• Witamy na bukmacherskie.com
    1. 728x90 - 1000 PLN Bonus Powitalny

    Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

    Temat na forum 'Skrill - Moneybookers' rozpoczęty przez loozer21, Sierpień 22, 2008.

    Więcej tematów od loozer21
    1. loozer21 Ban

      loozer21
      Dołączył:
      Sie 2007
      Posty:
      408
      Polubienia:
      0
      Tak jak w temacie na koncie mam 3tys złoty chcialem dzis przelac kase z MB na kolegi MB zeby mi wyplacic pieniadze a tu pisze ze mam konto zablokowane i e-mail mi przyszedl po angielsku wie ktos moze o co chodzi:
      Please note that further to the high security standards we strictly adhere
      to and in order to be able to verify and protect your account privacy, its
      details and the funds on it, we hereby kindly ask you to send us a copy of:

      - Your valid official identification document in colour, clearly readable,
      and not altered, such as your international passport, national identity card
      or drivers license; Please note, that copies of both Front and Back side are
      required;

      Please accept our apologies for any possible inconvenience. Once the
      documents mentioned above have been received, your account will be fully verified.
      We are legally obliged to freeze your account if left unverified.
       
    2. Kris7777 Aktywny użytkownik

      Kris7777
      Dołączył:
      Sty 2008
      Posty:
      66
      Polubienia:
      0
      Z tego co widze, musisz im wysłać czytelną, dwustronną kopię jakiegoś dokumentu tożsamości np.paszport, prawo jazdy, dowód osobisty (w kolorze) i wówczas odblokują Ci konto.
       
    3. loozer21 Ban

      OP
      OP
      loozer21
      Dołączył:
      Sie 2007
      Posty:
      408
      Polubienia:
      0
      A na głownej stronie pisze tak:
      Zlecona transakcja nie może być zrealizowana, ponieważ Państwa konto zostało całkowicie zablokowane. W celu odblokowania konta należy przesłać POTWIERDZONĄ kopię paszportu lub dowodu osobistego pod następujący adres:

      Welken House
      10-11 Charterhouse Square
      London EC1M 6EH
      Wielka Brytania

      Poprzez kopię POTWIERDZONĄ rozumie się odpis uwierzytelniony oryginału wystawiony w kraju zamieszkania przez:
      • notariusza, lub
      • radcę prawnego, lub
      • bank lub instytucję finansową, których działalność regulowana jest przez polskie prawo bankowe, lub
      • lokalne organy rządowe (np. policja)

      • Wiec co kurdemam isc na posterunek i powiedziec do policjanta zeby mi sie podpisal na skanie??
       
    4. ghs Dobrze znany użytkownik

      ghs
      Dołączył:
      Sty 2007
      Posty:
      964
      Polubienia:
      0
      Notariusz Cię ratuje, koszt kilkudziesięciu złotych.
       
    5. loozer21 Ban

      OP
      OP
      loozer21
      Dołączył:
      Sie 2007
      Posty:
      408
      Polubienia:
      0
      Ale nie moge isc na policje czy jakoś tak?? A jak mam pojsc do notariusz i co mu powiedziec?
       
    6. ghs Dobrze znany użytkownik

      ghs
      Dołączył:
      Sty 2007
      Posty:
      964
      Polubienia:
      0
      Co Ci będę pisał, w końcu jestem dzieckiem Neostrady.
       
    7. vernix Dobrze znany użytkownik

      vernix
      Dołączył:
      Mar 2007
      Posty:
      788
      Polubienia:
      0
      To:

      Notariusz będzie wiedział co zrobić. Co do kosztów to myślę, że więcej niż 150-200 zł nie zapłacisz za "usługę".
       
    8. teresa1978 Aktywny użytkownik

      teresa1978
      Dołączył:
      Sie 2006
      Posty:
      71
      Polubienia:
      0
      Ja tez tak mialem , zaden notariusz nie musi byc. wyslij im scan dowodu osobistego z dwoch stron ze strony moneybokkersa.
      odblokuja ci bez problemu tylko ze to kwestia czasu
       
    9. loozer21 Ban

      OP
      OP
      loozer21
      Dołączył:
      Sie 2007
      Posty:
      408
      Polubienia:
      0
      teresa ale mam im wyslac na maila?? czy listem?? tez mialas taki sam komunikat ze niby masz im list do anglii wyslac z potwierdzeniem u notariusz?
       
    10. teresa1978 Aktywny użytkownik

      teresa1978
      Dołączył:
      Sie 2006
      Posty:
      71
      Polubienia:
      0
      Logujesz sie na MB i poprzez kontakt wysylasz im maila. jest tam taki podpunkt ze wysylasz im dokumenty, musisz poszukac bo nie pamietam dokladnie , wiem ze musisz wyslac wchodzac na MB i kontakt
      Mialem identyczna sytuacje
       
    11. loozer21 Ban

      OP
      OP
      loozer21
      Dołączył:
      Sie 2007
      Posty:
      408
      Polubienia:
      0
      ufff odblokowali mi konto naszczescie wielkie dzieki wszystkim tym ktorzy próbowali mi pomóc
       
    12. MaciekGKS Dobrze znany użytkownik

      MaciekGKS
      Dołączył:
      Lis 2007
      Posty:
      212
      Polubienia:
      0
      Mam identyczny problem. Wyslałem na maila zdjęcia dowodu osobistego (obie strony) w ostatni czwartek. Od tamtego czasu mineły 2, a w zasadzie 3 dni robocze i ... nic. Kwota jaką mam na koncie co prawda jest "troche" mniejsza niż 3 tysiące, ale i tak mnie ten stan troche denerwuje. Nie wiem w ogole czego sie teraz spodziewać...

