• Witamy na bukmacherskie.com
  • sposób gry

    Temat na forum 'Dział dla Początkujących' rozpoczęty przez mistrzunio, Wrzesień 17, 2009.

    Więcej tematów od mistrzunio
    1. mistrzunio

      mistrzunio Dobrze znany użytkownik

      Dołączył:
      Maj 2008
      Posty:
      248
      Polubienia:
      0
      jaki sposób gry radzicie przy 200-300 zł??
      stawki 30-40 złoty kurs 2 na 2 zdarzenia???
      tak najlepiej też obracać bonusem otrzymanym?
       
    2. Travis(M)

      Travis(M) Forum VIP

      Dołączył:
      Gru 2008
      Posty:
      175
      Polubienia:
      0
      dokladnie tak jak piszesz stawki w granichach 30-40 zl AKO ok. 2-3 i jeeeedziesz :) pzdr. :D
       
    3. menzax

      menzax Nowy użytkownik

      Dołączył:
      Wrz 2009
      Posty:
      5
      Polubienia:
      0
      i polecam dzial travisa na poczatek;) do analizy oczywiscie:p
       
    4. mistrzunio

      mistrzunio Dobrze znany użytkownik

      Dołączył:
      Maj 2008
      Posty:
      248
      Polubienia:
      0
      ktoś coś jeszcze podpowie
       
    5. barti

      barti Dobrze znany użytkownik

      Dołączył:
      Sie 2009
      Posty:
      153
      Polubienia:
      0
      Polecam zakłady kombinacyjne z 3, góra 4 zdarzeniami po 10-15 zł. za cały zakład. Albo może zacząć bawić się w progresje, ale wtedy zaczynaj od 2 zł. Generalnie opracuj sobie jakiś system gry, ponieważ w innym przypadku wcześniej czy później całą kasę stracisz. Powodzenia.
       
    6. Kris6891

      Kris6891 Dobrze znany użytkownik

      Dołączył:
      Lut 2008
      Posty:
      293
      Polubienia:
      0
      progresja heh i pozniej stawki ok tysiaca o głupie 2 zł zarobku ......
       
    7. kosa248

      kosa248 Dobrze znany użytkownik

      Dołączył:
      Lis 2008
      Posty:
      135
      Polubienia:
      0
      Stawiaj pojedyncze draw no bety w meczach, w których kurs na wygraną faworyta jest większy od 2.0, wtedy na draw no bet masz od 1,5 w góre. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko
       

    Poleć forum