>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

MuchBetter - opinie

M 334

MatG

Użytkownik
Zapytałem o ten mir dostalem taka odpowiedz:


Witaj Mateuszu,

MuchBetter nie będzie już współpracować z UAB Payrnet.

Chcielibyśmy jeszcze raz podziękować za Twoją cierpliwość i przekazać ważną aktualizację dotyczącą Twojego konta w MuchBetter przez instytucję świadczącą usługi pieniężne, UAB Payrnet.

Jak wcześniej wspominaliśmy, UAB Payrnet zobowiązane jest zgodnie z prawem do uregulowania swoich zobowiązań wobec Ciebie w ciągu 15 dni roboczych od dnia, w którym wygasła jego licencja, czyli nie później niż 14 lipca.

Jesteśmy świadomi, że ten termin minął, a UAB Payrnet nie uregulowało żadnych płatności.

Wczoraj Bank Litwy opublikował następujące oświadczenie:

Ważne informacje dla klientów UAB PAYRNET

W oświadczeniu Bank Litwy przedłużył termin uregulowania wobec klientów UAB Payrnet do 22 sierpnia 2023 roku i podał dodatkowy dedykowany adres e-mail UAB Payrnet, aby skontaktować się z nimi bezpośrednio. Radzimy Ci ponownie przesłać swoje zapytanie na ten adres e-mail: [email protected]

Oczekujemy, że sprawa zostanie dla Ciebie satysfakcjonująco rozwiązana i będziemy nadal Cię wspierać, jak najlepiej możemy, uwzględniając nasze ograniczenia.

Skontaktujemy się zarówno z UAB Payrnet, jak i Bankiem Litwy, aby uzyskać wyjaśnienia. Jeśli zostanie wydane jakiekolwiek aktualizacje lub informacje przekazane nam, poinformujemy Cię.

Z poważaniem,

Stephanie C Zespół Wsparcia MuchBetter
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
xD takie same odpowiedzi dostawałem jak pytałem o Mir xD czyli żadne ;) oni nawet nie zmieniają "Wczoraj bank Litwy opublikował jak ta wiadomość jest chyba z 18 lipca :)
 
M 334

MatG

Użytkownik
Z jednej strony pisza że ciężko pracujemy, aby przywrócić wszystkie nasze usługi, w tym kartę MuchBetter a z drugiej że nie wspólpracuja z UAB PAYRNET który ma niby nasze środki
Ja już nie wiem co tu sie dzieje xD
 
Ostatnia edycja:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
To jest prawo fasadowe ;) Oni aby działać w UE muszą mieć przedstawiciela w UE (buki z curacao tak robią albo podmioty z Gibraltaru, gdzie są płatności w UE). Litwa jest krajem "przyjaznym" fintechom. W Listopadzie zeszłego roku ostrzegali, że będą kontrolować... oni tylko formułki wysyłają, żebyś dał im spokój... większość ludzi się zachowa tak, że przestanie do nich pisać po takiej odpowiedzi... Oni chcą pod jakąś inną nazwą założyć fintech na Litwie (muszą, bo to cały rynek UE...). Ewentualnie zrobią jak ecopayz i przeniosą się na Cypr (po wyjściu Wlk. Brytanii z UE tak się stało i nowelizacji dyrektywy AML), ale wtedy nie będzie dostępu do hazardu (tak mi się wydaje) dla Polaków.

" IPS Solutions Ltd is a company incorporated in the Republic of Cyprus, under the registration number HE346719, with registered office at 73 Metochiou 2407 Nicosia, Cyprus. IPS Solutions Ltd is an Electronic Money Institution authorised and licensed by the Central Bank of Cyprus, with license no 115.1.3.28. Payz is a registered trademark name legally used by IPS Solutions Ltd. "

Ja ostatnie emaile to już tylko po angielsku dostawałem xd


Yes B (MuchBetter)

31 lip 2023, 8:13 PM GMT+1

Hello Krzysztof,

Your reply is acknowledged.

We respect our customers' opinions, but as explained before we must abide by the rules and regulations where we do business.

You have received the available information, and we will communicate with the affected customers once there is a change.

In the meantime, we appreciate your patience and understanding.


"Due to the importance of this message, we have opted to send it in English only to avoid translation misunderstandings. You are welcome to use your chosen online translator to change it to your preferred language, but please note that we are unable to guarantee the accuracy of the information when it is translated."

Wysyłali mi te same formułki non stop jak pytałem o MiR i czy to rosyjski system to ani razu o tym nie wspomnieli tylko wysyłali info o tym, że Payrnet jest główny a oni są tylko agentem bla bla bla...
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Hello Krzysztof,

We thank you for your contact.

It is possible to find multiple articles published for public access, however, these are not posted or endorsed by the Bank of Lithuania or MuchBetter, our official communication has been and will be provided via email or within the app.

