>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Grand Prix Europy 25-27.06.2010 [9]

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
9. Grand Prix Europy - 27 czerwca 2010
Piątek 25 czerwca 2010
Trening 1 10:00 - 11:30
Trening 2 14:00 - 15:30
Sobota 26 czerwca 2010
Trening 3 11:00 - 12:00
Kwalifikacje 14:00
Niedziela 27 czerwca 2010
Wyścig 14:00


Info o torze:
Nazwa toru: Valencia Street Circuit
Lokalizacja: Walencja, Hiszpania
Pierwsze Grand Prix: 2008
Długość toru: 5.419km
Liczba okrążeń: 57
Całkowity dystans wyścigu: 308.883km
Rekord toru: 1:38.683
Rekordzista toru: Timo Glock (Toyota)
Zwycięzca w sezonie 2009: Rubens Barrichello (BrawnGP)
Zwycięzca PP w sezonie 2009: Lewis Hamilton (McLaren)​

Okrążenie toru
http://www.youtube.com/watch?v=qHhlh9A3apI
Formuła 1 wraca do Hiszpanii, tym razem na tor uliczny w Walencji gdzie zostanie rozegrane Grand Prix Europy. Wiele zespołów zapowiada tutaj poprawki, m.in Ferrari które przywiezie wersję F10B. Czy to pozwoli im na walkę z Red Bullem, który wystąpi na tym torze z F-duct? Czy McLaren jest w stanie utrzymać swoje tempo? A jak spisze się Renault? Także zapowiadają poprawki, a tor powinien odpowiadać Robertowi. Wiele pytań, mało odpowiedzi.
Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
jemjogurt 52

jemjogurt

Użytkownik
nie za szybko temat ? ????
moim zdaniem warto zobaczyc na typy h2h na kierowcow ktorzy jeszcze nie startowali na tym torze, nie tylko swiezaki nie jezdzily, ale rowniez schumi, ktory i bez tego ze nie zna toru slabo jezdzi ;]
Snajper: wiecznie jakieś problemy masz, zawsze tydzień przed GP otwierany jest temat
ja nie mam zadnych problemow ????
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nie wiem jak z tym &quot;poteznym&quot; pakietem poprawek u ferrari bedzie. Pamietam przed sezonem mowili ze nie ma na nich mocnych, a jak to wyglada kazdy widzi. Pozniej wprowadzali jakis mega pakiet poprawek ktory nie przyniosl im zadnego efektu.RF1 wprowadza na Valencie najwiekszy pakiet poprawek w tym roku. i nie sa to drobne poprawki kosmetyczne. Jeszcze pare dni i zobaczymy jak wyglada uklad sil.

Pozdr.
S.
Info z pierwszej ręki ????
 
kazil65 0

kazil65

Użytkownik
Renault z wyścigu na wyścig wydaje się być mocniejsze. Strata Kubicy do ścisłej czołówki jest stosunkowo niewielka biorąc pod uwagę nowy system punktowy.
Atmosfera w zespole RK jest bojowa. Uważam iż Robert będzie liczył się w walce o końcowe zwycięstwo w całym sezonie. Ladbrokes oferuje kurs 151. Uważam, iż warto wrzucić z 200 - 300 pln w tym momencie :cool:
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Jutro treningi a tu zero dyskusji co jest :!: :?:
Ja bym się przyjrzał dokładnie treningom u Renault. Mają mieć słynny nisko umieszczony wydech. Do tego bardzo duża ilość poprawek i rożnica ma być widoczna. No i Witek już raz tutaj wygrał, więc znowu jest szansa na punkty...
 
ramzesa 13,8K

ramzesa

Forum VIP
Na Bwin upatrzyłem fajny typek na wyścig. Na zakład że oboje kierowcy Renault zdobędą punkty kurs wynosi aż 3,55. Jak dla mnie to prezent. Zapewne kurs po treningach i kwalifikacjach znacznie pójdzie w dół bo tam Renault powinno zaprezentować się zdecydowanie powyżej oczekiwań. Spore zmiany w bolidach powinny przynieść poprawę rezultatów. Liczę na dobry występ Rosjanina, bo o Kubicę jestem spokojny ;)
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nico Rosberg (Mercedes) uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia podczas pierwszej sesji treningowej na torze ulicznym w Walencji. Niemiec pokonał kierowców McLarena – Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona o ponad 0,1 sekundy. Czwarty czas uzyskał Robert Kubica (Renault), jeżdżący podobnie jak Rosberg z nisko umieszczonym wydechem wspomagającym podwójny dyfuzor. Polak jako ostatni zmieścił się poniżej jednej sekundy straty do Rosberga, którego bolid jest wyposażony dodatkowo w „kanał F”, co daje Mercedesowi przewagę nad Renault.
Przed rozpoczęciem piątkowych treningów zespół HRT ogłosił, że w porannej sesji bolidem Karuna Chandhoka będzie jeździł kierowca testowy Christian Klien. Po tradycyjnych okrążeniach instalacyjnych i sprawdzeniu bolidów, jako pierwszy czas okrążenia ustanowił Lucas di Grassi, wykręcając w 17 minucie sesji 1:49,569. Brazylijczyk poprawił się następnie na 1:47,938. Na szybkim okrążeniu był już także Jenson Button – kierowca McLarena poprawił wynik di Grassiego o ponad cztery sekundy (1:43,245). Mistrz świata powrócił od razu do alei serwisowej, natomiast di Grassi kontynuował poprawę i po kilku okrążeniach legitymował się czasem 1:47,356.
Kolejnym kierowcą, który przejechał okrążenie pomiarowe w tej sesji był Klien – Austriak wykręcił na pierwszym kółku 1:51,583. W chwilę później Lewis Hamilton uzyskał czas 1:46,026 i uplasował się tuż za Buttonem na drugiej pozycji. Brytyjczyk po jednym szybkim kółku od razu powrócił do boksów, a za jego plecami w tabeli czasowej pojawili się wkrótce Jaime Alguersuari i Timo Glock, mając około trzy sekundy straty do Buttona. W 31 minucie kierowców McLarena rozdzielili Kamui Kobayashi i Sebastien Buemi. Ten ostatni najechał na lusterko oderwane z bolidu Senny i rozbił je na kilka mniejszych części. W konsekwencji dyrektor wyścigu zdecydował się na wywieszenie czerwonej flagi, aby możliwe było uprzątnięcie toru.
Sesja została wznowiona w 41 minucie. W tym momencie czasy miało ustanowione 10 kierowców: Button, Kobayashi, Buemi, Alguersuari, Glock, Hamilton, Klien, di Grassi, Kovalainen i Senna. W 45 minucie na czele klasyfikacji znalazł się Michael Schumacher z czasem 1:42,369. Na szybkim okrążeniu był też Felipe Massa, ale trafił na wolnego Witalija Pietrowa i pojechał o trzy sekundy wolniej od Schumachera. Kolejne okrążenie Brazylijczyka było już lepsze i znalazł się on na drugiej pozycji z czasem 1:43,218. Po chwili przed Massą znaleźli się Nico Rosberg, Fernando Alonso i Robert Kubica. Rosberg wskoczył następnie na pierwsze miejsce z czasem 1:41,862.
Wszyscy kierowcy często przestrzeliwali zakręty, za którymi znajdowało się spore pobocze (głównie drugi zakręt), szukając limitów toru i samochodów. Kubica w 53 minucie poprawił się na 1:41,883 i znalazł się tuż za Rosbergiem na drugiej pozycji. Szybciej od obydwu kierowców pojechali następnie Hamilton i Button, wykręcając czasy na poziomie 1:41,3 (pół sekundy szybciej od Rosberga i Kubicy). Jako ostatni poniżej jednej sekundy straty do Hamiltona mieścili się Massa i Mark Webber – ten ostatni był jedynym kierowcą Red Bulla w pierwszej dziesiątce w tym momencie. Sebastian Vettel dołączył jednak po kilku minutach do zespołowego kolegi, plasując się tuż przed nim na szóstej pozycji z czasem 1:42,216.
W 71 minucie Kubica wykręcił 1:41,715 i znalazł się przed Rosbergiem na trzeciej pozycji. Odpowiedzią kierowcy Mercedesa był najlepszy czas sesji – 1:41,175. Niemiec swoje pierwsze okrążenie pomiarowe z tego przejazdu pokonał bez użycia „kanału F” i uzyskał na nim czas na poziomie 1:43,x, ale jego kolejne kółko już z użyciem tego systemu było wystarczająco dobre, aby dać mu pierwsze miejsce. Do końca sesji nie nastąpiła już żadna znacząca zmiana w kolejności kierowców.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP

Fernando Alonso (Ferrari) okazał się najszybszym kierowcą w ostatniej z dwóch dzisiejszych sesji treningowych w Walencji, poprawiając najlepszy czas Nico Rosberga z rana o blisko dwie sekundy. Tym niemniej Niemiec było ponownie zdecydowanie szybszy z dwójki kierowców Mercedesa, pokonując Michaela Schumachera o ponad pół sekundy. Najbliższymi rywalami Alonso byli po południu kierowcy Red Bulla – Sebastian Vettel i Mark Webber, tracąc odpowiednio 0,056 i 0,144 sekundy do Hiszpana. Rosberg uplasował się na czwartej pozycji, a tuż za nim znaleźli się Lewis Hamilton (McLaren) i Robert Kubica (Renault).

W drugiej sesji kierowcy nie spieszyli się początkowo z wyjazdem na tor, ale po pięciu minutach po ulicach Walencji krążyło już dwanaście bolidów, a do wyjazdu z alei serwisowej szykowały się już kolejne. Jako pierwszy czas okrążenia ustanowił Fernando Alonso – 1:40,850. Drugi kierowca Ferrari – Felipe Massa pojechał o 0,113 sekundy wolniej, a gorsze o ponad sekundę czasy uzyskali Witalij Pietrow oraz Nico Hulkenberg. Pietrow poprawił się następnie na 1:40,969, a tuż za nim w tabeli znalazł się drugi kierowca Renault – Robert Kubica (1:41,208).

W 12 minucie na czele klasyfikacji znaleźli się kierowcy McLarena – Jenson Button (1:40,586) i Lewis Hamilton, ale już po chwili najlepszymi czasami sesji legitymowali się kierowcy Ferrari. Alonso jako pierwszy przełamał barierę jednej minuty i 40 sekund, wykręcając najpierw 1:39,928, a następnie 1:39,767. Massa swój przejazd zakończył z czasem gorszym o blisko pół sekundy i w tym momencie był piąty, gdyż szybciej od niego pojechali w międzyczasie Adrian Sutil, Button i Kubica. Żaden z nich nie przełamał jednak bariery jednej minuty i 40 sekund.

Kierowcy wciąż popełniali sporo błędów, choć przyczepność była już wyraźnie lepsza, niż podczas porannej sesji. Po 25 minutach kolejność w pierwszej dziesiątce była następująca: Alonso, Sutil, Button, Kubica, Rosberg, Massa, Webber, Hamilton, Schumacher i Pietrow. W chwilę później na drugą pozycję wskoczył Sebastian Vettel, dla którego był to pierwszy przejazd w drugiej sesji. Mimo to Niemiec od razu przełamał barierę jednej minuty i 40 sekund, a następnie wykręcił najlepszy czas sesji – 1:39,728 (0,039 sekundy szybciej od Alonso). W 31 minucie Massa wpadł w poślizg na wyjściu z piątego zakrętu i zatrzymał się w poprzek toru. Niestety silnik w jego bolidzie zgasł i Brazylijczyk musiał wysiąść z auta, a sesja została wstrzymana, gdyż Ferrari zatrzymało się w niebezpiecznym miejscu.

Wyjazd z boksów został ponownie otwarty w 36 minucie sesji. Alguersuari jako pierwszy postanowił wypróbować dzisiaj opony z supermiękkiej mieszanki. Kierowca Toro Rosso nie uzyskał jednak zbyt dobrego czasu, plasując się dopiero na 17 pozycji (+1,729s). W połowie sesji Rosberg wykręcił 1:39,650 (nadal na twardszych oponach) i znalazł się na czele klasyfikacji, ale tylko na chwilę, bowiem szybciej od niego pojechał najpierw Webber (1:39,532), a później także Vettel (1:39,635). Vettel nie powiedział jednak jeszcze ostatniego słowa i pomimo błędu w ostatnim zakręcie wskoczył na pierwsze miejsce z czasem 1:39,339. W międzyczasie poniżej jednej minuty i 40 sekund zszedł także Kubica, uzyskując czas1:39,880, który dał mu piąte miejsce (0,5 sekundy straty do Vettela).

W 51 minucie Glock zatrzymał się na poboczu z powodu problemów ze skrzynią biegów. Dla kierowcy Virgin był to koniec jazdy w tej sesji. W chwilę później rozpoczęły się pierwsze przejazdy kierowców z czołówki na supermiękkich oponach. Alonso wykręcił 1:39,283 i powrócił na pierwsze miejsce. Hamilton musiał z kolei zadowolić się piątym miejscem, gdyż na supermiękkiej mieszance wykręcił tylko 1:39,749. Opony z zielonym paskiem nie przyniosły tymczasem poprawy czasów kierowców Red Bulla. W międzyczasie Ferrari odzyskało bolid Massy i Brazylijczyk mógł wznowić przygotowania do wyścigu. Felipe wykręcił 1:39,947 na początku ostatnich 30 minut sesji i znalazł się tuż za Kubicą na siódmej pozycji.

W 70 minucie Pietrow wpadł z poślizg i zatrzymał się w odwrotnym kierunku do jazdy, ale zdołał po chwili nawrócić auto i obyło się bez konieczności wstrzymania sesji. Do końca sesji kierowcy jeździli już tylko na starych oponach i z większą ilością paliwa, zatem nikt w czołówce nie poprawił już swojego czasu.

 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Kwalifikacje GP Europy Valencia
Rosberg- Schumi ✅
kurs: 1,5 ✅
buk: betsafe

W obu sesjach treningowych Rosberg spisywał się o niebo lepiej od MSC.
W 1 sesji wygrał z najlepszym czasem, podczas Schummi stracił do Rosberga 1,137s , natomiast w drugiej Rosberg był 4, Schummi 11 różnica między nimi to aż 0.637s. Wiem że trening treningowi nie równy, i w 1 np testuje się ustawienia bolidu np areodynamikę, a w 2 inne ustawienia, lecz można od 2-3 wyścigów zauważyć że Schummi po prostu to nie ten sam Schummi co kilka lat temu. Wydaje mi się nawet że Rosberg lepiej nawet &quot;czuje&quot; bolid, a Schumi ma od czasu do czasu głupie błędy(np uślizg tylnej osi, coraz rzadszy), jedyną przewagą Schummiego nad Rosbergiem to chyba tylko doświadczenie (Schummi częściej się tutaj ścigał), lecz nijak to się ma do osiągnięć obu kierowców w przeciągu kilku tygodni.
Jak dla mnie kurs jest warty ryzyka, z czymś sensownym do dubla i ako &gt; 2.0 można spróbować zagrać.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Sebastian Vettel (Red Bull) i Robert Kubica (Renault) uzyskali najlepsze czasy w ostatniej sesji treningowej bezpośrednio poprzedzającej kwalifikacje do Grand Prix Europy, jednak wydaje się, że Ferrari nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa, bowiem Fernando Alonso nie był skory do wykorzystania pełnego potencjału samochodu na supermiękkich oponach w końcówce sesji.
Hiszpan zadowolił się piątą pozycją, a przed nim znaleźli się także Mark Webber (Red Bull) i Adrian Sutil (Force India). W sumie jedenastu kierowców zmieściło się poniżej jednej sekundy straty do Vettela, wliczając w to Rubensa Barrichello (Williams), który nieoczekiwanie zajął szóste miejsce. Słabo wypadli natomiast kierowcy McLarena, którzy zamknęli pierwszą dziesiątkę.
Sobotnia sesja rozpoczęła się od problemów Timo Glocka na okrążeniu instalacyjnym, a przynajmniej tak się wydawało. Niemiec powrócił do alei serwisowej z bardzo wolną prędkością, ale tam okazało się, że nie ma poważnego problemu z autem i kierowca Virgin powinien wkrótce powrócić na tor. Czas okrążenia jak pierwszy ustanowił w tej sesji uzyskał kolega zespołowy Glocka – Lucas di Grassi, powracając na tor w 15 minucie. Brazylijczyk wykręcił na pierwszym kółku 1:43,867, a na drugim poprawił się na 1:43,195.
Jako pierwszy barierę jednej minuty i 40 sekund przełamał Sebastien Buemi, wykręcając 1:39,683. Szybciej od kierowcy Toro Rosso pojechali następnie Lewis Hamilton (1:39,338), Adrian Sutil i Jenson Button. Robert Kubica na pierwszym okrążeniu pomiarowym popełnił błąd i musiał skorzystać z bocznej uliczki, na kolejnym kółku uzyskał czas powyżej jednej minuty i 40 sekund, ale na trzecim był już najszybszy po wykręceniu 1:39,069. Szybciej od Polaka pojechali w połowie sesji Sebastian Vettel (1:38,884) i Sutil, zrzucając kierowcę Renault na trzecie miejsce.
Czwarty był przez chwilę Fernando Alonso, ale kierowca Ferrari ustanowił w 33 minucie czas 1:38,970 i wskoczył na drugie miejsce. Vettel poprawił się następnie na 1:38,727, na co odpowiedzią Alonso był czas 1:38,713 i Hiszpan znalazł się na czele klasyfikacji. Na trzecie miejsce awansował tymczasem drugi kierowca Red Bulla – Mark Webber, także uzyskując czas poniżej jednej minuty i 39 sekund. Australijczyk poprawił się następnie na 1:38,720 i znalazł się przed Vettelem na drugiej pozycji. Pierwszą piątkę po 42 minutach zamykali Nico Rosberg i Felipe Massa, mieszcząc się poniżej pół sekundy starty do Alonso, który swój przejazd zakończył z czasem 1:38,513.
W 44 minucie Kubica poprawił się na 1:38,564 i wskoczył na drugie miejsce, mając zaledwie 0,051 sekundy straty do Alonso. W ostatnich 10 minutach sesji Hiszpan powrócił na tor na supermiękkich oponach, jednak co ciekawe na żadnym z okrążeń pomiarowych nie uzyskał dobrego czasu w żadnym z sektorów. Opcjonalne opony umożliwiły jednak poprawę czasu okrążenia kierowcom Red Bulla i na czele klasyfikacji znalazł się Webber (1:38,313). Jeszcze szybciej pojechał następnie Kubica, poprawiając się w 58 minucie na 1:38,154. Ostatnie słowo należało jednak do Vettela, który w ostatnich sekundach sesji wykręcił 1:38,052.



f1wm.pl
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Opis kwalifikacji ????


Red Bull zapowiadał przed tym weekendem, że Walencja to kolejny tor po Montrealu, który nie pasuje specjalnie bolidowi RB6, jednak mimo to kierowcy tego zespołu wygrali z łatwością kwalifikacje do Grand Prix Europy. Dla Sebastiana Vettela jest to już czwarte pole position w tym sezonie – Niemiec pokonał swojego kolegę zespołowego Marka Webbera o mniej niż 0,1 sekundy.
W drugim rzędzie ustawią się jutro Lewis Hamilton (McLaren) i Fernando Alonso (Ferrari), który pomimo licznych usprawnień do bolidu F10 i dopingu hiszpańskiej publiczności nie zdołał powalczyć o pole position. Trochę rozczarowany może być także Robert Kubica, który w Q1 był najszybszym kierowcą, a w Q2 uplasował się na trzeciej pozycji z czasem 1:38,046. Nie udało mu się jednak go poprawić w Q3 i musiał zadowolić się szóstą pozycją startową.
Wraz z kierowcą Renault z trzeciego rzędu wystartuje Felipe Massa (Ferrari), a za nimi w czwartym rzędzie ustawią się Jenson Button (McLaren) i Nico Hulkenberg (Williams), dla którego był to drugi przypadek dostania się do Q3 w debiutanckim sezonie, ale tym razem nie była to już zasługa pogody, tak jak to miało miejsce w Malezji, a szybkości kierowcy i bolidu. Pierwszą dziesiątkę zamkną na starcie drudzy kierowcy z zespołów Williams i Renault – Rubens Barrichello oraz Witalij Pietrow (Rosjanin po raz drugi dostał się do Q3).

Q1

W pierwszej części kwalifikacji na tor jako pierwsi wyjechali jak zwykle kierowcy z nowych zespołów i debiutanci. Po pierwszych okrążeniach pomiarowych najszybszy był Hulkenberg (1:39,758) przed Kovalainenem i Glockiem. Wolniej od Hulkenberga pojechał Liuzzi, a także Alonso, co było sporą niespodzianką. W końcu z pierwszego miejsca kierowcę Williamsa zrzucili Massa (1:39,288) i Button. Drugie kółko Alonso okazało się jednak dużo szybsze i Hiszpan wskoczył na P1 z czasem 1:38,736. Tuż za kierowcą Ferrari znalazł się Hamilton ze stratą ćwierć sekundy.
W dziewiątej minucie Rosberg, Button i Webber awansowali na miejsca 2-4, wszyscy wykręcając czasy poniżej jednej minuty i 39 sekund. W chwilę później najlepszy czas sesji wykręcił Hamilton (1:38,697), ale lepszy wynik uzyskali od razu Alonso (1:38,472) i Vettel (1:38,324). Kubica na tor wyjechał dopiero w połowie sesji, ale od razu znalazł się na czele klasyfikacji z czasem 1:38,282. Massa w międzyczasie przesunął się na czwarte miejsce, ale już po chwili był piąty, kiedy Webber wykręcił 1:38,549. Kubica swój pierwszy przejazd zakończył z czasem 1:38,132, zwiększając przewagę nad Vettelem do blisko 0,2 sekundy.
Trzy minuty przed końcem Q1 zagrożeni odpadnięciem z dalszej rywalizacji byli de la Rosa, Kovalainen, Trulli, Glock, di Grassi, Chandhok i Senna. Barrichello w końcówce sesji wykręcił 1:38,549 i wskoczył na piąte miejsce, potwierdzając tym samym dobrą dyspozycję Williamsa z porannego treningu. Następnie na trzeciej pozycji znalazł się Button z czasem 1:38,360. Tymczasem de la Rosa przesunął się z 18 na 11 pozycję i w strefie spadkowej znalazł się Schumacher. Niemiec także zdołał się jednak poprawić w ostatnich sekundach sesji i Q1 ukończył na 12 pozycji. W tej sytuacji do Q2 poza kierowcami z nowych zespołów nie wszedł Kobayashi.

Q2

W drugiej części kwalifikacji po pierwszych przejazdach najszybszy był Hamilton z czasem 1:38,402, przed kierowcami Ferrari. W chwilę później na P1 pojawił się Webber (1:38,041), a tymczasem Alonso poprawił się na 1:38,179 i przesunął się na drugie miejsce. W szóstej minucie Vettel wykręcił 1:38,015 i na czele tabeli czasowej znaleźli się obaj kierowcy Red Bulla. Nieznacznie gorszy czas od Vettela i Webbera uzyskał następnie Kubica (1:38,062), plasując się na P3.
W strefie spadkowej sześć minut przed końcem Q2 znajdowali się Buemi, Rosberg, Sutil, Liuzzi, Schumacher, de la Rosa i Alguersuari. Pierwszą dziesiątką zamykali tymczasem kierowcy Williamsa, dla których była to chyba najlepsza sesja kwalifikacyjna w tym sezonie. Na ostatnie przejazdy w Q2 kierowcy wybierali zarówno supermiękkie, jak i średnie opony.
Massa ustanowił rekordowy czas w pierwszym sektorze i choć w pozostałych był trochę wolniejszy, to jednak zdołał awansować na trzecią pozycję (1:38,046). Brazylijczyk okazał się jedynym kierowcą z czołówki, który zdołał poprawić czas w końcówce Q2. Bez zmian pozostała także kolejność kierowców na miejscach 11-17, a więc z dalszej rywalizacji odpadli kierowcy Mercedesa i Force India, a także Buemi, de la Rosa i Alguersuari, natomiast do Q3 przeszli obaj kierowcy Williamsa i Pietrow.

