>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<

Progresja na brak gola w kwadransie meczu

R 0

rafal90

Użytkownik
Witam. Chciałbym Wam przedstawić mój pomysł na ogranie bukmachera. Chodzi w nim o to, że obstawiamy brak gola w ciągu 15 minut meczu.
Gram tym systemem od kilku miesięcy i stale jestem na plusie. Na pomysł systemu wpadłem
obserwując wyniki meczów. Najczęściej padają mniej niż 3 gole, co oznacza, że przynajmniej w trzech kwadransach meczu nie pada żaden gol. Nawet jeśli goli padnie więcej rzadko zdarza się aby w każdym kwadransie był gol. Przykłady z ostatniego weekendu:
Betis - Valencia 3:6. Mimo, że w meczu zdobyto aż 9 goli, to pierwszy z nich padł dopiero w 35 minucie.
Las Palmas - Celta Vigo 2:5. Pierwszy gol w 16 minucie.
Pokazuje to, że nawet w meczach, w których pada bardzo dużo goli są okresy bez bramek.
Natomiast jeśli gole padają od początku meczu to w końcu będzie kwadrans bez gola. Przykład:
Girona - Villarreal 1:2. Gole w 9, 20 i 40 minucie, czyli w trzech pierwszych kwadransach. Progresja zakończona na 4 etapie.
Stawki w tej progresji rosną pięciokrotnie, natomiast kursy są w przedziale 1,3 - 1,6 (im bliżej końca meczu, tym wyższy) co pozwala mnożyć stawki przez 4 na wyższych poziomach progresji. . Za stawkę początkową przyjąłem 1 złoty, na kolejnych etapach są to 5, 25, 100 i 400 zł.
Co sądzicie o tym systemie i czy waszym zdaniem jest on opłacalny?
 
R 367

romeo12345

Użytkownik
Nie bardzo rozumiem. Grasz przedzialy co 15 minut ze gol nie padnie? Ale tylko pierwszy przedzial czy jak? Gdzie masz takie kursy? Na brak gola przez 15 minut kurs1,5? Na bet365 sa przedzialy 10 minutowe i terez zerknalem namecz schalke. 72 minuta a kurs na brak gola do 80 minuty jest 1,2. Wiec nie wiem skad wziales takie kursy.
 
mr_k 0

mr_k

Użytkownik
Jak grasz od kilku miesięcy to mniej więcej ile jesteś na plusie? Masz jakieś statystyki?
Też mi się wydaje że przy tych kursach może być ciężko