>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Nawigacja

princeas 11

princeas

Użytkownik
Heja, wkrótce planuje zakup nawigacji, waham się nad różnymi opcjami.
Wybór jest przeogromny, TomTom, Garmin to najpopularniejsze ze swoim oprogramowaniem, później kilka mniej znanych marek z innymi dostawcami map (Automapa itp).
Mi osobiście wpadło w oko multiurządzenie NavRoad&#39;a http://allegro.pl/navroad-movio-gps-tablet-7-automapa-eu-rejestrator-i3609424500.html
Tablet+Nawigacja+Rejestrator
Jakie są Wasze doświadczenia z nawi i co ew. możecie polecić?
Nie jestem zawodowym kierowcą, od czasu do czasu podróżuje po Polsce w mniej lub bardziej znane miejsca i raz do roku za granicę.
 
S 0

snake11

Użytkownik
Ostatnio miałem 2 kursy do Zamościa. Dwa z dwoma różnymi GPS&#39;ami. Wyobraź sobie, że 4 razy (tam i z powrotem) jechałem innymi trasami ;].
Pierwszy miał wgraną automapę. O ile do Zamościa poprowadził nas bez niespodzianek, o tyle z Zamościa zaczął wariować, tracił zasięg i dopiero w Mielcu się odnalazł. Kluczyłem jak głupi.
Drugi GPS był marki mio i miał chyba autorskie oprogramowanie. W każdym razie dopiero co kupiony. No to porażka. Najpierw poprowadził nas przez las, gdzie asfalt się skończył i poczułem się jak na off road. Musiałem zatrzymać się na środku lasu, bo robili wycinkę. Panowie zrobili wielkie oczy, jak zobaczyli moje auto jadące 10km/h po takiej trasie ;P.
W drugą stronę z kolei przed Tarnowem, GPS kazał nam skręcić z głównej, wjechaliśmy na elegancką drogę, po czym wystrzeliło nas na jakieś piaski. Droga zamknięta, okazało się, że autostradę budują. Dobrze, że nie straciłem zawieszenia ;].