>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Motory waszych marzeń

Baqu 787K

Baqu

Forum VIP

Niemiecki koncern wykorzystał specjalnie przygotowane kino do stworzenia reklamy motocykla BMW S1000R, która dosłowanie pozostawia obraz pod powiekami widzów.


Całość można zobaczyć na poniższym filmie, ale skrótowy opis wygląda następująco: za ekranem, na którym wyświetlana była reklama została umieszczona zasłona z wyciętym logiem BMW oraz lampa błyskowa. W momencie, kiedy pod koniec reklamy cały ekran rozbłyskiwał, odpalana była lampa blyskowa. Następnie występujący w reklamie zawodnik Superbike, Ruben Xaus mówił do widzów, aby zamknęli oczy.

A po zamknięciu w ciemności unosiło się logo BMW jako powidok.


Oczywiście, pojawiły się głosy że jest to reklama podprogowa, która jest zakazana w wielu krajach (w tym w Polsce), mimo braku jakichkolwiek naukowych badań wykazujących jej długoterminową skuteczność. Jednak w tym przypadku nie może być mowy o działaniu podprogowym (gdzie bodziec jest pokazywany na tyle krótko, żeby obserwatorzy nie mogli świadomie go zauważyć) - po zamknięciu oczu bodziec jest całkiem długo widoczny i jak najbardziej zauważany przez świadomość odbiorców. To w końcu cały cel tej reklamy.

Z pewnością sztuczka jest bardzo pomysłowa i ciekawie zrealizowana, ale to tylko ciekawostka, żaden ekran komputerowy nie jest zdolny do odtworzenia takiego efektu - po to była lampa błyskowa. Tak więc jeżeli ktoś nie był na specjalnie przygotowanej sali, to może sobie najwyżej o nowym pomyśle BMW poczytać.
 
Do góry Bottom