• Witamy na bukmacherskie.com
    1. Betrally

    NBA Offseason 2018

    Temat na forum 'NBA' rozpoczęty przez Gucci Mane, Czerwiec 8, 2018.

    Więcej tematów od Gucci Mane
    1. Gucci Mane Moderator - najlepszy Typer/Znawca 2017

      Gucci Mane
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      701
      Polubienia:
      1076
      Reputacje:
      4702
      Sezon ogórkowy w NBA. Tu możemy sobie podyskutować o najważniejszych kwestiach międzysezonowych.
       
    2. Bukovina Dobrze znany użytkownik

      Bukovina
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      350
      Polubienia:
      257
      Reputacje:
      1114
      Dobrze , ze powstał taki temat, dzieki @Gucci Mane i mam nadzieje , ze beda chetni do dyskusji. Chyba najciekawszym tematem bedzie nowy klub LJ'a . Niby faworytem sa Lakers i 76ers ale czy to napewno dobry wybor ? Czy napewno tam bedzie w stanie powlaczyc jak równy z równym z ekipa mistrzów z Oakland ? W Lakers obecna druzyna moze nie wystarczyć , nawet dodając do nich ewentualny transfer Georga. A czy w 76 ers dogada sie z Simmonsem , ktory nie potrafi rzucac ? Z Embiidem , ktory tez ma wysoki temperament. Ostatnio sporo mówi sie tez o obecnych mistrzach czyli Warriors ale dla mnie wydaje sie to malo prawdopodobne. Po pierwsze LeBron musiał by sie zgodzić na niski kontrakt bo watpie , ze Durant nie podpisze nowego bo jest mu tam za dobrze . Chociaz gdyby LJ tam wylądował to pewnie ich dominacja nie miala by końca przez najbliższe 5 lat. W gre wchodzi tez Houston bo tam gra jego przyjaciel Paul , ale czy Harden i James dogadaly by sie ? Szczerze watpie bo Harden zyje z rozgrywania i swoich Pick and Rolli a LBJ tez lubi miec pilke w rekach. Odejscie Hardena jest raczej wykluczone wiec mozna sobie gdybac . No coz temat jesy bardzo ciekawy i za niedługo powinnismy wiedziec coś wiecej, w gre wchodzi tez pozostanie w Clevland ale raczej watpie , ze Lebron bedzie tym zainteresowany patrzac przez pryzmat tego co dzialo sie w ubiegłym juz sezonie. Czekam na wasze opinie .
       
    3. 5xharoldx5 Dobrze znany użytkownik

      5xharoldx5
      Dołączył:
      Lut 2012
      Posty:
      1681
      Polubienia:
      110
      Reputacje:
      2118
      Jak LeBron trafi na zachód, to według mnie będzie to kolejny duży minus dla NBA. Na zachodzie mamy mnóstwo wielkich gwiazd: Durant, Harden, Curry, Chris Paul, Davis i jeszcze by można było paru wymienić. Na wschodzie jest LeBron. Jeśli on odejdzie, to kto będzie największą gwiazdą wschodu, Irving? Nie zakładam nawet opcji, że LeBron trafi do Warriors, bo to by była istna katastrofa i Warriors będą w NBA czymś jak Bayern jest w Bundeslidze, czyli tytuł można przyznać już przed sezonem. Nie wiem czy jest sens, że szedł on do Lakers. Ja w Lakersach nie widzę potencjału. W Cleveland chociaż kolejny finał NBA powinien zaliczyć.

      Na wschodzie jest Philadelphia. Gdyby LeBron James tam trafił, to by była bardzo mocna ekipa. Coś mi jednak mówi, że zostanie od w Cleveland, takie mam przeczucie.

      Ciekawi mnie jeszcze jedno- co z Cleveland, gdyby LeBron jednak odszedł? Czy wtedy w jego miejsce mogliby sprowadzić jakiegoś dobrego gracza albo dwóch, czy raczej tankowanie?
       
