• Witamy na bukmacherskie.com
    1. 728x90 - 1000 PLN Bonus Powitalny

    Podwójny zakład na żywo

    Temat na forum 'STS' rozpoczęty przez kojocik89, Lipiec 8, 2017.

    Więcej tematów od kojocik89
    1. kojocik89 Dobrze znany użytkownik

      kojocik89
      Dołączył:
      Maj 2009
      Posty:
      179
      Polubienia:
      4
      Witam,

      Czy ktoś spotkał się z zawarciem dwóch takich samych zakładów w tym samym czasie (zakład stawiany na żywo)? Dodam, że kupon zawarty został z komputera a nie z aplikacji mobilnej więc nie ma tu mowy o podwójnym kliknięciu. Co najśmieszniejsze otrzymałem taką oto odpowiedz od STS:

      Po weryfikacji Pańskiego zgłoszenia przez Dział Techniczny, otrzymaliśmy informację, że zawarte kupony są przyjęte prawidłowo i nie odnotowaliśmy problemów z ich powieleniem. Jeśli mimo to utrzymuje Pan, że zawarte zakłady zostały powielone systemowo może to wynikać z całkowicie innej sytuacji w związku z tym konieczne będzie przesłane pisemnej reklamacji na adres nasze spółki ponieważ najpewniej przyczyna jest inna i wymaga osobnego trybu analizy przez Dział Techniczny.

      Wymagać reklamacji pisemnej żeby łaskawie Dział techniczny zbadał problem? Chyba komuś sodówka do głowy uderzyła po 1 kwietnia. Nie dość, że ze strona co chwile są jakieś problemy to jeszcze łaskę robią,rozpatrzą reklamacje. Wnioski zostawiam Wam ...
       
      Ostatnia edycja: Lipiec 8, 2017
    2. piotrex007 Dobrze znany użytkownik

      piotrex007
      Dołączył:
      Lip 2007
      Posty:
      824
      Polubienia:
      61
      Nie musisz zostawiać wniosków, bo jest to problem znany już od dłuższego czasu w STSie. Osobiście nigdy mnie ten problem nie dotknął, bo po prostu wpłacam tam kwotę, za jaką chcę zawrzeć zakład, by w razie wygranej móc szybko wypłacić i znów mieć u siebie na koncie pieniążki i wpłacić do innego bukmachera, który oferuje lepszy kurs na inne zdarzenie. A jak kiedyś wpłaciłem 100zł, ale chciałem zagrać za 50zł, to po prostu zmieniłem stawkę i ten jeden kupon zagrałem za 51zł, przez co wiedziałem, że mi nie powieli, a drugi za 49zł. Coś tam mieli robić z tym problemem, ale cokolwiek pomocnego znalazłem dotychczas tylko w aplikacji mobilnej, gdzie pojawiło mi się ostrzeżenie, że podjęto próbę podwójnego zakładu (akurat wtedy specjalnie chciałem zagrać dwa te same zakłady, żeby uniknąć dodatkowego, 10% podatku) i czy tak chcialem, czy nie i była opcja "postaw zakład" i "wycofaj", czy coś takiego. A z tą pisemną reklamacją to się ośmieszają, bo jeśli zawarło Ci ten podwójny zakład, to opcje są dwie:
      1. Kupon na :plus:, to nie będziesz reklamacji pisał, żeby Ci połowę wygranej zabrali, bo nie chciałeś za tyle grać.
      2. Kupon na :minus:, dostaną reklamację i np. po tygodniu, czy dwóch będą rozpatrywali Twój kupon, który okazał się przegrany? Napisaliby pewnie, że błąd po Twojej stronie i tyle.

      Typowa strategia na zniechęcenie klienta z tym kontaktem pocztowym, bo sam kiedyś odpuściłem, bo za dużo użerania by było, a i tak nie wiadomo, czy bym coś wskórał. Wtedy sytuacja moja wyglądała tak (czasy, gdy były jeszcze stare zakłady live) - kiedyś zagrałem kupon za 176,43zł (tyle było mniej więcej, bo zagrałem za tyle, ile miałem na koncie, nie pamiętam dokładnie, ale ważne, że nie była to "równa" kwota) i okazał się przegrany. Za jakieś półtora miesiąca wpłaciłem 400zł do STSa, zalogowałem się, przeglądałem ofertę, ale nic nie grałem, wszedłem na zakłady na żywo. Przeglądając tam ofertę zobaczylem kuszący kurs na over w meczu koszykówki, kliknąłem więc kurs na over z myślą, że sobie zagram dla rozrywki za 20-30zł, była tam na kuponie stawka 176,43zł, czyli kwota ostatniego zakładu, ale zamiast "postaw kupon" była informacja "aby postawić zakład, zaloguj się" i to zaloguj się było podkreślone, tak jakby to był link do logowania. Zdziwiło mnie to, bo w prawym górnym rogu normalnie miałem ilość depozytu i że jestem zalogowany. Kliknąłem jednak na to zaloguj się, a tu mi zaczęło zakład stawiać na ten over za to 176,43zł :lol: Szybko wyłączyłem stronę, ale oczywiście to już nic nie dało, zakład postawiony i w dodatku przegrany i właśnie na chacie, gdzie napisałem od razu, gdy nie wiedziałem, jak się zakład skończy, informacja, że reklamacje panie, to na adres pocztowy :jezora:
       
    3. MAzaq Forum VIP

      MAzaq
      Dołączył:
      Lis 2005
      Posty:
      1331
      Polubienia:
      1
      Dzisiaj przydarzyło mi się to samo, zakłąd na żywo, w trakcie przyjmowania zakładu kurs się zmienił i dzięki temu mam dwa takie same zakłady. Reklamacja jedynie pisemnie na ich adres, nie wiem czy warto.
      [​IMG]
       
    4. kojocik89 Dobrze znany użytkownik

      OP
      OP
      kojocik89
      Dołączył:
      Maj 2009
      Posty:
      179
      Polubienia:
      4
      U mnie w sobotę sytuacja się powtórzyła, z ta roznica ze teraz to nie był to zakład live tylko pre i jestem pewien ze to nie moja wina tylko ich pseudosystemu. Szkoda czasu na tego ***** buka zero szacunku dla klienta.
       

    Poleć forum