      PS. U mnie jest troche inna treść "erroru":

      Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

      To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
      Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
      Proof of address such as recent utility bill or bank statement;

      Please send them via email to: security@moneybookers.com
       
    13. Endriu Forum VIP

      Endriu
      Dołączył:
      Mar 2008
      Posty:
      1924
      Polubienia:
      0
      chyba nie zauważyłeś że oni chcą nie tylko skan dowodu osobistego, ale także kopię rachunku za gaz czy też wyciągu z banku :spokodfhgfh:
       
    14. MaciekGKS Dobrze znany użytkownik

      MaciekGKS
      Dołączył:
      Lis 2007
      Posty:
      212
      Polubienia:
      0
      Hmmm... no to fajnie, że nawet nie raczyli chociaż odpisać na moje maile, których łącznie było conajmniej 5...
      Dzieki za trzeźwe spojrzenie, mam nadzieję, że skan wyciągu z konta coś ruszy.
      pzdr
       
    15. Saw88 Nowy użytkownik

      Saw88
      Dołączył:
      Wrz 2008
      Posty:
      6
      Polubienia:
      0
      Witam,także mam tą sytuację,tylko że u mnie to już 2tyg ! A wysłałem im z 4 maile ze wszystkimi danymi potrzebnymi do odblokowania !! I w ogóle nie odpowiadają !! To jest czyste złodziejstwo !! Najlepsze jest to że kiedyś wysłałem maila na innym koncie żeby mi zamkneli konto,to zamkneli je w 3dni !! A jak piszę że zablokowali mi pieniądze to NIC !!!!
       
    16. teresa1978 Aktywny użytkownik

      teresa1978
      Dołączył:
      Sie 2006
      Posty:
      71
      Polubienia:
      0

      wlasnie chodzi o to bys wyslal im raz tego maila z zalaczonymi scanami. bo jak im piszesz raz jeszcze zalaczajac fotki ze strony MB to niestety tak bedzie to trwalo . musisz uzbroic sie w cierpliwosc i czekac az odblokuja bo im czesciej bedziesz im wysylal scany to dluzej to bedzie trwalo . wiem to z autopsjii
       
    17. Saw88 Nowy użytkownik

      Saw88
      Dołączył:
      Wrz 2008
      Posty:
      6
      Polubienia:
      0
      Tak tylko że ja nie wysyłam ze strony MB bo tam muszę podać "nr sprawy" lub coś takiego,a nie dostałem żadnego maila,że moje konto zostało zablokowane i gdzie taki nr by był.Wysyłam ze swojej poczty na której figuruje moje konto w MB,żeby było jasne że jestem jego właścicilem,pierwszego maila wysłałem po około tygodniu...i wg. mnnie przetrzymywanie tyle czasu obcych pieniędzy to jest żenada w wykonaniu Moneybookers i jeżeli odblokują mi konto nigdy w życiu nie użyje tam pięniedzy.Czy jest jakiś nr. gdzie moge zadzwonić do nich? Widziałem jakiś międzynarodowy ale ile tam się płaci i czy jest polski konsultant?
       
    18. hesus Nowy użytkownik

      hesus
      Dołączył:
      Lis 2006
      Posty:
      4
      Polubienia:
      0
      Mam ten sam problem i na koncie ok. 3,5 tys zł. Uzywam konta już dobrych kilka lat i nigdy problemów nie było. Nie będę nawet pisał jak bardzo jestem na nich wk.... . Wysłałem skan prawa jazdy i rachunku i czekam na jakąś odpowiedź. Dołączam się do pytania o jakiś kontakt telefoniczny z polskim supportem.
       
    19. Buster Nowy użytkownik

      Buster
      Dołączył:
      Sty 2008
      Posty:
      11
      Polubienia:
      0
      Ja też dostałem tego maila że mam niby konto zablokowane i nie mogę wykonywać transakcji ale moja poczta (gmail) ostrzegła mnie że to może być mail z witryny dokonującej "ataków" więc dałem sobie spokój. Kilka dni potem okazało się jednak że moge wykonywać wpłaty do buków przelewy do innych użytkowników, itd. Co ciekawe kilka dni później dostałem maila żebym dodał swoja karte kredytową i kliknął w jakiś link... tylko że karte mam już dodaną od roku. Dziwne...
       
    20. fox71 Forum VIP

      fox71
      Dołączył:
      Sty 2006
      Posty:
      8270
      Polubienia:
      0
      Podczepiłem się pod ten temat.Ja wczoraj miałem ciekawą akcję z MB.Przelewałem w nocu 100 zł do Bet365.Rano sprawdzałem stan konta,.Co sie okazało?MB dwukrotnie pobrał mi kwotę 100 zł!!!Na koncie Bet365 doszło tylko 100 zł ,które chciałem przelać ,a druga stówka poszła niewiadomo gdzie.Poniżej screen.

      [​IMG]



      Wysłałem z Centrum informacji wiadomość o tym problemie zobaczymy jak to rozwiążą.
       
      Ostatnia edycja: Wrzesień 18, 2008

    Poleć forum