>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Moneybookers - Skrill - weryfikacja konta

L 51

legionista880

Użytkownik
Mam jedno pytanie zostal mi juz (chyba) ostatni krok do weryfikacji konta i dostalem takie pytanie od MB: Uprzejmie prosimy również o podanie informacji na temat Pana relacji z
użytkownikami, z którymi dokonuje Pan transakcje na koncie oraz na jakie cele
środki, które Pan dostaje od nich są przeznaczone.


nie rozumiem co mam im odpisac? konto bedzie mi potrzebne oczywiscie do przelewania pieniedzy z zakladow ale tego chyba nie powinienem im pisac? wie ktos co w takiej sytuacji odpisac? czy cos w stylu ciotki za granica wypali i po jaki h..im wiedziec co ja robie z pieniedzy ktore otrzymuje to przeciez moja prywatna sprawa dlaczego mi chca zagladac w portfel
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
westham88 0

westham88

Użytkownik
Witam po owocnym weekendzie chciałem dziś wypłacic pieniążki z MB na polskie konto bankowe a tu taki komunikat:

&quot;Niestety nie możemy zweryfikowac danych z tego profillu z niezależnym żródłem informacji.W świetle brytyjskich przepisów o przeciwdziałających praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażądania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do pierwszej wypłaty....&quot;

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?Przeciez konto miałem zweryfikowane zaraz po otwarciu nie było problemów a tu nagle jakieś dodatkowe weryfikacje...z góry dziękuje za odpowiedz :)
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Witam po owocnym weekendzie chciałem dziś wypłacic pieniążki z MB na polskie konto bankowe a tu taki komunikat:

&quot;Niestety nie możemy zweryfikowac danych z tego profillu z niezależnym żródłem informacji.W świetle brytyjskich przepisów o przeciwdziałających praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażądania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do pierwszej wypłaty....&quot;

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?Przeciez konto miałem zweryfikowane zaraz po otwarciu nie było problemów a tu nagle jakieś dodatkowe weryfikacje...z góry dziękuje za odpowiedz :)
czyli chcą od Ciebie skan dowodu osobistego. Kolejna weryfikacja.
 
arbiter_erhan 136

arbiter_erhan

Użytkownik
Witam po owocnym weekendzie chciałem dziś wypłacic pieniążki z MB na polskie konto bankowe a tu taki komunikat:

&quot;Niestety nie możemy zweryfikowac danych z tego profillu z niezależnym żródłem informacji.W świetle brytyjskich przepisów o przeciwdziałających praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażądania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do pierwszej wypłaty....&quot;

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?Przeciez konto miałem zweryfikowane zaraz po otwarciu nie było problemów a tu nagle jakieś dodatkowe weryfikacje...z góry dziękuje za odpowiedz :)
Normalna procedura westham88, tez to mialem ostatnio, a konto moneybookers mam kilka lat (zweryfikowany adres)- wyplacalem i wplacalem x razy. W 3 dni zalatwilem sprawe. MB teraz bedzie od ciebie chcialo weryfikacji konta bankowego, zapewne screen z konta bankowego ostatniej transakcji z MB.
Tego typu weryfikacja pojawia sie jak zaczyna sie operowac na MB duzymi kwotami.
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
przecież jest napisane w poście tego autora że MB chce dodatkowego dowodu tożsamośći a nie weryfikację konta bankowego. Nie wprowadzaj w błąd ludzi Arbiter...
 
arbiter_erhan 136

arbiter_erhan

Użytkownik
przecież jest napisane w poście tego autora że MB chce dodatkowego dowodu tożsamośći a nie weryfikację konta bankowego. Nie wprowadzaj w błąd ludzi Arbiter...
Przemuś, po co się odzywasz? Prosił cie ktoś ????




Po drugie - ja znam to z autopsji - gdybys czytał uważnie i ze zrozumieniem nie pisałbyś głupot

czyli chcą od Ciebie skan dowodu osobistego. Kolejna weryfikacja.

lecz zauważyłbyś ze westham juz miał zweryfikowane konto poprzez dokumenty

Przeciez konto miałem zweryfikowane zaraz po otwarciu nie było problemów a tu nagle jakieś dodatkowe weryfikacje...z góry dziękuje za odpowiedz :)

a tutaj chodzi o kolejną zupełnie inną weryfikacje która ma miejsce przy wypłatach rzędu kilku tysięcy (ogólnie duzych kwotach- nie wiem czy to jest reguła czy jest to wyrywkowo) i wyskakuje komunikat &quot;Niestety nie możemy zweryfikowac danych z tego profillu z niezależnym żródłem informacji. W świetle brytyjskich przepisów o przeciwdziałających praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażądania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do pierwszej wypłaty....&quot;




