>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Opel Astra III w dieslu-opinie?

M 0

mar19

Użytkownik
filter czastek stałych i tyle w temacie ;) o dpf sobie poczytaj szerzej w necie moj kumpel sprzedał taka w tym roku z 2007 roku bo stwierdził ze zaczyna sie coraz wiecej sypac
 
unique- 32

unique-

Użytkownik
Jak się jeździ takimi samochodami po mieście to nie dziwota, że filtry padają bo się zapychają od całego syfu z miasta. Takimi samochodami, ogólnie dieslami, powinno robić się KILOMETRY, a nie przemieszczanie się po mieście czy w obrębie (promień 30 km). Co z tego, że zaoszczędzisz na paliwie jak zakup samochodu na ropę jest droższy i same opłaty związane z samochodem (np. akcyza) też są wyższe. Nie wspomnę o naprawach ???? . Między benzyną, a dieslem już nie ma praktycznie różnicy.
 
princeas 11

princeas

Użytkownik
zgadzam sie z przedmówcą, jak nie zamierzasz robić tym autem 25-30 tys km rocznie to nie warto, a po miescie tylko benzyniak
 
hawkeyesti 1,7K

hawkeyesti

Forum VIP
Astra bardzo wdzięczne autko, ale tak jak koledzy piszą - diesel tylko w trasy. Wiadomo diesel przy naprawach jest dużo droższy a już nie daj żebyś miał pecha i zaczeły Ci lać wtryskiwacze, regeneracja jeszcze pół biedy. A Astry wychodziły chyba w CR. Co do typowych usterek Opla to przede wszystkim... blacha. Lubi rdzewieć. DPF lubi się zapychać no i dość dużo osób pyta o EGR. Fajne są benzynki 1,6 (ale nie turbo) bo ten silnik lubi gaz. Mocniejsze wersje miały już bodaj IDSa więc zamienniki do zawieszenia są droższe. Już nie wspomnę o amorkach ceny są kosmiczne a przy naszych drogach musisz się liczyć z ich wymianą, prędzej czy później. Ogólnie części są tanie, klocki, tarcze, rozrząd, filtry, dużo zamienników, wymiana nie skomplikowana więc i eksploatacja tania. Do tego solidna skrzynia biegów. Co do jakiś typowych usterek to chyba sonda lambda i termostat, do tego lubi łykać olej. Tyle co mi się rzuciło oczy w robocie.
 
Do góry Bottom