    4. Bukovina Dobrze znany użytkownik

      Bukovina
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      350
      Polubienia:
      257
      Reputacje:
      1114
      Ja uwazam , ze kolejnego finalu w ekipie Cavs juz by nie zaliczyl. Naprawdę uwazasz , ze Boston z Irvingiem , Haywardem , Tatutem itd polegnie znowu z Cavs ? Cavs wygralo rzutem na tasme a Celtami bez Irivinga a jesli za rok on bedzie zdrowy i do tego dojdzie Hayward to Cavs w takim skladzie ugraja max 2 mecze . Według mnie w 76ers to by nie wypalilo. Simmons ma za duze ego . Embiid tez ma ciezki charakter . On musial by isc do drużyny, gdzie jest juz jedna wielka gwiazda ale taka , ktora przyjmir go z otwartymi ramionami. Masz przyklad Warriors , czytalem biografie Stephena i tam jest wszystko opisane czarno na bialym. Do Oklahomy przyjechal Curry , Green i Igoudala , po to aby przekonac Duranta , ze nie ma dla niego lepszej opcji niz przejście do ich druzyny , potem odbyl rozmowe 1 na 1 ze Stephem , ktory powiedzial mu , ze od indywidualnych nagród ważniejsze jest dla niego dobro druzyny i kolejne mistrzowskie pierścienie, ze bedzie mial taka swobode jak on i pomoze mu sie jak najszybciej wdrożyć do druzyny bedac dla niego swietnym rozgrywającym. Lebron tez potrzebuje kogoś takiego ale odrazu zaznaczam , ze w Rakietach by to nie wypalilo bo Paul i Harden to za duzo, jeszcze z CP3 , który jest jego przyjacielem by sie świetnie rozumieli a dla Hardena gra pol meczu bez pilki ( bo Lebron tez musi napedzac akcje by wykrzesac z siebie jak nAjwięcej) to tak jakby w pilce nożnej ustawic Messiego w polu karnym i zabronic mu więcej niz 2 kontakty z piłką w jednej akcji. Harden wybitnym strzelcem za 3 nie jest i jemu nie wystarczy podac , on musi sam siebie kreować bo to go napędza. Ciezka sprawa z tym Lebronem :D
      --- Odpowiedź dołączona, Czerwiec 11, 2018, Czas odpowiedzi: Czerwiec 11, 2018 ---
      Co do Twojego pytania to czytalem wczoraj , ze Cavs w razie odjescia LJ'a beda budowac drużyne od nowa i beda chcieli handlować Lovem w zamian za 1 w drafcie . Pewne jest jedno : lato w nba bedzie bardzo ciekawe :)
       
    5. OpsON_69 Użytkownik

      OpsON_69
      Dołączył:
      Lut 2017
      Posty:
      15
      Polubienia:
      0
      Reputacje:
      6
      A co gdyby tak LeBron przeszedł do Celtów skoro miałby już zostać na wschodzie ? (tak wiem czysta fantazja :cwl:). Czy raczej gorący klimat ostatnich kilku lat między obiema drużynami nie sprzyja temu ruchowi?
      Niemniej jednak ekipa wyszła by ciekawa, może i nawet na mistrzostwo?
       
    6. gowniak Użytkownik

      gowniak
      Dołączył:
      Sie 2017
      Posty:
      51
      Polubienia:
      12
      Reputacje:
      86
      Cavs niby chcą dać maxa Lebronowi, ale jakoś tego nie widzę... Moim zdaniem najbardziej prawdopodobny ruch to przejście do Philadelphi.
       
    7. jatyper Aktywny użytkownik

      jatyper
      Dołączył:
      Kwi 2016
      Posty:
      92
      Polubienia:
      4
      Reputacje:
      62
      LBJ nie lubi się z Irvingiem, a szkoda. Gdyby doszło do takiego transferu, to mogliby spokojnie powalczyć z GSW. Ewentualny trade Irvinga przez Boston też wchodzi w grę, ale wątpie.
       
