>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Problem z EntroPay - BARDZO proszę o pomoc!!!

P 0

paukot

Użytkownik
Witam wszystkich,
jak mówi sam tytuł tematu mam ogromny problem z EntroPay. Jak można się domyśleć chodzi o wypłatę pieniędzy. Ostatnio udało mi się wygrać w pewnym kasynie sporą sumę, jedną z trzech opcji wypłaty było EntroPay. Na swoje nieszczęście wybrałam właśnie ją.
Na początku chodziło o to,że po zleceniu wypłaty na polskie konto brakowało w kodu SWIFT. Tyle,że przy wypełnianiu danych banku, po wyborze kraju jako Poland nie było możliwości jego wpisania. Nie było również możliwości edytowania już raz wprowadzonego banku, wobec czego musiałam go skasować. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu przy próbie wprowadzenia go po raz kolejny okazało się,że na liście dostępnych krajów nie było Polski!!! Oczywiście od razu napisałam do supportu ale ponieważ był to okres przedświąteczny, zasłonili się dniami wolnymi i powiedzieli,że sprawa będzie rozwiązana po Nowym Roku. Ale nie dość,że 03.01 musiałam się przypomnieć to jeszcze stwierdzili,że muszą zmienić oprogramowanie i ten update jest przeznaczony na 08.01. Oczywiście i tym razem nic takiego nie nastąpiło i kolejny raz musiałam się prosić żeby zajęli się moja sprawą. Odpowiedzieli za kilka dni - tym razem mogłam już wybrać spośród krajów Polskę ale oczywiście okazało się,że przy wpisywaniu kodu SWIFT, który dla mojego banku ma 8 znaków wyrzuca błąd,że wartość jest za krótka. Kolejny ticket do supportu spotkał się najpierw z odpowiedzią,że być może kod SWIFT mojego banku ma 11 znaków, mimo,że w zgłoszeniu wyraźnie pisałam,że dwa razy dzwoniłam do banku w tej sprawie.Dopiero jak podałam linka do strony banku,na której jest podany ów SWIFT, dostałam odpowiedź,że moja sprawa została przekazana do odpowiedniego działu technicznego.To było prawie tydzień temu i od tego czasu, mimo kolejnego przypomnienia, cisza.
Sprawa ciągnie się od połowy grudnia!!!A mi bardzo są potrzebne te pieniądze.
Myslałam nawet o założeniu konta zagranicznego ale z tym jest chyba dużo zachodu i nie bardzo wiem gdzie.
Czy ktoś z Was może miał już takie problemy z EntroPay?Może postraszenie ich jakimiś instytucjami kontroli finansowej by pomogło (a propo gdzie takie są)?
BARDZO proszę o poradę!!!Przecież to niemożliwe żebym przez ponad miesiąc nie mogła wypłacić swoich pieniędzy!I wydaje się,że oni specjalnie grają na zwłokę.
 
Do góry Bottom