>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

$500 Daily Freeroll BAW

Status
Zamknięty.
fox71 2,2K

fox71

Forum VIP
Zagrałem wczoraj sobie lightowo na Bwin w $500 Daily Freeroll,udało mi się osiągnąć 21 miejsce i wygrałem 9 $ ,sądziłem ,że te parę dolców będzie przelana lecz ich nie było.Napisałem do supportu .Oto ich odpowiedź.Zaznaczam ,że jestem laikiem w sprawach pokera.


Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, iż wygrane w turniejach $500 Daily Freeroll, są zamrażane do czasu uzyskania przez gracza po 4 punkty pokerowe za każdego wygranego dolara - w Pana przypadku jest to 36 punktów pokerowych. Dopiero wówczas wygrana zostanie zaksięgowana na Pana koncie zakładów.

Informujemy, że punkty pokerowe naliczane są automatycznie.

Istnieją dwie możliwości przyznawania punktów: grając w gry Real Money Ring Games lub w turnieje Real Money Tournaments.

W przypadku gry w opcji Ring Games, punkty są przyznawane, jeśli stawka danego stołu pokerowego wynosi co najmniej $0.10. Za każdą dziesiętną stawki otrzymuje Pan 0.1 punktu pokerowego.
Musi Pan wnieść stawkę, aby zarabiać punkty; pauzując nie zdobywa się punktów.

W przypadku gry w Turniejach, za każdy wpłacony dolar wejściówki otrzymuje się 5 Poker Points (muszą to być turnieje na prawdziwe pieniądze). Np., jeśli bierze Pan udział w turnieju $20+2, otrzymuje Pan 5 x $2 = 10 punktów. Jeśli wchodzi Pan do turnieju $5+$0.50, otrzymuje Pan 5x$0.50 = 2.5 punktów, itd...

Punkty zostaną zapisane po zakończeniu turnieju.

Informujemy, że logując się do swojego konta, a następnie klikając na &quot;poker&quot; - &quot; moje konto&quot; - &quot;poker&quot; pojawi się informacja, mówiąca o tym ile jeszcze punktów pokerowych musi Pan zdobyć, by zrealizować bonus.

Informujemy, że aby zdobywać punkty pokerowe, należy wnosić prawdziwe pieniądze ( wirtualne nie zaliczają się do punktów pokerowych).