Wtedy Moneybookers prosi cie o zrzut z konta bankowego... (kolejna weryfikacja z niezależnym żródłem informacji)


Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Przemusiu ja sie spotkałem i coś wiem o tym w przeciwieństwie do ciebie. Następnym razem zastanow sie zanim zabierzesz głos w temacie którego nie rozumiesz i o którym nie masz zielonego pojęcia.
no offence
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Arbiter nie wprowadza w błąd.. MB nie chce dodatkowego dowodu tożsamości, chce tylko &quot;zweryfikować z niezależnym źródłem&quot; czyli jak zrobisz przelew ze swojego rachunku na ich konto (normalny przelew a nie p24) to u nich będą na przelewie faktyczne dane posiadacza rachunku. W paincie ci zrobie dowod tożsamości na Adolfa Hitlera, ale przelewu nie.
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
po pierwsze autor tego postu napisał pierwszy swój post i nigdzie nie nie było napisane że wysłał swoje dokumenty a tego nie mogłem wiedzieć.
Po drugie pierwsze słyszę o zrzut konta bankowego dla MB, wystarczy przelew.
Po trzecie to jest forum i można się odzywać kiedy się chce, tak jak ja zapytam tego Arbitra prosił Cie ktoś ???
I po czwarte: Arbiter nie jestem dla ciebie Przemusiem i ani kolegą bo ciebie nie znam, a takie pieszczotliwe słówka zachowaj dla swojej panienki. I chciałbyś żeby ktoś pisał tak : arbiterusiu erhanusiu? ??????????????
a po piąte wiem co to jest MB i mam tam konto od wielu lat i spotykałem się z takimi przypadkami więc nie osądzaj zbyt pochopnie, wróżką nie jesteś.....
 
arbiter_erhan 136

arbiter_erhan

Użytkownik
Witam all. a prosze mi powiedziec na jaki adres mail mam wyslac im ta weryfikacje
Przez formularz kontaktowy na stronie MB, będąc zalogowanym na konto.

Pomoc drogą elektroniczną - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA - Konto/Bezpieczeństwo - Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów
 
T 0

tomizen

Użytkownik
dzieki . a prosze mi powiedziec co mam zrobic jesli nie zostalem poproszony o weryfikacje konta a chcialbym zweryfikowac byc moze dostalem takiego maila ale to bylo dawno i go skasowalem , to na jaki mail mam napisac o prosbe weryfikacji konta
 
arbiter_erhan 136

arbiter_erhan

Użytkownik
dzieki . a prosze mi powiedziec co mam zrobic jesli nie zostalem poproszony o weryfikacje konta a chcialbym zweryfikowac byc moze dostalem takiego maila ale to bylo dawno i go skasowalem , to na jaki mail mam napisac o prosbe weryfikacji konta
Analogicznie jw. , kontaktuj sie z mb zawsze przez swoje konto na stronie.
 
E 0

everee

Użytkownik
Moneybookers- weryfikacja
Chcę wypłacić z Moneybookers kwotę 500 zł. Przeczytałem, że aby wypłacić muszę zweryfikować mój rachunek bankowy. Pisało, że muszę wypłacić kwotę mniejszą jak 50 PLN na swoje konto bankowe. Przez pomyłkę wypłaciłem równe 50 PLN i w tytule przelewu nie dostałem żadnego kodu. Więc spróbowałem drugiej opcji tzn. wpłata ze swojego konta. Wpłaciłem 45 złotych i teraz dostałem następującą wiadomość:

Szanowny/a xxx!

Nie wolno dokonywac depozytow gotowkowych lub pochodzacych od osob trzecich!!! Probowali Panstwo zasilic swoje konto Moneybookers srodkami pochodzacymi z konta bankowego zarejestrowanego na inne nazwisko:

Kwota: 45 PLN

Bank: BRE Bank SA

Otrzymujac szczegoly dotyczace depozytu pochodzacego od stron trzecich, zostali Panstwo wyraznie ostrzezeni, ze: Moneybookers nie zezwala na zasilanie kont E-PIENIEZNYCH depozytami pochodzacymi od stron trzecich. WSZYSTKIE SRODKI MUSZA POCHODZIC Z KONTA BANKOWEGO ZAREJESTROWANEGO NA PANSTWA NAZWISKO!

Stosowne przepisy zwiazane z przeciwdzialaniem praniu brudnych pieniedzy nie pozwalaja nam na przekazanie Panstwu niniejszego depozytu od strony trzeciej, dopoki nie sprawdzimy Panstwa tozsamosci.

Prosimy o wykonanie nastepujacych czynnosci:

1) Zalogowac sie na swoje konto Moneybookers
2) Przejsc do: &#39;MOJE KONTO&#39; &gt; &#39;Zobacz limity&#39;
3) Postepowac zgodnie z instrukcja, w celu zweryfikowania swojego konta Moneybookers przez zaladowanie srodkow z karty kredytowej/debetowej LUB przez zweryfikowanie konta bankowego.

Po sprawdzeniu tozsamosci przy pomocy wybranej opcji, Panstwa depozyt zostanie od razu przekazany na Panstwa konto Moneybookers. Bez ustalenia Panstwa tozsamosci nie mozemy przekazac Panstwu niniejszego depozytu, pochodzacego od strony trzeciej, ani zwrocic go Panstwu w inny sposob.

UWAGA! To jednorazowy wyjatek! Jesli beda Panstwo nadal probowali skladac depozyty od stron trzecich, zostana panstwo obciazeni oplata EUR 10 i moga Panstwo byc podejrzani o dzialanie zwiazane z praniem brudnych pieniedzy.

Z powazaniem,
Zespol Moneybookers
Nie mogę wypłacić ani grosza ze swojego konta gdyż przy wypłacie prosi mnie o 6 cyfrowy kod, a co za tym idzie nie mogę w żaden sposób zweryfikować mojego konta. Konto bankowe mam wspólne z żoną. Depozyt 50 zł doszedł bez najmniejszego problemu, więc konto musi się zgadzać z danymi które podałem. Nie rozumiem dlaczego wpłacając z tego samego konta na które wypłacałem informują mnie że depozyt nie jest z mojego konta. To są chyba jakieś kpiny. 45 złotych mam zamrożone i nie mam pojęcia jak je teraz odzyskać ani jak wypłacić resztę środków na koncie MB. Potrafi mi to ktoś wyjaśnić i przy okazji powiedzieć co mam zrobić żeby odzyskać 45 złotych i wypłacić resztę środków?
 
E 0

everee

Użytkownik
Tak, ja jestem głównym właścicielem konta, ale widnieje tam także nazwisko mojej żony, gdyż jak pisałem wyżej, posiadam wspólne konto. A w MB konto jest zarejestrowane na mnie.
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
i tu jest problem...
MB traktuje pańską żonę jako osobę trzecią i stąd jest kłopot z wypłaceniem kasy.
Depozyt można robić bez żadnych problemów ale gorzej jak chce się wypłacić pieniądze.
W takim razie proponuję zwrócić się do działu pomocy w MB i opisać swój problem oraz się przygotować na to że będzie pan musiał wysłać swoje skany dowodu tak jak skany dowodu pańskiej żony tak żeby udowodnić że posiadacie wspólne konto bankowe.
 
bukzaplac 5

bukzaplac

Użytkownik
Jeśli jesteś głównym właścicielem to w takim wypadku MB nie powinno wysyłać Tobie maili związanych z praniem pieniędzy. Napisałeś do ich supportu?
Wg mnie powinieneś wypłacić jeszcze raz (o ile jest możliwy 2 przelew przy niezweryfikowanym koncie) z MB na swoje konto bankowe, lecz najwyżej 49.99PLN. Zgodnie z tym co pisze MB otrzymasz wtedy 6cyfrowy kod. Dalej już wiadomo.
 
E 0

everee

Użytkownik
Niestety drugi przelew przy niezweryfikowanym koncie jest niemożliwy. Wczoraj do nich napisałem i przed chwilą dostałem wiadomość zwrotną w której pisze:

Jeżeli posiada Pan wspólne konto bankowe ze swoją żoną i z tego konta została dokonana wpłata na stronę Moneybookers, prosimy o wysłanie do nas wyciągu bankowego, w którym musimy znałeźć Pana imię i nazwisko oraz Pana konta bankowego (calość lub fragment).

Otrzymalismy informację, iż dokonał Pan wypłaty weryfikacyjnej z Pana konta Moneybookers na konto bankowe, jednak nie otrzymał Pan kodu w adnotacji. Aby rozwiązać ten problem i abyśmy mogli dokonać weryfikacji ręcznie, uprzejmie prosimy o przesłanie pliku jpg/gif/pdf zawierającego skan dokumentu bankowego, potwierdzającego dokonanie tej operacji. Ważne, aby dokument zawierał wszystkie niezbędne dane:

- imię i nazwisko adresata
- Moneybookers Ltd jako nadawca
- numer konta bankowego (lub przynajmniej jego fragment)
- kwota
- data transakcji
- adnotacja
Tylko skąd ja teraz wezmę te dokumenty? Jeżeli mam konto internetowe w iPKO to mogę je otrzymać bez potrzeby pójścia do banku?
 
Do góry Bottom