• Witamy na bukmacherskie.com
    1. 728x90 - 1000 PLN Bonus Powitalny

    Ile zarabia pracownik STS/Profesjonał/Totomix?

    Temat na forum 'Kącik Ogólnobukmacherski' rozpoczęty przez jacek89, Sierpień 25, 2007.

    Więcej tematów od jacek89
    1. jacek89 Użytkownik

      jacek89
      Dołączył:
      Kwi 2007
      Posty:
      31
      Polubienia:
      0
      Witam,

      Ile zarabia pani/pan która/y przyjmuje zakłady u buka naziemnego?
      Jakie trzeba mieć wykształcenie i umiejętności do wykonywania takiej pracy?

      Pozdrawiam
      Jacek
       
    2. zludna Forum VIP

      zludna
      Dołączył:
      Cze 2007
      Posty:
      150
      Polubienia:
      0
      Wykształcenie zapewne żadne, wystarczy być pełnoletnim.
      Znaczy z maturą, to bankowo.

      Słyszałam dwie wersje, że cały etat 1200 albo 800 - nie wiem, która jest prawdziwa. W pierwszym miesiącu trzeba odbyć szkolenie w Wawie za 300 zł. Potrącane z pensji.
      No i tyle.
       
    3. 2211kiler Nowy użytkownik

      2211kiler
      Dołączył:
      Kwi 2006
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      Ja bym chciał pracować w buku jakimś tylko tam zatrudniają same panie . Z jednej strony szkoda a z drugiej to fajnie :D
       
    4. Marcin-Odra Forum VIP

      Marcin-Odra
      Dołączył:
      Paź 2005
      Posty:
      10777
      Polubienia:
      21
      Chyba u Ciebie w mieście....
       
    5. 2211kiler Nowy użytkownik

      2211kiler
      Dołączył:
      Kwi 2006
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      No u mnie pracują same Panie i to dosyć urodziwe :p Najładniejsze są w STsie niczego sobie w BETAKO, Tipsort to naprawde masakra :) to jest ogormna przewaga buka nziemnego od internetowego :D
       
    6. peja Nowy użytkownik

      peja
      Dołączył:
      Lis 2005
      Posty:
      8
      Polubienia:
      0
      Cos w tym jest bo u mnie w mieście też same panie w bukach naziemnych są :spokodfhgfh:
       
    7. midel Dobrze znany użytkownik

      midel
      Dołączył:
      Lip 2007
      Posty:
      757
      Polubienia:
      0
      u mnie w sts'ach takie brzydkie i wredne są :(
       
    8. 2211kiler Nowy użytkownik

      2211kiler
      Dołączył:
      Kwi 2006
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      no u mnie w Profesie to jest masakra mimo że mam go najbliżej zawsze jadę busem na centrum i odwiedzam po kolei wszystkie buki tam te panie są wyrąbiste :D
       
    9. Beau Forum VIP

      Beau
      Dołączył:
      Lut 2006
      Posty:
      658
      Polubienia:
      0
    10. Ted ModTeam Członek Załogi

      Ted
      Dołączył:
      Cze 2006
      Posty:
      12053
      Polubienia:
      57
      :brawo: :brawo:
      Gdyby u mnie takie byly, to bym nigdy do internetowego buka nie wpłacil.
      W Krakowie to roznie, w niektorych punktach sa wredne baby a w innych miejscach ładnie zbudowane,mile kobietki.
       
    11. TBM Forum VIP

      TBM
      Dołączył:
      Gru 2006
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      W STS to wogóle do przyjmowania zakładów tylko same kobiety zatrudniają. Ostatnio było głośno o sprawie kiedy mężczyzna zgłosił się na to stanowisko, a jego podanie zostało odrzucone ze względów, że nie jest kobietą... ;)
       
    12. zludna Forum VIP

      zludna
      Dołączył:
      Cze 2007
      Posty:
      150
      Polubienia:
      0
      Takie było pytanie, a nie u kogo, jaka pani pracuje :shock:
       
    13. 2211kiler Nowy użytkownik

      2211kiler
      Dołączył:
      Kwi 2006
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      ALe ta fota to masakra :) u mnie też są fajne w Stsie czyli STS rządzi :D a zarabiają zdecydowanie za małoooooooooo :D
       
    14. Jareks89 Dobrze znany użytkownik

      Jareks89
      Dołączył:
      Cze 2006
      Posty:
      534
      Polubienia:
      0
      a kto decyduje o tym ze dany punkt STS powstaje w miesice czy ja moglbym np zglosic ze chce go prowadzic i po prostu lokal byl by na mnie kase bym im oddawal i ile taki ktos zarabia ciekawe?;>
       
    15. artur202 Dobrze znany użytkownik

      artur202
      Dołączył:
      Mar 2007
      Posty:
      1223
      Polubienia:
      0
      A wiecie,że to jest manipulacja ze strony buków. Przecież to jest oczywiste,że jak zobaczysz ładną laske za ladą :MrGreen: to za wiecej zagrasz, tak,żeby pokazać jaki jesteś bogaty, może zaimponować itp.. PROSTA MANIPULACJA,ALE SKUTECZNA oni mają dobre chwyty na swoich klientów. :brawo:

      Pamiętam jak u mnie siedziały dwa pasztety to nawet mi się tam iść nie chciało ale ostatnio wchodzę i widzę 2 ładne dupcie(do tego blondynka i brunetka- wiadomo,że blondynki dla brunetów a brunetki dla blondynów) i dałem się zmanipulowac tzn. wszedłem i puściłem kupon.
       
    16. Rafiki89 Nowy użytkownik

      Rafiki89
      Dołączył:
      Lip 2007
      Posty:
      1
      Polubienia:
      5
      To chyba działa na jakis erotomanów :MrGreen:
       
    17. marian555 Nowy użytkownik

      marian555
      Dołączył:
      Sty 2007
      Posty:
      0
      Polubienia:
      0
      Ja znam uszatka takiego, co zwsze chodzi do buka jak pracuje kobieta, bo mówi że szczęście to mu przyniesia. Jak w buku jest jakiś facio to nie idzie.
       
    18. cerber Nowy użytkownik

      cerber
      Dołączył:
      Paź 2006
      Posty:
      4
      Polubienia:
      0
      Jak by nie szkoła to bym mógł pracowac,ale sie najpierw trzeba wykształcic :p
      Ale za to robi moja siostra,ale za duzo nie bierze :] (Totolotek)
       
    19. artur202 Dobrze znany użytkownik

      artur202
      Dołączył:
      Mar 2007
      Posty:
      1223
      Polubienia:
      0
      na erotomanów powiadasz hehehehe :grin: lol
      Wiadomo o czym myśli 100% facetów jak zobaczy ładną kobietę.
       
    20. Rafiki89 Nowy użytkownik

      Rafiki89
      Dołączył:
      Lip 2007
      Posty:
      1
      Polubienia:
      5
      mysli , myslami ... a nie podniecanie sie pania za okienkiem i jednoczesnie podnoszenie stawki bo ma duze cycki ... no sora ale to bez sens ;) . Jak ide do buka to moze mi zlecenie na kupon przyjac nawet pamela anderson i tak nie bedzie mialo to wplywu ( bynajmniej na mnie ) czy postawie 10 zł czy 100 zł.
       

    Poleć forum