>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Trustly

krystek_96 26

krystek_96

Użytkownik
Witam, potrzebuje konta na Trustly żeby wypłacić gotówkę, teraz mam pytanie JAK MAM SIĘ TAM ZAREJESTROWAĆ? nacisnąłem &quot;sing up&quot; uzupełniłem dane i e-maila nie mam od nich, ani nic. Może po prostu zle robię coś, przepraszam bo pytanie pewnie easy, ale jestem zielony. pozdrawiam.
 
J 35

janusz00001

Użytkownik
Trustly to nie jest portfel tak jak Skrill czy Netelller. To jest taki pośrednik dzięki, któremu wpłacisz lub wypłacisz kase ze swojego konta bankowego. Coś podobnego do naszego przelewy24.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Witam, potrzebuje konta na Trustly żeby wypłacić gotówkę, teraz mam pytanie JAK MAM SIĘ TAM ZAREJESTROWAĆ? nacisnąłem &quot;sing up&quot; uzupełniłem dane i e-maila nie mam od nich, ani nic. Może po prostu zle robię coś, przepraszam bo pytanie pewnie easy, ale jestem zielony. pozdrawiam.
Gotówki nie da się wypłacić za pomocą trustly. Gotówkę możesz wypłacic jedynie za pomocą karty płatniczej.
https://trustly.com/en/about/
Translator i jazda, przy okazji nauczysz się trochę angielskiego.
 
T 0

toad

Użytkownik
Chcę wpłacic kasę do buka, ale zarówno na Expekt jak i BAH podczas wyboru płatności Trustly wyświetla mi komunikat :
Kwota przekracza bieżący limit natychmiastowych wpłat, dlatego też pieniądze nie będą dostępne aż do następnego dnia roboczego. Czy chcesz kontynuować?
Aktualny limit:0.00 PLN

O co tu chodzi ?
 
M 78

michal89216

Użytkownik
Chcę wpłacic kasę do buka, ale zarówno na Expekt jak i BAH podczas wyboru płatności Trustly wyświetla mi komunikat :

Kwota przekracza bieżący limit natychmiastowych wpłat, dlatego też pieniądze nie będą dostępne aż do następnego dnia roboczego. Czy chcesz kontynuować?

Aktualny limit:0.00 PLN

O co tu chodzi ?
O to, że pieniądze trafią do buka następnego dnia roboczego.
 
shingper 563

shingper

Użytkownik