xsebax
Forum VIP
Ważna wiadomość, do wszystkich korzystających z aplikacji mobilnej Fortuna.
W związku z przeprowadzeniem przez Fortunę niezbędnych prac modernizacyjnych dotyczących aplikacji mobilnej na systemie Andorid, konieczne jest jej odinstalowanie i zainstalowanie na nowo do końca dnia 18.01.2018.
Zwracamy się z prośbą o przekazanie informacji swoim użytkownikom, którzy zapewne w dużej mierze korzystają z naszych aplikacji mobilnych, by mieli jak najmniejszy problem z zaistniałą sytuacją.
Aby zaktualizować aplikację, konieczne jest zainstalowanie nowej wersji aplikacji, którą pobrać można w tym miejscu - http://download.efortuna.pl/
W dniu 19.01.2018 stara wersja aplikacji przestanie zupełnie działać i konieczna będzie instalacja nowej wersji.
Poniżej instrukcja „krok po kroku” oraz film instruktażowy, pokazujący poprawny przebieg procesu usuwania starej wersji aplikacji oraz pobierania i instalacji nowej wersji -
Od 19.01.2018 r.: WAŻNE!
W związku z przeprowadzeniem przez Fortunę niezbędnych prac modernizacyjnych dotyczących aplikacji mobilnej na systemie Andorid, konieczne jest jej odinstalowanie i zainstalowanie na nowo do końca dnia 18.01.2018.
Zwracamy się z prośbą o przekazanie informacji swoim użytkownikom, którzy zapewne w dużej mierze korzystają z naszych aplikacji mobilnych, by mieli jak najmniejszy problem z zaistniałą sytuacją.
Aby zaktualizować aplikację, konieczne jest zainstalowanie nowej wersji aplikacji, którą pobrać można w tym miejscu - http://download.efortuna.pl/
W dniu 19.01.2018 stara wersja aplikacji przestanie zupełnie działać i konieczna będzie instalacja nowej wersji.
Poniżej instrukcja „krok po kroku” oraz film instruktażowy, pokazujący poprawny przebieg procesu usuwania starej wersji aplikacji oraz pobierania i instalacji nowej wersji -
Od 19.01.2018 r.: WAŻNE!
- Od piątkowego popołudnia aplikacja całkowicie przestanie działać. Oczywiście klienci w dalszym ciągu będą mogli pobrać nową wersję aplikacji klikając w link: download.efortuna.pl.
- Poniżej screen ekranu, który będzie się wyświetlał klientom, którzy nie zaktualizowali aplikacji od piątkowego popołudnia: