>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Ile potrzeba czasu aby się nauczyć grać na giełdzie?

D 3,2K

dawczan

Użytkownik
No, ale zawsze mozna kupic akcje za cala rodzine ;] Bo po debiucie dokupywac jak bedzie duzy plus ( o ile bezie ) to juz srednio troche...
 
M 3

mistrzunio

Użytkownik
mam pytanie-jestem kompletnie zielony w tym ale: kiedy startuje te gpw(to znaczy do kiedy można kupować akcje przed startem) i czy z kapitałem 500 złotych ile tak można zarobić przy jak tutaj się przewiduje dobrym starcie gpw
 
Baqu 774,3K

Baqu

Forum VIP
mam pytanie-jestem kompletnie zielony w tym ale: kiedy startuje te gpw(to znaczy do kiedy można kupować akcje przed startem) i czy z kapitałem 500 złotych ile tak można zarobić przy jak tutaj się przewiduje dobrym starcie gpw
wklejałem juz w innym temacie, ale wkleje i tutaj jezeli jest potrzeba

przeczytaj: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,8526374,Kawalek_gieldowego_parkietu_dla_kazdego__czyli_jak.html?fb_xd_fragment#?=&amp;amp;cb=f11814117725&amp;amp;relation=parent.parent&amp;amp;transport=fragment&amp;amp;type=resize&amp;amp;height=20&amp;amp;width=120

jeden cytat odnosnie drugiego pytania

Wnioski mogą być optymistyczne dla przyszłych akcjonariuszy GPW, bo średnio na debiucie giełdy można było historycznie zarobić blisko 27 proc.
ile to 27% z 500 zł sam już chyba umiesz policzyć... ( chociaż pamiętaj, że możesz też stracić... )

pozdrawiam
 
M 3

mistrzunio

Użytkownik
no już jestem po lekturze,
aha takie pytanko-np. mogę ja kupić sobie ileś akcji i ktoś z mojej rodziny też może to zrobić-to samo nazwisko,adres?
w mbanku jest prowizja maklerska 0,2% czy to oznacza że co miesiąc z zainwestowanej kwoty będą mi pobierać taki procent??(z kwoty którą przeznaczam na akcje a nie z ogólnej kwoty stanu konta?_