mam nadzieje ze nic nie pokrecilem;) i jestem zielony w tym wiec nie krytykowac za bardzo;)
pozdro
 
jemjogurt 52

jemjogurt

Użytkownik
Witam,
Jesli juz pytania o skroty to tez sie dolacze ???? a chodzi mi o DNB rozumiem ze jak padnie remis to stawka jest zwracana tak? I mam konto w betclic i nie wiem w jaki sposob to obstawic;). Chodzi o handicap?
np.
mecz
⚽Catania - Napoli
Draw (Catania +1) czyli zwrot przy wyniku np 0;1?
a jak to powinno wygladac gdybym chcial postawic np 1 DNB?
Mam nadzieje ze nic nie pokrecilem;) i jestem zielony w tym wiec nie krytykowac za bardzo;)
pozdro
szukasz wtedy zakladu draw no bet - czyli remis nie ma zakladu - obstawiajac zwykly handicap albo wygrywasz albo przegrywasz, w DNB mozesz wygrac, przegrac albo stawka zostanie CI zwrocona
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
A 0

ajres24

Użytkownik
Josef39 przegladalem forum ale do tego jeszcze nie doszedlem dzieki;)