If you hold a MuchBetter Prepaid MasterCard or other contactless payment devices, we will provide more information as soon as this becomes available to us as to whether your existing card and device will continue to work or if you need to replace them.

Once again we thank you for your patience and understanding.

Have a nice day!

Regards,
Yes B
MuchBetter Support Team


xD
Post automatycznie złączony:

Key data

    • Trading Name: MuchBetter
    • Legal Entity: RTEKK Limited UK Ltd
      UAB RTEKK Lithuania
    • Activities: FCA-regulated high-risk payment processor
    • Location: United Kingdom, Lithuania
    • Regulations: authorized by the Financial Conduct Authority (FCA)

MuchBetter is the trading style of the RTEKK Group (previously MIR Group), founded by Israel Rosenthal in or around 2017. The company was acquired by the Bahrein-based Investcorp Technology Partners in Sept 2021. The payment processor is doing business via several regulated entities in the UK and Lithuania. MuchBetter is a high-risk payment processor specializing in the gaming and forex industry.

hehe Ruskie dobre są xD zmienili nazwę z Mir Group na RTEKK Group xD


Israel Rosenthal
Chief executive officer
MuchBetter
Israel Rosenthal worked his way up from customer support to COO during his long period at former PokerStars owner Rational Group. His time at the helm of MuchBetter is evolving at a much faster rate.
Rosenthal can reasonably claim to have launched the fastest-growing payments company in iGaming. He might have expected to secure a deal with The Stars Group but integrations with 888, Pinnacle, Casumo, Lottoland and Interwetten have shown that was not purely down to old contacts. Rosenthal has developed an innovative solution that operators and customers love.
 
Ostatnia edycja:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
To lista wszystkich agentów UAB "Payrnet" xD
1691085362370.png

1691085392573.png

1691085422073.png



1691085447241.png
Post automatycznie złączony:

Data wpływu do nadzoru polskiego notyfikacji informującej o zaprzestaniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jako instytucja pieniądza elektronicznego: 28.06.2023 - to notka na stronie KNF w sprawie Payrnet UAB

https://www.knf.gov.pl/podmioty/pod...cznego/notyfikacje_dzialalnosc_transgraniczna

Litwa, rozwijasz listę, dajesz Payrnet i masz wszystkie podmioty co na screenach xD

edit: wszystkie banki centralne na terenie UE mają te listy

edit2:

na stronie KNF jest coś takiego:

Zestawienie notyfikacji dotyczących działalności transgranicznej unijnych instytucji pieniądza elektronicznego na terytorium RP

a na stronie belgijskiego banku jest coś takiego w tłumaczeniu na polski:

"
Instytucje pieniądza elektronicznego podlegające prawu innego państwa członkowskiego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i świadczące usługi w swobodnym obrocie na terenie Belgii
"


To na stronie KNF może być niezrozumiałe, ale na stronie Centralnego Banku Belgii już tak.
 

Załączniki

Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +50
H 0

Hanko35

Użytkownik
To lista wszystkich agentów UAB "Payrnet" xD
Pokaż załącznik 31636

Pokaż załącznik 31637

Pokaż załącznik 31638



Pokaż załącznik 31640
Post automatycznie złączony:

Data wpływu do nadzoru polskiego notyfikacji informującej o zaprzestaniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jako instytucja pieniądza elektronicznego: 28.06.2023 - to notka na stronie KNF w sprawie Payrnet UAB

https://www.knf.gov.pl/podmioty/pod...cznego/notyfikacje_dzialalnosc_transgraniczna

Litwa, rozwijasz listę, dajesz Payrnet i masz wszystkie podmioty co na screenach xD
Są jakieś mejle do tych agentów?
 
M 0

MUSTER

Użytkownik
Zmierzasz do czegoś wklejając to njusy ? Ma to Nam pomóc w odzyskaniu kasy czy uzmysłowić że gówno z tego będzie ? Bo dodając wszędzie xd sugerujesz że jest to zabawne więc jaka ma być tego puenta ?
 
M 0

MUSTER

Użytkownik
To jest Twoja puenta ? Poczekamy na jakieś zmiany za 3 lata (y) super naprawdę super
Post automatycznie złączony:

IMO są 3 opcje ;
1. kasa przepadnie
2. znajdą nowego dostarczyciela kart
3. oddadzą kasę
na 100% trafię.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
To jest Twoja puenta ? Poczekamy na jakieś zmiany za 3 lata (y) super naprawdę super
nie to nie jest moja puenta :) przecież się pytałeś :) Mówisz poczekajmy 3 lata, tak? :) Mam pytanie, kiedy muchbetter zaczął zastępować ecopayz? :) Wie ktoś? :) w Lutym w roku, w którym ecopayz się wycofało. W jakim buku? :) betsensation, aktualnie betssen.com Skoro muchbetter wyprzedził ecopayz i zajął jego pozycję na rynku to... jak jest jakaś furtka to ktoś zrobi to samo jak wejdzie to prawo o portfelach czy nie? :)

jakim cudem działa muchbetter i jeton w bukach mimo dyrektywy AML (to spowodowało wycofanie ecopayz, dostosowanie się do prawa krajowego czyli brak możliwości zasilania podmiotów hazardowych portfelami jeśli lokalne prawo na to nie pozwala...) w Polsce jako portfele hazardowe a Ecopayz nie? Bo ja tego nie wiem a chciałbym wiedzieć...

