>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Czy bedzie jakas prowizja ?

uzytkownik-7288 4

uzytkownik-7288

Użytkownik
Szwagier ma konoto w PKO inteligo i chce zeby mi wpalcil kase na gamebookers czy bank pobierze jakąś prowizje? jesli tak to znacie jakis lepszy sposob i to darmowy chodzi o kwote 100 zł
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Bank PKO (mam rozumieć PKO a nie PEKAO) na 100% pobierze prowizję chyba w wysokości 50groszy. Nie wiem na pewno bo nie dam się wrobić w to łajno które się zwie PKO. ( nie jestem pewien ale chyba Inteligo nie pobierze, zapytaj Admina , on ma Inteligo, ja się nie bawie w ciuciubabkę znów z PKO i ich pazernością)
Jestem studentem i jestem typowym łowcą promocji w bankach (się zna się wie, w końcu miałem matmę finansową i zna się te haczyki banków)

Obecnie bije na łeb tylko jeden bank. Multibank, ewentualnie Mbank.
Multi nie pobiera żadnych prowizji odnośnie przelewów-obojętne czy to przelew na inne konto w Mulbibanku, czy też zewnętrzny. Co do utrzymania konta jedynie 1zł/miesięcznie za użycie karty debetowej. A jak nie włożę jej przez miesiąc do bankomatu/wpłatomatu to za free.
No ale są te ukryte opłaty. Jak wypłacam gotówkę z kasy to jest prowizja (to jest typowy bank internetowy, z bankomatu za friko) tak samo jak jest opłata za zmianę pinu karty ( haha w PKO nie da się zmienić pinu karty-jeden i basta) a ja moge co minutę. Taka zmiana kosztuje 2zł (ale jak sie ustawi 1 raz to jest za free, ale potem jak się zmieni to się buli 2zł)


Generalnie jak jesteś uczniem/studentem to udaj się do Multibanku lub Mbanku i zapytaj się o konta dla młodzieży/uczniów /studentów i wybierz sobie jedno.
Ja polecam Multibank- idealny bank do wpłat i wypłat do buków i innych.
Bank posiada bardzo rozległą sieć bankomatów Euronet (stacje benzynowe, Reale, Praktikery, Tesco, i inne, oraz na ulicach, dworcach)