L
24
lukiko1986
Użytkownik
Witam,
Na wstępie powiem iż jeśli tego tematu nie uda mi się rozwiązać, radzę aby kasyno wymienione w temacie omijać z daleka.
Doszli już do tego że nie wykorzystują już przewagi ruletki do zarabiania a zwyczajnie oszukują!
Wpłaciłem 200zł (46 eur) i w dwa dni powiększyłem kapitał do 129 eur, po czym stwierdziłem dość.
No jak to w kasynach bywa wymagana jest weryfikacja, więc akurat oni chcieli aby im podesłać skan prawa jazdy, paszportu lub dowodu osobistego, aby proces wypłaty postąpił dalej.I tu zaczynają się schody...
Wysyłałem te skany (dowodu) do nich kilkukrotnie, a oni zażarcie twierdzą że nic nie dostali w związku z czym po tygodniu zwrócili mi pieniądze na konto.
Próbowałem wysyłać na różne ich adresy emailowe i nic. Osoba z supportu też potwierdziła że nic nie dostali, a jak napisałem że to nie fair z ich strony i próbują mnie zrobić w bambuko, Pan z supportu napisał tylko że mu bardzo przykro że tak sądzę - brak jakiekolwiek chęci do pomocy i zasugerowania innego wyjścia. A więc pieniądze zamrożone i sądzę że nic z tym się nie da zrobić. Przy następnej rozmowie powiem że w związku z tym iż oni mnie wykiwali, nasmaruję na nich na kilku forach zagranicznych jacy to oni uczciwi są.
Moja skrzynka email jest na pewno ok, wszystkie inne wiadomości wysyłają się bez problemów.
Czy kogoś spotkała podobna historia?
Na wstępie powiem iż jeśli tego tematu nie uda mi się rozwiązać, radzę aby kasyno wymienione w temacie omijać z daleka.
Doszli już do tego że nie wykorzystują już przewagi ruletki do zarabiania a zwyczajnie oszukują!
Wpłaciłem 200zł (46 eur) i w dwa dni powiększyłem kapitał do 129 eur, po czym stwierdziłem dość.
No jak to w kasynach bywa wymagana jest weryfikacja, więc akurat oni chcieli aby im podesłać skan prawa jazdy, paszportu lub dowodu osobistego, aby proces wypłaty postąpił dalej.I tu zaczynają się schody...
Wysyłałem te skany (dowodu) do nich kilkukrotnie, a oni zażarcie twierdzą że nic nie dostali w związku z czym po tygodniu zwrócili mi pieniądze na konto.
Próbowałem wysyłać na różne ich adresy emailowe i nic. Osoba z supportu też potwierdziła że nic nie dostali, a jak napisałem że to nie fair z ich strony i próbują mnie zrobić w bambuko, Pan z supportu napisał tylko że mu bardzo przykro że tak sądzę - brak jakiekolwiek chęci do pomocy i zasugerowania innego wyjścia. A więc pieniądze zamrożone i sądzę że nic z tym się nie da zrobić. Przy następnej rozmowie powiem że w związku z tym iż oni mnie wykiwali, nasmaruję na nich na kilku forach zagranicznych jacy to oni uczciwi są.
Moja skrzynka email jest na pewno ok, wszystkie inne wiadomości wysyłają się bez problemów.
Czy kogoś spotkała podobna historia?