>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Szukam moda do pomocy

Status
Zamknięty.
gusto 695

gusto

Forum VIP
Tak jak w temacie, poszukuję moderatora do tego działu. Potrzebuję osoby, która lubi, obserwuje i zna się na tenisie. Chętnych proszę o zgłaszanie się tutaj :]
 
beau 1

beau

Forum VIP
Ja jestem chętny.Tenisem zainteresowałem sie od niedawna i myślę że troszke się znam i dam sobie rade w prowadzeniu tego działu.Bedąc modem poznam bliżej tenis ???? Proszę o rozpatrzenie mojej propozycji.
 
rooni 135

rooni

Forum VIP
Też zgłaszam, swoja propozycje. Mimo iż nie mam zbyt wielu postów znam sie na tenisie. Gram u buków od 2 lat i tenis to moja silna strona. Jestem użytkownikiem innych forum gdzie moje typy cieszą sie popularnością.
 
drago 108

drago

Użytkownik
Też mógłbym się zgłosić interesuje się troche tym sportem siedze juz w nim 4-5 lat ???? ale od dziecka ???? Ostatnio chyba nieźle mi idzie ???? oczywiście ja przy tutaj expertach to mały zuczek ale czasem mam czutke i potrafie trafic ok. 10 meczy z tenisa ????

Pzdr.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Dla tych, którzy chcą otrzymać rangę moderatora

Ja razem z Gustem będziemy obserwować Was do 30 lipca. Kto do tego czasu będzie najbardziej aktywny ma szanse stać się pomocnikiem Gusta.
Na co będziemy zwracać uwagę:
- Kreatywność
- Forma analiz
- Ilość/jakość analiz i wypowiedzi
- współpraca
- aktywność w dziale Tenis a także w innych działach
- pomysłowość

Zapraszam również na rozmowę &quot;wstępną&quot;. Do tej pory uczynił to tylko Drago
 
gusto 695

gusto

Forum VIP
No tak, został przyjęty Rooni, który najbardziej pracował na te rangę. Mam nadzieję, że współpraca będzie udana ????
 
widzu 4,5K

widzu

Forum VIP
Nom Roni razem ze mna działa w dziale TENISA....moze przydało bys ei wiecej modów w tym dziale....... :wink: odrazu zgłaszam swoja kandydature:p