pkobet
Użytkownik
Witam.
Jako że bah oferuje obecnie ciekawy bonus zastanawiam się nad wpłatą depozytu. Konto mam u nich ponad rok w tym czasie zrobiłem przez skrill dwie wpłaty i jedna wypłate. Wszystko odbyło się bez problemów, mimo że nie wysyłałem im żadnych dokumentów do weryfikacji. Zakładam, że nie wymagali ode mnie żadnych skanów nawet dowodu bo wyplata była mniejsza niż suma wpłat. Zwróciłem się dziś do nich z pytaniem czego wymagają do przeprowadzenia procesu weryfikacji, i mimo wymiany kilku maili nie udzielili mi jasnej odpowiedzi. Zacytuje ostatni mail od nich:
"Tak informowaliśmy w poprzednich wiadomościach mogą to być różne dokumenty.
Odpowiedni dział decyduje o tym indywidualnie.
Jak tylko będziemy potrzebowali od Pana dokumentów, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.
Obecnie może Pan korzystać ze wszystkich naszych usług.
W razie pytań, pozostajemy do dyspozycji.
Serdecznie pozdrawiamy,"
Moje obawy związane są z tym, że miałem kiedyś problem z pozytywna weryfikacja przy próbie wypłaty u innego buka ponieważ wymagali skanów rachunków których nie płace bo jedynie wynajmuje mieszkanie. Nie chciałbym powtórki sytuacji czy utraty środków przez to że nie będę mógł przejść procesu weryfikacji. Ktoś wie jak to u nich teraz wygląda?
Jako że bah oferuje obecnie ciekawy bonus zastanawiam się nad wpłatą depozytu. Konto mam u nich ponad rok w tym czasie zrobiłem przez skrill dwie wpłaty i jedna wypłate. Wszystko odbyło się bez problemów, mimo że nie wysyłałem im żadnych dokumentów do weryfikacji. Zakładam, że nie wymagali ode mnie żadnych skanów nawet dowodu bo wyplata była mniejsza niż suma wpłat. Zwróciłem się dziś do nich z pytaniem czego wymagają do przeprowadzenia procesu weryfikacji, i mimo wymiany kilku maili nie udzielili mi jasnej odpowiedzi. Zacytuje ostatni mail od nich:
"Tak informowaliśmy w poprzednich wiadomościach mogą to być różne dokumenty.
Odpowiedni dział decyduje o tym indywidualnie.
Jak tylko będziemy potrzebowali od Pana dokumentów, skontaktujemy się z Panem drogą mailową.
Obecnie może Pan korzystać ze wszystkich naszych usług.
W razie pytań, pozostajemy do dyspozycji.
Serdecznie pozdrawiamy,"
Moje obawy związane są z tym, że miałem kiedyś problem z pozytywna weryfikacja przy próbie wypłaty u innego buka ponieważ wymagali skanów rachunków których nie płace bo jedynie wynajmuje mieszkanie. Nie chciałbym powtórki sytuacji czy utraty środków przez to że nie będę mógł przejść procesu weryfikacji. Ktoś wie jak to u nich teraz wygląda?