STR8
STR8 w porównaniu do poprzednika, ma inaczej zaprojektowane sekcje boczne oraz nowy wydech. Ponadto stajnia zdecydowała się zamontować nakładkę na nos, czego nie zrobiła siostrzana ekipa Red Bull Racing.
Dla Toro Rosso będzie to ważny rok. We wrześniu do ekipy dołączył James Key, który był odpowiedzialny za dobre wyniki Saubera. Brytyjczyk najpewniej nie miał zbyt dużego wkładu w projekt tego bolidu, jednak jego głównym zadaniem na początku była restrukturyzacja pionu technicznego. Zespół zdecydował się także zatrzymać obu swoich kierowców, którzy, według zakulisowych doniesień, mają walczyć o możliwość zastąpienia Marka Webbera w Red Bull Racing w sezonie 2014.
_________________________________________________
MR02
Na MR02 jest szczególnie widoczne nowe malowanie. Na tegorocznej maszynie Marussi pojawił się nowy wzór, a także jaśniejszy odcień czerwonego. Ekipa najprawdopodobniej zdecydowała się na schodkowy nos, na którym została zamontowana osłona. Ponadto można zauważyć bardziej wyprofilowane sekcje boczne.
_________________________________________________
CT03
Na pierwszy rzut oka, CT03 nie różni się zbyt wieloma szczegółami w porównaniu do swojego poprzednika. Caterham postanowił lekko zmodyfikować swoje malowanie, nakładając na tegoroczną maszynę bardziej jaskrawy odcień koloru zielonego. Poza tym stajnia zdecydowała się na zawieszenie pull-rod, wydech z efektem Coandy, a także schodkowy nos, nie montując na nim specjalnej osłony.
________________________
________________________
Takim to sposobem zakończyliśmy spektakl w 10 aktach pod tytułem "Bolidy
F1 na sezon 2013".
Teraz czekamy na bonus w wykonaniu Williamsa...