>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Warunek W technikum

S 6

serenowy

Użytkownik
Witam
Mam takie Pytanie,wiem że opinie sa różne na ten temat i itp i nikt dokładnie mi na pewno nie powie jak jest ale może co nie co ktoś coś wie.
Mam pytanie jak w temacie postu o warunek w technikum.W tym roku otrzymałem ocenę niedostateczną z Języka Obcego.I będę musiał napisać test komisyjny pod Koniec Sierpnia.Niestety musiałem wyjechać zagranicę by pomóc ojcu w Robocie jest to wyjątkowa sytuacja pracuje od Rana do wieczora praktycznie i niestety nie mam czasu na naukę nie ma na to szans nawet gdybym chciał ,zresztą samemu z języka obcego ciężko się coś nauczyć jak się go nie rozumie więc musiałbym brać jakieś korki itp.Nie mam na to kompletnie czasu.Jestem w 3 klasie technikum.Wiem że wyszło jakieś rozporządzenie jeśli chodzi o warunek jeśli się ma taka ocenę z 1 przedmiotu na koniec.Czy w razie gdybym poszedł na ten test komisyjny i bym go nie zdał czy jest możliwosc otrzymania takiego warunku w tej sytuacji.Wiem że to przedmiot maturalny ale ja nie mam zamiaru w tym roku pisać Matury nauczycielom już to deklarowałem zależy mi na razie na tescie zawodowym.Jak myślicie jest szansa na bym dostał warunek.Dodam że koleżanka w tamtym roku w 2 klasie Liceum otrzymała taki warunek i wcale nie musiała go zaliczyć w 3 klasie co prawda też matury nie pisała.
Nie wiem co zbytnio zrobić oczywiscie coś będe próbował się uczyć choć w wolnych chwilach ale ciężko wracam w nocy zmęczony nie ma szans na naukę.
Zaraz pewno ktoś zasugeruje że jakiś tuman czy coś idz się ucz!!
Ale nie każdy jest orłem i jak wiecie ciężko w technikum jest Ten język dodam że mam z wychowawczynią.Myślalem by zapytać ją czy mam szanse na warunek ale znowu jaki nauczyciel ci powie że dostaniesz a ty olejesz i nic nie nauczysz się więc na pewno by nie powiedziała.