>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

betway.com problem z wypłatą

A 0

adriano999

Użytkownik
Witam,
Czy jest osoba na forum która może doradzić pomóc wypłacić pieniądze z tej strony dziadowskiej betway.com?
Udało mi się ugrać 1000 euro i mi podczas wypłaty zamknęli konto i tlumacza ze to decyzja najwyzszego szczebla.
Moge zaplacic za pomoc w pomyslnym zalatwieniu sprawy.
2 x wyslalem dokument adres zamieszkania pozniej prosili o kontakt tel i mnie poinformowali ze zamykaja.
Jestem nowy na forum przepraszam jesli napisalem info w nieodpowiednim miejscu.
mail:
Hi Adrian

Account Number - ady999

This e-mail is regarding our latest conversation on the phone regarding your account.

Please be advised that our Operations Department has advised that your account has been locked under Business Management and the decision is final.

The funds will not be paid to you either.

Please have a read of 16.3 in our Terms which should give you a better understanding of what has been actioned. - https://betway.com/policies/terms/

16.3.1 Betway reserves the right to cancel your account for any reason whatsoever at any time without notifying you. Any balance in your account at the time of such a cancellation will be credited to your credit/debit card or financial account.

Trust the above e-mail finds you well.

All the best,
Chandré
Pozdrawiam
Adrian

M 546

mathix

Użytkownik
A możesz obstawiać? Jeśli tak tomoże spróbuj zagrać na zakład przeciwny w innym buku tak, żeby tu przegrać a tam wygrać.

Do góry Bottom