>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Baraż Ligue 1 Troyes vs Lorient

Status
Zamknięty.
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Dzisiaj zaczyna się pierwsze spotkanie barażowe pomiędzy grającym w Ligue 1 Lorient a Troyes które występuje w Lique 2.


Kursy zapożyczony z Forbet
Zapraszam do pisania analiz oraz komentarzy :!:​
 
T 52

thedon

Użytkownik
Tak masz racje.
Troyes - Lorient
Ja dzisiaj jestem prawie pewien, ze Lorient nie przegra.
Dlatego bym postawil 1x 1,45
albo ze padnie co najmniej Powyzej 1,5 bramki
 
rewetel 433

rewetel

Użytkownik
Nie znam się specjalnie na Ligue2, ale za to jedynka jest mi bliska. Wydaje mi się że tutaj spokojnie można zagrać over na bramki. Z tego co widziałem Troyes jest overowe jeśli chodzi o bramki a ich mecze są dynamiczne i w miarę szybkie, Lorient zaś to drużyna z fajnym charakterem, na pewno powalczą i nie dadzą się tak łatwo. Moje typy na ten mecz to:
Over 2,5 bramki @2,02 Unibet ✅
Lorient over 4,5 rożne @1,95 Unibet ✅
 
D 104

dave_lfc

Użytkownik
BTS @1.78 Unibet ✅ ✅ ✅
O Lorient co nieco ode mnie w tym dziale już jest. Dwa razy grałem bts, z powodzeniem. Myślę, że tym razem będzie podobnie, bo Troyes jest mocne u siebie, sporo strzelają i mało tracą. Według mnie to oni są dzisiaj lekkim faworytem. Lorient jednak wie, że bez bramki wyjazdowej będzie piekielnie ciężko się utrzymać i ich ciąg na bramkę, który znamy z domowych spotkań, powinien dać dziś o sobie znać i przynieść rezultaty.
 
C 2

czarek92

Użytkownik
Poczytałem trochę o tym meczu na francuskich portalach. Troyes mocne bardzo u siebie w statykach L2 mecze domowe mają drugie miejsce (przegrali tylko 2 razy), Lorient zaś na wyjazdach im nie idzie 3 wygrane 2 remisy i 14 porażek w L1. Statystki na 21 meczów u siebie (zespołu L2 z L1 w barażach) 15 razy wygrywał zespół z L2 u siebie oraz częściej w barażach awansują drużyny z L2.