>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Kontrolujecie się? Najwiekszę przegrane

U 0

Usunięty użytkownik 112896

Gość
Witam . &quot;Zainspirowany&quot; moimi tegorocznymi porażkami chciałbym zadać każdemu to pytanie . Prześledziłem ostatnio historie wpłat ze skrilla na bet365 i się okazało że tylko w tym roku wyszedłem na -4000zl???? z czego -2000 zaliczyłem w grudniu ???? . Skontrolowałem cała historie od początku istnienia mojego konta i wyszło mi że jestem na minusie -7000????. Gram od 10 lat i zastanawiam się czy dalsza gra ma sens ? Jestem ciekaw jakie są wasze największe przegrane ?
 
aka-shakal 16,7K

aka-shakal

Użytkownik
Pisałem już kiedyś o tym - polecam każdemu wysłać zapytanie do wszystkich firm bukmacherskich gdzie macie założone konta z prośbą o swój bilans wpłat i wypłat od początku założenia konta, plus na oko ewentualnie dodać bilans z gry ziemniaków.
Wtedy macie czarno na białym bilans swojej gry, jeszcze dodam, że warto podzielić na ilość miesięcy odkąd zaczęliście grać i macie kwotę ile wydajecie miesięcznie na zakłady.
Pan powyżej mówi, że gra 10 lat czyli jest to 120 miesięcy, przegrał 7000. Wychodzi 58,33 zł miesięcznie. Czy to dużo? Patrząc na to ile przegrałeś w ciągu 10 lat, a ile przegrałeś w tym roku, to dobrze że w ogóle zastanowiłeś się nad swoją grą.
Wyjścia są dwa:
- zrezygnować z gry
- grać za 0,5-2% budżetu, ZMIENIĆ PLAN GRY
Ja nie raz widzę osoby na forum które od dobrych np. 5 lat grają cały czas to samo, znaczy podobnie i liczą na uzyskanie innego rezultatu. Właśnie o tym mówi jeden z podpisów w mojej sygnaturze:
* Albert Einstein - Szaleństwem jest: &quot;Robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów.&quot;
 
Otrzymane punkty reputacji: +12
G 294

gostek365

Użytkownik