>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Składy, kalendarz, opony 2017.

abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP

Pełne składy zespołów:



Kalendarz wyścigowy 2017:
1. Grand Prix Australii: 26 Marca


Albert Park Circuit, Melbourne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bahrain_International_Circuit

2. Grand Prix Chin: 9 kwietnia



Shanghai International Circuit, Szanghaj
3. Grand Prix Bahrajnu: 16 kwietnia



Bahrain International Circuit, Manama


4. Grand Prix Rosji: 30 kwietnia



Sochi Circuit, Soczi


5. Grand Prix Hiszpanii: 14 maja



Circuit de Catalunya, Barcelona

6. Grand Prix Monako: 28 maja



Circuit de Monaco, Monte Carlo

7. Grand Prix Kanady: 11 czerwca



Circuit Gilles Villeneuve, Montreal
8. Grand Prix Azerbejdżanu: 25 czerwca



Baku Street Circuit


9. Grand Prix Austrii: 9 lipca



Red Bull Ring, Styria

10. Grand Prix Wielkiej Brytanii: 16 lipca



Silverstone Circuit, Silverstone

11. Grand Prix Węgier: 30 lipca



Hungaroring, Budapeszt
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hockenheimring

12. Grand Prix Belgii: 27 sierpnia



Circuit de Spa-Francorchamps, Spa

13. Grand Prix Włoch: 3 września



Autodromo Nazionale di Monza, Monza

14. Grand Prix Singapuru: 17 września



Marina Bay Street Circuit, Singapur

15. Grand Prix Malezji: 1 październik




Sepang International Circuit, Kuala Lumpur


16. Grand Prix Japonii: 8 października



Suzuka Circuit, Suzuka

17. Grand Prix Stanów Zjednoczonych: 22 października



Circuit of the Americas, Austin


18. Grand Prix Meksyku: 29 październik



Autódromo Hermanos Rodríguez Mexico City, Meksyk


19. Grand Prix Brazylii: 12 listopada



Autódromo José Carlos Pace, Săo Paulo

20. Grand Prix Abu Zabi: 26 listopada



Yas Marina Circuit, Abu Zabi


Opony Pirelli 2017




Pirelli w sezonie 2017 będzie wybierało trzy mieszanki na wyścig i każdy zespół weźmie ile zechce kompletów slicków poszczególnego typu z udostępnionych - oczywiście mieszcząc się w limicie opon na Grand Prix. Wynosi on 13 zestawów ogumienia na suchą nawierzchnię na kierowcę. Zawodnik dodatkowo ma 7 kompletów opon na mokry tor.

Opis opon.

Ultramiękka -stworzona z myślą o torach ulicznych. Ma być szybsza od supermiękkiej o 0,5-0,8s. Zadebiutuje w Monte Carlo.

Super-miękkie - Najbardziej miękka mieszanka jest idealnym rozwiązaniem na wolne i kręte tory, zwłaszcza przy niskich temperaturach – w warunkach, w których potrzebna jest maksymalna przyczepność mechaniczna. Super-miękkie opony bardzo szybko się rozgrzewają, przez co są idealnym rozwiązaniem na kwalifikacje, ale skutkiem ubocznym takiej charakterystyki jest oczywiście przyspieszona degradacja. Ta mieszanka pracuje w niższych temperaturach. Jedną z kluczowych była optymalizacja powierzchni kontaktu bieżnika z torem oraz dystrybucji ciepła. Lepszy kontakt z nawierzchnią oznacza poprawę przyczepności i prowadzenia.

Miękkie - Charakteryzuje się bardzo dobrym balansem pomiędzy osiągami i trwałością. Priorytetem jest raczej szybkość, a nie pokonywanie długiego dystansu, ale mimo tego te opony doskonale spisują się zarówno na początku wyścigu, przy dużym obciążeniu paliwem, jak i w końcowych „sprintach”. To ogumienie pracuje w wysokim zakresie temperatury.

Pośrednie (białe) -Teoretycznie jest to najlepiej zbalansowana mieszanka, o idealnym kompromisie pomiędzy osiągami i wytrzymałością. Jest bardzo wszechstronna, ale najlepiej sprawdza się na szybkich torach, mocno obciążających ogumienie. Pracuje w niskim zakresie temperatury.

Twarde - Najtwardsza mieszanka powstała z myślą o torach, na których temperatura otoczenia jest wysoka, ogumienie jest mocno obciążane w szybkich zakrętach lub nawierzchnia jest szorstka. To ogumienie dłużej się rozgrzewa, ale zapewnia maksymalną trwałość, co z kolei często odgrywa kluczową rolę w strategii wyścigowej. Ta mieszanka spisuje się optymalnie w wyższym zakresie temperatury pracy.

Przejściowe - Opony przejściowe są bardziej uniwersalne od deszczowych. Przy pełnej prędkości odprowadzają około 25 litrów wody na sekundę. Można z nich korzystać na mokrym oraz przesychającym torze.

Deszczowe - Przy pełnej prędkości deszczowe opony mogą odprowadzić do 65 litrów wody na sekundę, dzięki czemu są najlepszym rozwiązaniem na ulewę. Najnowsza ewolucja opon Cinturato „niebieskich” jest trwalsza i sprawdza się także na przesychającym torze. Deszczowe ogumienie ma nową mieszankę i przeprojektowany bieżnik tylnych opon – to jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko aquaplaningu.​
 
Do góry Bottom