Q3

W ostatniej części czasówki w posiadaniu pole position po pierwszych przejazdach znajdował się Webber (1:37,852), a na dalszych miejscach plasowali się Hamilton, Vettel, Button, Hulkenberg, Massa, Alonso, Pietrow, Kubica i Barrichello (ten ostatni pojechał bardzo wolne okrążenie.
Drugie przejazdy przyniosły następujące zmiany w czołówce: Alonso poprawił się na 1:38,075 i awansował na P4, Vettela zrzucił z pierwszego miejsca Webbera wykręcając 1:37,587 (Webber pomimo poprawy o 0,2 sekundy nie zdołał utrzymać pole position). Massa i Kubica uplasowali się ostatecznie na miejscach 5 i 6, przeskakując Buttona, a pierwszą dziesiątkę zamknęli Hulkenberg, Barrichello i Pietrow.


f1wm.pl
 
pinek92 203

pinek92

Użytkownik
Grand Prix Europy​
Zdarzenie: Kto zdobędzie lepsze miejsce?
Typ: Senna vs Chandhok
Kurs: 2,00
Buk: Bet-at-home
Analiza: Oboje startują z końca stawki i róznica na stacie między nimi to tylko 1 pozycja na korzyść Karuna. Na 1 treningu Chandhok nie jeździł, a na pozostałych dwóch przegrywał z Brazylijczykiem. Valencia to tor uliczny i doświadczenie może tu odgrywać szalenie duże znaczenie, aby nie skończyć wyścigu przedwcześnie. Bruno ścigał się już tu w GP2 a Hindus nie miał takiej okazji. No więc myślę że można liczyć na pozytywne rozstrzygnięcie.

⛔⛔⛔
 
biesy 10

biesy

Użytkownik
Grand Prix Europy​
Zdarzenie: Kto zdobędzie lepsze miejsce?
Typ: Senna vs Chandhok
Kurs: 2,00
Buk: Bet-at-home

Analiza: Oboje startują z końca stawki i róznica na stacie między nimi to tylko 1 pozycja na korzyść Karuna. Na 1 treningu Chandhok nie jeździł, a na pozostałych dwóch przegrywał z Brazylijczykiem. Valencia to tor uliczny i doświadczenie może tu odgrywać szalenie duże znaczenie, aby nie skończyć wyścigu przedwcześnie. Bruno ścigał się już tu w GP2 a Hindus nie miał takiej okazji. No więc myślę że można liczyć na pozytywne rozstrzygnięcie.
wiesz o tym ze jak nie dojada do mety to wtopisz kase? niewazne ze powiedzmy chandok rozwali sie na 1 okrazeniu, a senna na 30, betathome rozlicza to jako wtope
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Więc tak widze dzisiejsze Grand Prix


Czy stać Red Bulla dziś na zwycięstwo? Myślę, że tak. Ale czy zdobędą dublet? Tutaj bym się zastanowił. Bolidy są szybkie, ale mają problemy z niezawodnościa. Podczas ostatniego wyścigu Vettel na kilka okrążeń przed metą miał problemy ze skrzynią biegów. Na szczeście cudem dojechał wtedy przed Webberem hehe ????
Hamilton namiesza dziś, tak samo Alonso przed własną publicznością. Walka rozegra się raczej w boksach, ale Ci dwaj kierowcy raczej na torze nie odpuszczą.
Propozycja:
▶ Dublet Red Bull? TYP: NIE @ (zawsze był zakład w unibet, na razie go nie widać. Jeżeli będzie w graniach 1.60-1.80 na pewno warto zagrać)


Najsłabszy zespół w stawce - HRT. Nie wiem dlaczego buki faworyzują tutaj Hindusa. Karun praktycznie jest już na wylocie. Liczę na dobry występ Bruno, który na starcie powinien wyprzedzić Chandhoka. Jedyny minus tego zakładu, że ryzko zakończenia przedwcześnie wyścigu tych kierowców jest wysokie
Propozycja:
▶ Chandhok - Senna Typ: 2 @ 2.00 unibet


Przy tym typie nie ma co się rozpisywać. Schumacher nie jeździł na tym torze, bez formy na to GP. Kierowców dzieli Force Inda, Rosberg na starcie może się jeszcze przesunąć. Na dobitkę lub tasmę można dodac ten typ
Propozycja:
▶ Schumacher - Rosberg Typ: 2 @ 1.45 unibet