Po co mi 100zł w muchbetter? :) Ze względu na prawo do informacji :)

Ja mam 100zł w muchbetter ze względu na prawo do informacji a Ty ile masz pieniędzy w muchbetter i dlaczego? :)


Są jakieś mejle do tych agentów?
musiałbyś na własną rękę poszukać o ile jeszcze istnieją.

edit: jeszcze taka ciekawostka... jak zadzwoni do Was jakiś gość z firmy zajmującej się zwrotem kasy za przedwcześnie spłacone chwilówki etc. i dostaniecie propozycje cesji (tutaj wspominałem o cesji w tym temacie... ja lubię sprawdzać coś czego nie wiem... ) to poszukajcie kontroferty, bo to WAŁ jak ten z kupowaniem aktów własności ;)

edit2: moje rozważania są czysto hipotetyczne i będę stopniowo wygaszał swoją obecność na forum ;) for my own good ;) a część "newsów" to nie newsy tylko odpowiedzi muchbetter na emaile...
 
Ostatnia edycja:
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
retoryka to powinien być obowiązkowy przedmiot w szkole ;)

edit: zostawiłeś te pieniądze, bo... :) każdy zostawia z tego samego powodu...bo nie myśli do przodu... i ma poczucie bezpieczeństwa... komfortu... wygodne warunki... jak w piekle... a powinien zakładać najgorsze scenariusze... jak pieniądz, który jest dobrym sługą staje się panem... złym panem...

edit: ciekawe czy muchbetter (mir lithuania) wywiązał się z umowy afiliacyjnej z unibetem :unsure: i w ogóle jak ta umowa wyglądała:unsure:

edit2: tak w ogóle to będę wygaszał swoją obecność, bo za dużo buków tutaj podałem i w sumie się zagalopowałem z podawaniem info taka to ze mnie konfitura :LOL: o innych rzeczach nie będę pisał, ale czapę to mam murowaną :LOL:

edit3: jeszcze co do Payrnet i Mir Lithuania.... Payrner zmniejszałsystematycznie pracowników w listopadzie 10 osób wcześniej 15 było zarejestrowanych :unsure: zadziwiająco wysoka pensja pomimo problemów... 7000 euro średnia, ale nie pamiętam gdzie czy w Mir Lithuania czy Payrnet UAB

edit4: Payrnet UAB miał 90 pośredników wkleiłem listę 90 pośredników... Bank Litwy napisał, że został poinformowany przez Payrnet UAB, że zaczęli zwracać pieniądze. Skoro nie zwracają pieniędzy Mir Lithuania to zostało 89 pośredników do sprawdzenia, żeby się dowiedzieć, czy Payrnet UAB rzeczywiście zwraca pieniądze? Czy może ktoś ma lepszy pomysł? :unsure: 🤷‍♂️ Czy wiszą jeszcze komuś kasę? Odpowiedź od Muchbetter jaka była? Żadni inni wierzyciele nie mają dostępu do pieniędzy Mir Lithuania... To kto może być tym wierzycielem?
 
Ostatnia edycja:
H 0

Hanko35

Użytkownik


Bank Litwy, bank centralny Litwy i organ nadzoru finansowego, potwierdza, że proces ten jest w toku i ma się zakończyć do końca sierpnia.
W tym tygodniu poprosiliśmy Bank Litwy o dostarczenie dowodów na to, że proces ten jest w toku. Biorąc pod uwagę, że sierpień jest miesiącem wakacji dla wszystkich w dużej części Europy, w tym na Litwie, założyliśmy, że wznowienie produktywnego dialogu może zająć więcej czasu niż zwykle. Dlatego byliśmy zaskoczeni, że w ciągu kilku godzin otrzymaliśmy odpowiedź na nasze zapytanie.
Wszystko musi być w porządku

W odpowiedzi na nasz e-mail Giedrius Šniukas, kontakt medialny Banku Litwy, potwierdza, że proces ten trwa. „Oczekujemy, że UAB PAYRNET sfinalizuje zwroty do końca sierpnia, zgodnie z wymogami prawa” – mówi.
Ponadto Šniukas radzi klientom firmy, aby kontaktowali się bezpośrednio z UAB PAYRNET w celu potencjalnego przyspieszenia procesu.
Bank Litwy aktywnie pracuje nad znalezieniem rozwiązania korzystnego dla niezadowolonych klientów w całej Europie. Wcześniej próbowaliśmy oszacować, ile pieniędzy jest zaangażowanych łącznie. Niestety, takiej informacji nie udziela nam bank centralny Litwy.
 
M 334

MatG

Użytkownik
Zaktualizowali strone uab payrnet że zwrócili już część środków
" If you are a customer (agent/distributor) of UAB PayrNet We have commenced a process of returning client funds to new service providers for endusers, and to date have returned a substantial portion of enduser funds in this way. We are also developing a process for returning funds to endusers directly."
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Może być tak, że wypłacają, ale swoim ;) przecież muchbetter był używany do prania pieniędzy. Kto wie co to za pośrednicy (lista 90 jest wyżej) i na jakiej zasadzie działali... Nie rozumiem jak można nie podawać w newsach (Bank Litwy) ile np. % pieniędzy zwrócił Payrnet. Jeszcze mogą się zasłaniać tajemnicą handlową i nie podawać komu ile wypłacili, ale np. % z całości sumy to już mogliby napisać a nie nic ze strony BoL a ze strony Payrnet "zwróciliśmy znaczną cześć środków". To są niemierzalne/niewymierne stwierdzenia. Mi też BoL nie odpowiadał ile i komu zwrócił Payrnet tylko, że proces zwracania się rozpoczął... W komentarzach Norki piszą, że na emaile nie dostali odpowiedzi chociaż zasypywali nimi Payrnet. Istnieje coś takiego jak "Prawo do informacji" niestety nie mogę nic znaleźć na ten temat 🤷‍♂️ jedyne co to prawa do informacji o kliencie. W tym co BoL przesłał mi (obowiązki wobec klientów w przypadku cofnięcia licencji) też nie ma nic o prawie do informacji o zwracanych środkach. Jedynie to, ale nie wiem co z tego wynika i o czym informują BoL i kiedy oraz czy jest tam mowa o zwróconych środkach w trakcie (do 22 sierpnia) czy tylko informowanie o tym ile mają kasy czy zwracają. Jak ktoś się zna na prawie i jest w stanie to zinterpretować to byłoby miło:



CHAPTER IV


INFORMATION TO BE SUBMITTED TO THE BANK OF LITHUANIA





  1. An Institution whose operating licence has been revoked must submit to the Bank of Lithuania a Report on Funds Repaid to Electronic Money Holders and Payment Service Users (hereinafter – a Report) in Microsoft Excel format, as set out in the Annex to this Description.
  2. The Report shall be submitted to the Bank of Lithuania by electronic means no later than within 5 business days from the last day of the time limit for the settlement of the Institution with the customers referred to in paragraph 6 of the Description. The Report’s date of the reporting period shall be the 15th business day from the date of the revocation of the operating licence.
  3. The circumstances referred to in paragraph 7 of the Description shall not relieve the Institution whose operating licence has been revoked from the duty to submit the Report within the time limits specified in paragraph 10 of the Description. In the presence of the circumstances referred to in paragraph 7 of the Description, the Institution whose operating licence has been revoked shall submit the Report to the Bank of Lithuania twice: within the time limits specified in paragraph 10 of the Description and within 5 business days from the last day of the time limit for the settlement of the Institution with the customers specified in paragraph 7 of the Description. The second Report’s date of the reporting period shall be the date of the final settlement of the Institution with customers as referred to in paragraph 7 of this Description.

  1. The Report shall contain the information and data on:
    1. the customer (the customer identification code shall be indicated);
    2. the amount of funds to be repaid to the customer in the beginning of the reporting period (at the end of the day when the operating licence was revoked or, when submitting the second Report (in accordance with paragraph 11 of the Description), at the end of the day specified in paragraph 6 of the Description) and at the end of the reporting period (at the end of the day specified in paragraph 6 or 7 of the Description) as well as the amount of funds repaid to the customer during the reporting period, indicating the date and manner of repayment of the funds. Where the funds are repaid to an account indicated by the customer, the name of a credit institution, a payment institution or an electronic money institution, including branches of these institutions, and the two-letter code of the state in which the credit institution, the payment institution or the electronic money institution or its branch is established in accordance with the ISO-3166-2 standard of the International Organization for Standardization shall be indicated.
 
X 0

Xeson

Użytkownik
Elo byczki i co dostał ktoś zwrot z Polski z much better albo ktokolwiek z klientów much better czy support much better wali w bambuko zaraz 22 a tu nic się nie dzieje chyba nas ochujaja
 
Do góry Bottom