    8. Gucci Mane Moderator - najlepszy Typer/Znawca 2017

      OP
      OP
      Gucci Mane
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      701
      Polubienia:
      1076
      Reputacje:
      4702
      Jeśli chodzi o odejście, to mi najbardziej jakoś świta Philadelphia. Młodzi gniewni i weteran, tylko czy właśnie wyżej wspomniane ego Simmonsa pozwoliłoby na dobrą współpracę w teamie? A czemu nie Minnesota? W zakładach nie widzę ich nawet w pierwszej 15, właściwie to nie widzę nawet kursu na to, że tam pójdzie. Tam też jest młoda siła i dodanie weterana mogłoby w końcu zrobić z Wilków contendera w jakimś stopniu.

      Wysoko w ofercie są Heat, Knicks a nawet Clippers. Pytanie - po ki uj miałby tam iść. On chce pierścieni, bo lata lecą, a frustracja kolejnym przegranym finałem na pewno jest już spora. Dobrze wygląda sprawa Spurs, tam z Kahwim i Aldridgem mógłby zrobić wynik, a do tego jeszcze Pop. Może Houston, CP3 to jego przyjaciel, ale skąd kasa na ich wszystkich, raczej ciężki temat. A może połączenie z Paulem, ale np. w Lakersach? I na dokładkę jeszcze jeden Paul, Paul George. Wczoraj coś tam pisali, że Jamesowie zapisali córkę do szkoły w LA. Co można z tego odczytać? Na pewno nie to, że już można księgować zakład, że pójdzie do Lakers, ale faktycznie, przecież cały sezon była to jedna z najczęściej wymienianych opcji.

      Moim zdaniem jest też opcja z zostaniem w Ohio. LeCavs, LeCoach, LeGM. Będzie teraz parę fajnych nazwisk do wzięcia. I tak jak Paul stawia kasę ponad sukcesy i nie zgodził się na parę milionów mniej, tak LBJ może by z tego maksa zrezygnował celem zbudowania dobrej ekipy. Love to żadna gwiazda, zwykły grajek, ale na pewnie wiele klubów widziałoby go u siebie. Można by go wymienić i np. zaangażować w to trzeci klub, zamieszać pickami itd. Na pewno sondowana jest opcja zbudowania jakiegoś Big 3 w Cleveland. Ten skład niczego nie ugra. No ale kogo dokoptować? Może Kahwi? Było głośno o jakichś tam rozmowach na temat wymiany, więc może chciałby zagrać z Lebronem i wymusiłby trade? Za powiedzmy Love'a i picki. Może Paul George (chociaż jego raczej mocno ciągnie do LAL). Wolni są już Cousins, DeAndre Jordan, czy nawet Parker. Myślę, że temat pozostania w Cavs jest jak najbardziej możliwy.

      Nie wiem, czeka nas fajny offseason, grać nie grają, ale codzienne plotki fajnie sobie poczytać. Gdybym miał koniecznie wytypować to jednak postawiłbym, że zostanie w Cleveland.
       
      Ostatnia edycja: Czerwiec 14, 2018
      Bukovina lubi to.
    9. Monta Ellis11 Dobrze znany użytkownik

      Monta Ellis11
      Dołączył:
      Lut 2016
      Posty:
      136
      Polubienia:
      11
      Reputacje:
      267
      Sam jestem ciekawy gdzie wyladuje James. Trzeba jednak powiedziec ze to On jest sprawca klopotow w Cavs. Duzy szacunek dla niego jak ciagnal druzyne do finalu, ale to przez niego druzyna tak wyglada. To On zalatwil kolegom tluste kontrakty, a jak grali Tristan i JR wszyscy widzielismy.
      Gdzie pojdzie? Trudno powiedziec, a opcji jest kilka. Moim zdaniem zostanie na wschodzie no chyba ze dogadaja sie z CP3 z kasa. Lakers nawet z PG13 nie zostana contenderem. Bardzo zastanawiaja mnie Spurs.
      @Gucci ciekawa mysl z Minnesota...
       
    10. Boca Juniors Dobrze znany użytkownik

      Boca Juniors
      Dołączył:
      Lip 2015
      Posty:
      138
      Polubienia:
      33
      Reputacje:
      358
      NBA to jest show, cyrk i maszyna do robienia kasy. Odejście Lebrona na zachód zabiło by emocje w lidze, kto by tam został, najlepsi grają w konferencji Zachodniej. od wielu lat wschód to coraz bardziej indor. Kiedyś był jeszcze Wade, Carmelo, Butler, George, Bosh ale wszyscy pouciekali albo sa już starzy. Jedyną gwiazdę wschodu obok Bronka można upatrywać w Irvingu jak jest zdrowy :)
      Ogólnie poziom wschodu z roku na rok jest coraz niższy, nie wiem czy jest to robione pod Lebrona aby co roku był w finale czy co ale tak jest, więc jego odejście całkowicie położy konferencję a finał ligi będzie się odbywał w finale Zachodu jak w tym roku. Dlatego wątpię aby poszedł na Zachód a już w ogóle do Spurs, LAlek czy jakiejś Minesoty no dajcie litości panowie....

      LA od kiedy rządzi tam Bass junior jest totalnym burdelem jak Knicksi nie potrafią tam niczego zrobić aby było lepiej,sklecić choćby przyzwoitej drużyny, nie widze tam go. Podobnie na takim zadupiu jak Minesota i pewnie tam salary by pękło ostro w obecnym składzie. Do Spurs nie pójdzie z prostej przyczyny, do póki jest tam Pope to w życiu nie zgodzi się na kogoś takiego. W jego drużynach team prowadzi trener a nie zawodnik:]
      Zresztą on zawsze się opierał na solidnych wykonawcach jego założeń i nigdy nie sprowadzał gwiazdorów co grają pod siebie ł!!

      Moim skromnym zdaniem zostanie na Wschodzie tylko jak zwykle muszą mu sprowadzić odpowiednich gwiazdorków. Tylko czy zatrzymają go w Cavs czy odejdzie? Jeśli ma zostać to muszą mu sprowadzić jakiś fajnych kolegów, chociaż w tym sezonie sprowadzili mu ciekawych weteranów plus Thomas ale Lebronkowi się nie spodobali i ich wywalił. Czy jest pewność że w tym trafią w jego gust? Nie wiem. Druga opcja to pójdzie gdzieś na gotowe dołączyć do dobrej paczki. Tylko jest problem bo takiej paczki nie ma, no może po za Bostonem ale tam budują drużynę wokół Irvinga a ten nie po to uciekał od placzka z Cavs aby teraz grać z nim w Celtach...
      Nie wiem czy będzie on chciał grać z młodymi wilkami jak w Sixers, myślę że woli sprawdzonych kolegów. Choć akurat Phila to całkiem ciekawy kierunek o ile jeszcze mu kogoś tam sprowadzą ogranego. Ale nie wiem czy LeBronek będzie chciał niańczyć dzieci, nie ma na to czasu, ma 33 lata na karku a jego narcystyczne ego potrzebuje jeszcze z 2 pierścieni a najlepiej 3 aby mógł zasiąść rząd przed Jordanem czy Kobim :) On potrzebuje gotowej ekipy na sukcesy, nawet jest w stanie na moje zejść z kasy bo tej na na pęczki a finaly 3/9 :]

      Gdzie jest ekipa na wschodzie która po dojściu indora i paru solidnych zmienników będzie prawie kompletna?
      A no Waszyngton :) Jest dwóch starów ,pozbędą się Gortata z jego przepłaconym kontraktem, wywalą jeszcze Morrisa, dobiorą jakiś zmienników i jest fajny skład na walkę o mistrza i zawsze to stolyca. Ja jednak myślę, że Cavs za wszelką cenę będą chcieli go zatrzymać, on chyba tez na to pójdzie ale muszą mu sprowadzić ze 2 starów i solidne wsparcie z ławki. Myśle że może to być George i nie wiem kogo tam się da urwać to też zależy kogo uda się wywalić a tam paru ma konkretnie przepłacone kontrakty....
      Ciekawa opcja to też NY, jest tam lider Łotysz, solidni podkoszowi Noah i Kanter, Mudiay na 1, dojście Lebrona i np. PG13 plus jacyś ciekawi ławkowi też zrobi drużynę mogącą sporo namieszać w lidze. No i zawsze to NY miasto które nigdy nie śpi :)
       
      Gucci Mane lubi to.
    11. Monta Ellis11 Dobrze znany użytkownik

      Monta Ellis11
      Dołączył:
      Lut 2016
      Posty:
      136
      Polubienia:
      11
      Reputacje:
      267
      Up. Fajnie opisane, ale...
      Washington tez ma zapchane salary i tez ma samca alfa w osobie Walla co mogloby miec wplyw na szatnie. Jesli sie dogadaja to Lebron za Portera i Morrisa jesli to mozliwe.
      Knicks poza duzym rynkiem nie ma skladu. Noah i Kanter o ktorych piszesz to za slabe ogniwa. Noah to juz lata ma za soba a Kanter jest defensywnie ograniczony a obaj kasuja sporo
       
    12. MatBie Dobrze znany użytkownik

      MatBie
      Dołączył:
      Gru 2017
      Posty:
      243
      Polubienia:
      258
      Reputacje:
      1306
      Sorki panowie trochę zapomniałem o NBA, tak mnie te finały znudziły, że dałem sobie przerwę z tematem. Fajnie że powstał taki temat, mam nadzieję że będzie tutaj o czym pisać juz w dzień draftu i po nim bo będzie się działo!

      Wiadomo najgorętszy temat to transfery i gdzie wyląduje LBJ. Muszę się przyznać że chłop ma trudny orzech do zgryzienia. Z jednej strony ten powrót do Clevland, którego sam zrobił wielką drame, odkupił winy i zdobył dla klubu upragnione mistrzostwo. To była wielka historia dla tego klubu jak i dla calego stanu Ohio. Szczerze wam powiem że kolejne odejście byłoby bardzo nie na rękę i dla niego i dla całego klubu. Tutaj już bardziej chodzi o przywiązanie, jedność, pewnie bedzie chciał miecr swój klub w przyszłości i z tego co mówi to jego dom i serce jest w Cleveland. Jednak z drugiej strony calye czas powtarza że chcę zdobywać pierścienie i nie chce bycr częścią przebudowujacej się drużyny. A Clevland na ten moment ma zapchane kontrakty, JR i Thompson będą trudni do opchniecia nawet do Orlando czy Brooklyn. Ciężki orzech do zgryzieni i ludzkie dylematy.

      No i też gdzie on moglbyr przejść żeby salary go pomieścilo? Na ten moment jedyne opcje takie realne to Philla, LA i Clevland. Na wschodzie na ten moment to jedyne miejsce które gwarantuje finał to Boston ;) tyle że oni nie muszą już brać żadnej gwiazdy bo mają gotowy zespół. Mam nadzieję że żaden Kawhi czy George tam nie pójdzie. Do Philly mógłby iść i z miejsca powalczyć o tytuł. Tyle że tam jest właśnie problem z młodymi gwiazdeczkami i ich humorami oraz kontuzjami. Kasy mają dużo i spokojnie mogliby dokoptowac jeszcze kogoś ciekawego do składu. Tyle że nie wiem czy LBJ zaakceptuje te trudne charaktery, bez pokory tytułu się nie da zdobyć. LA to takie miejsce bez ładu i składu a on powiedział że nie bedzie się pchal w przebudowę. Tam musieliby oddać Denga, najpierw dokoptowac George, potem Kawhi i ewentualnie Bronek mógłby na takie cos iść. Tyle że to znowu byłaby zbieranina gwiazd nie dająca żadnej pewności co do półfinału nawet na mocnym zachodzie. Generalnie zachód odpada bo Lebron ma pewne finały na wschodzie (no teraz już nie bo pojawił się Boston) Ten kierunek Washington nawet ciekawy mi się wydał, jest to jakoś tam możliwe. Tylko Ci liderzy Washingtonu trochę chyba nie spełniają swojej roli i zamiast ciągnąć ten wózek razem to tylko mieszają we wlasnym gnieździe. Kompletna klapa w tym sezonie raczej nie przekona Lebrona. Aha i proszę szanować Gortata i jego niewielko kontrakt! Chłopak haruje jak wół, robi im zasłony, zbiera i walczak z niego jest dlatego nie rozumiem dlaczego sie robi z niego jakiegoś kozlar ofiarnego ;) Gość od 3 lat się nie kontuzjuje! Jest podstawowym centrem dobrego klubu i robi swoje. Taki Mahnimi, totalny ogór, dostal 16 mln a ledwo wygląda nosa z ławki rezerwowych! W dodatku to jest kontuzjogenny gracz nawet nie na 5 mln!

      Co do LBJ to ja to bym widział tak. Wg mnie dwa glownee kierunki dla niego to Clevland i Milwaukee. Nad Clevland to się nie będę rozwodzić. Jeżeli zdecyduje że zostahe to na pewno zbudują mu coś mocnego gdzie znowu powalczy o finał. A co do Bucks. To tak mamy świetnego trenera w postaci Budenholzera. On już miał dość przebudowy i chciał mieć cuekawszy projekt w rękach. Dobry fachowiec z warsztatem w rękach. Niestety przed klubem trudne decyzje, tak więc mieaca w salary mało a trzeba się jakoś pomieścić. Żegnamy panów Bledsoe (jak dla mnie totalny niewypał) oraz Parkera. Szkoda gościa, ale nie jest warty maksa. Zostajemy z Antkiem i Middletonem. Do tego bierzemy Lebrona. Trzon drużyny już mamy. Z rezerwy dalej mogliby wchodzić Snell, Dellavedova, Zeller czy Maker. Przydalby sie jakiś center i rozgrywajacy. Na rozegranie można próbować Freda Van Fleeta czy Rondo tak żeby było komu się pogodzić z rolą 4 czy 5. Na centra za czapke gruszek bierzemy kogoś do zbiórek. W sumie jakiś walczak za mała kase by sie przydal. Może Monroe? : D ktos kto bedzie zbierał i blokował by się przydał. Faried szkoda ze go Denver nie wykupi...Do tego bierzemy dwoch strzelcow dystansowych na lawke. Belinelli i swaggy p : D i jest paka na mistrza! Co wy na to?
       
    13. gowniak Użytkownik

      gowniak
      Dołączył:
      Sie 2017
      Posty:
      51
      Polubienia:
      12
      Reputacje:
      86
      Kto wie, może być też taka szansa (choć dla mnie mała prawdopodobna)
      Tutaj jest fajny artykuł na temat przejścia Lebrona do Bucks:
       
    14. mJaUrVcEin Dobrze znany użytkownik

      mJaUrVcEin
      Dołączył:
      Mar 2009
      Posty:
      714
      Polubienia:
      61
      Reputacje:
      3248
      Waszyngton ma całkiem zabity cap space więc podpisanie Lebrona jest dla nich praktycznie niemożliwe.

      Podobna sytuacja jest z resztą w Cavs. Jeśli (w co totalnie nie wierze) James zostałby w Cavs to i tak nie stać ich na żadnego topowego free agenta. Mają najbardziej zapchany cap space w całej lidze i nie mogą zaproponować PG13 takiej umowy, jaką dostanie praktycznie w każdej innej drużynie.
      Jedynym sposobem na zdobycie jakiejś gwiazdy przez Cavs jest wytradowanie jednej lub dwóch wysokich umów (maybe Love) ale z drugiej strony musieliby znaleźć idiotę GMa, który oddałby swojego all-stara w zamian za takich parchów. Byłoby to możliwe jakby np do Love'a dodali swój wysoki pick z draftu, ale tu jest problem taki, że dopóki nie wiadomo co zrobi Lebron to Cavs też ciężko jest się tego picku pozbyć, bo w razie odejscia Królewny ten pick daje im jakieś nadzieje na przebudowę w niedalekiej przyszłości.


      Na przyszłość polecam poczytać jak wygląda sposób podpisywania umów oraz czym jest cape space w NBA.


      No po mojemu to drużyna jaką proponujesz, czyli powiedzmy: Van Fleet, Middleton, James, Giannis, Maker oraz Snell, Delli, Zeller, Bellinelli, Young itp. miałaby znacznie mniejsze szanse na mistrzostwo niż obecny skład Cavaliers. Myślę, że nawet wygrać wschód byłoby trudno, bo przeciez 76ers i Cs będą jeszcze lepsi w następnym sezonie.

      Co do przyszłości Lebrona? Nie jestem fanem jego talentu, mam nadzieje, że nie 76ers, bo to zatrzyma świetny rozwój ich młodych zawodników (im przydałby się ktoś mniej rakotwórczy, jak chociażby PG13).
      Na pewno James zdecyduje się na najmocniejszą możliwą drużynę tu i teraz, bez patrzenia na ewentualny rozwój zawodników. Mam nieodparte wrażenie, że cała telenowela pt. "kawhi chce zostać wytradowany ze Spurs" wynika z tego, że obaj panowie chcą wylądować w jednej drużynie i tam stworzyć ekipę na realną walkę o mistrzostwo. Która to będzie drużyna? Myślę, że mogą to być Lakersi, bo ich na to stać i mają sporo talentu młodego, za który mogliby "wykupić" Kawhiego od Popa. A jak nie scenariusz z Leonardem, to zawsze pozostają Rockets :)
       
      Ostatnia edycja: Czerwiec 18, 2018 o godzinie 11:58
    15. Monta Ellis11 Dobrze znany użytkownik

      Monta Ellis11
      Dołączył:
      Lut 2016
      Posty:
      136
      Polubienia:
      11
      Reputacje:
      267
      Panowie. My tu myslimy kto ma kase zeby wziac Lebrona, ktory klub ma druzyne itd. Prawda jest taka ze gdyby James mial olej w glowie a nie trociny to zgodzilby sie na nizszy kontrakt ppdobnie jak Durant i zostalaby kasa na jakiegos pozadnego grajka. James jest egoista i tyle. Szanuje go za umiejetnosci bo jest najlepszym koszykarzem na swiecie. Gdzie nie pojdzie to od razu druzyna staje sie pewniakiem do finalow konferencji. Jest wybitnym sportowcem, ale fatalnym kolega, trenerem i GM,em .
       
      Bukovina i MatBie lubią to.
    16. Bukovina Dobrze znany użytkownik

      Bukovina
      Dołączył:
      Mar 2016
      Posty:
      350
      Polubienia:
      257
      Reputacje:
      1114
      Dokładnie. Dlatego ja bArdzo cenie Warriors a zwłaszcza KD i Stepha. Przeciez przed przyjściem Duranta, nikt w Oakland nie dopuszczal do siebie mysli , ze Stephen moglby komus oddac miano strzelby nr 1 w zespole , a on przekonal Duranta , ze bedzie mial w druzynie taka pozycje jak on bo licza sie pierscienie a nie Indywidualne staty. Jesli dla kogos sa wazniejsze statystki indywidualne i srubowanie rekordów to koncza tak jak Westbrook, który ma jakies smieszne średnie TD a pierścien moze zobaczyc na palcu Duranta jedynie ;)
       

    Poleć forum