I ostatni warty gry typ h2h to według mnie jest granie na Brazylijczyka która pojedzie z kanałem F-duct. W kwalifikacjach trochę nie wyszło, a młody nie jest przyzwyczajony do startów z tak wysokiej pozycji. Doświadczenie Rubensa powinno pozwolić na zajęcie lepszego miejsca od debiutanta.
Propozycja:
▶ Barrichello - Hulkenberg Typ: 1 @ 1.67 unibet
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Ja z kolei proponuję zagrać, że Kubica będzie w top 6. Bolid jak widać spisuje się całkiem dobrze. Z wyścigu na wyścig inżynierowie starają się wprowadzać nowe udoskonalenia. Zespół cały czas ciężko pracuje i to przynosi efekty. Kolejny + to niezawodność. Kto oglądał F1 w zeszłym sezonie i rewelacyjną postawę BMW ten na pewno zdaje sobie sprawę jak wiele zyskał Kubica na samym fakcie, że może walczyć do końca wyścigu. Podczas sesji treningowych Polak prezentował się bardzo dobrze. Także na 6 miejsce w kwalifikacjach nie można narzekać. Znając postawę Kubicy możemy być pewni, że na starcie zrobi wszystko by jeszcze przebić się do przodu. A dalej jeśli nie wydarzy się nic nieoczekiwanego powinien jechać za dwójką Alonso Hamilton. Tutaj zapowiada się ostra walka pomiędzy tymi zawodnikami więc jeśli Kubicy udałoby się utrzymać ich tempo to może uda mu się na tym skorzystać.

Kubica w TOP6 kurs: 1.45 bwin ✅
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
No niestety to jest kolejny minus BAH-u ale co zrobisz, mimo to i tak liczę że Senna dojedzie i to przed Hindusem.
Jest wyjście ;) zmienić buka na innego ;)

Coś nie ma tutaj ruchu w dziale :;/: to może zacznę:
(wszystko brane z betsafe)
Rosberg-Schumacher
kurs: 1,4
Rosberg jest 12, Schummi 15 wg mnie Rosbergowi coś nie wyszły kwalifikacje bo pamiętamy, że w 1 treningu zwyciężył. W każdym kolejnym treningu był lepszy od Schummiego.
Spodziewałem się lepszego miejsca Nico w kwalach (top 10) no ale cóż.
Schummi żeby wyprzedzić Nico musi pokonać 2 kierowców Force India- Sutila i Liuzziego, o ile Liuzziego może wyprzedzić zaraz na starcie to z Sutilem będzie się bił o pozycję ładnych parę okrążeń. Spodziewam się, że nie będzie kraksy lub jakiegoś karambolu na starcie, tor jest bardzo nowoczesny i szeroki. Dodatkowo za Rosbergiem przemawia stabilność (nie ma głupich zachowań) co niestety u MSC zdarza się coraz częściej (desperackie zajechania drogi, spychanie na trawkę [GP Kanady się kłania])
Vettel-Webber
1,4
Vettel z Webberem to dość &quot;pikantny&quot; typ bo smaczku dodaje niedawny głupi manewr wyprzedzania podczas GP Turcji i odpadnięciu z wyścigu Vettela.
Vettel startuje z PP, Webber 2 nie trzeba mówić, że bolidy RBR określane są mianem kosmicznych, tutaj większe szanse daje Vettelowi, jeździ równiej nie ma przestojów, starty minimalnie lepsze ma Vettel. Wszystko może rozegrać się na Pit Stopach, lecz po GP Kanady sądzę, że jest coś nie halo z Webberem, gdyż nie słucha się inżynierów wyścigowych - zbuntowana czarna owca. W GP Kanady miał kilka wezwań do zjechania na wymianę opon, ten postanowił dalej kręcić kółka na zużytych i efekt był taki jaki był (po 1,4-2 sekund starty na okrążeniu), tutaj może być podobnie.

Hamilton-Button
1,2
Kurs nie powala na kolana ???? ale cóż, HAM jest sporo wyżej na starcie wyścigu, 3 a Button 7.
Wiem, że HAM ma głupie zachowania i niszczy opony, lecz nie spodziewam się by Button łatwo i szybko uporał się z kierowcami pokroju:
Kubica, Massa, Alonso.
Na tą walkę zejdzie trochę czasu, a to daje spory plus dla Lewisa który będzie mógł gonić 2 Red Bulle.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom