>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

D 152

damian0012

Użytkownik
ale to MB to frajerstwo nigdy nie mialem z nimi problemow az do dzis...
kolega przelal mi 1500zl na moje MB patrze a po chwili konto zablokowane no pieknie...
juz kilka razy przelewal mi takie kwoty a nawet i wieksze i żadnych problemow nigdy nie bylo...
wyslalem maila ze skanem dowodu i z rachunku bankowego
ile czekaliscie na odblokowanie ??
 
D 152

damian0012

Użytkownik
omg 3 tygodnie...
chyba jednak zadzwonie ( pewnie za 1&#39; rozmowy zaplace ze 2zl ale przynajmnej moze szybko mi odblokuja)
kolega pisal ze jemu na maila przyslali wiadomosc ze konto zablokowane a u mnie nic...
czekam juz 2 dni na odp jutro dzownie bo szlak moze trafic z nimi
a zablokowali mi bez powodu...
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Już to gdzieś czytałem o tym polisz polisz... ????
Że akurat odebrała Polka i myślała że to jest do niej obelga ????
 
G 0

greg9872

Użytkownik
Prosze poradzcie mi te skurwysy** zablokowali mi konto mam u nich dwa lata konto i było cacy az do poniedziałku sprzedałem częsc do komputera na allegro ,gosciu mi wpłacił na moneybookers ,a we wtorek wypłaty zablokowane ,przesłałem im wszystkie wymagane scany ,wyjasnienia napisałem im chyba z 10 mail dzwoniłem do nich juz dwa razy koszt 20 zł ,a te bydlaki napisali mi ze jak sprawdza wszystkie osoby które mi wpłaciły na konto odblokują,przeciez to kpina mam jedno kobto nie złamałem regulaminu ,złozyłem skarge do FSA Financial Services Authority jest to taki rzecznik praw w Anglii ale tam trzeba czekac na odpowiedz 14 dni roboczych ,czy wiue ktoś gdzie można na nich złozyc skarge i jak można to prawnie załatwić nie podaruje im moich pieniędzy przeciez obowiązuje prawo!!!!,proszę o pomoc
 
G 0

greg9872

Użytkownik
a z tym polskim saupportem niewiem jak jest prosiłem ich dwa razy o połaczenie z polskim pracownikiem i powiedzieli ,ze nie pracuje tam nikt z polski o co tu chodzi ,jestem załamany.
 
konradk18 0

konradk18

Użytkownik
Nie pisz post pod postem, napisali że sprawdzą wszystkie osoby, które wpłacali na konto , to tak zrobią i jak nie będzie , żadnej nie zgodnej z regulaminem transakcji to odblokują, więc po co te nerwy. Jeżeli jesteś uczciwy wobec nich to oni też są uczciwi wobec Ciebie, nikt przecież nie zabroni im sprawdzić wszystkich osób z którymi robisz transakcje , może ktoś np. z tych osób ma niezweryfikowane konto.
 
G 0

greg9872

Użytkownik
powiedz mi ale co mnie obchodzi ,ze ktos ma nie zweryfikowane konto ,to co ja mam wszystich sprawdzać? przeciez to bzdura,czyli co przez kogoś ja mam stracić pieniądze?&gt;????
 
G 0

greg9872

Użytkownik
i wiesz co bez obrazy ale tak gadasz jak oni ,powiedz mi dlaczego ja mam za kogoś odpowiadać ,za to ,że ktos ma konto niezweryfikowane ,przecież to łamanie prawa ,czy tak nie jest?!
 
G 0

greg9872

Użytkownik
I chciałbym sprostować kilka rzeczy ,po pierwsze jest to tzw.zła wola firmy czyli urzędników którzy tam pracują ,po drugie nie złamałem regulaminu i nigdzie w ich regulaminie nie ma mowy ,że mam obowiązek sprawdzać osoby ,które dokonują wpłat na moje konto ,kolejna rzecz dlaczego do tej pory dokonuwane były przezemnie wyplaty na moje osobiste konto bankowe ,ludzie mi wpłacali pieniądze i nie blokowali mi konto ,było ok,nagle gdy wpłyneła większa kwota blokują mi konto,zażadali dowodu tozsamosci itd ,spełniłem prośbę napisali ,ze po przesłniu skanu dowodu itd odblokują mi konto ,a teraz wymyslają nowe powody ,przecież to jest ewidenta próba wyłudzenia ode mnie pieniędzy i braku dobrej woli,bo jak narazie to oni się nie wywiązują z obietnic,jezeli ktoś moze prosze o poradę prawną lub informacje ,czy moze być tak ,że stracę swoje pieniądze,bo dla mnie 430zł to bardzo duzo,zresztą to są moje pieniądze.????
 
ester 87

ester

Użytkownik
greg weź wyluzuj trochę. Kasy na pewno nie stracisz. Poza tym słyszałem o czymś takim, że każdy mail w tej samej sprawie przesuwa Cię automatycznie na koniec kolejki &quot;klientów do załatwienia&quot;. Uzbroi się w cierpliwość albo próbuj ponownie łatwić coś telefonicznie.
 
ester 87

ester

Użytkownik
greg każdy przez to przechodził. Mb blokowało konto i trzeba było przesyłać dowód, rachunki itd. Kwestią czasu jest kiedy Ci odblokują, krzykami i lamentami nic nie załatwisz. Jedni na odblokowanie czekali kilka godzin, inni kilka dni... Jak Ci się śpieszy zadzwoń do nich i GRZECZNIE wszystko wytłumacz, może pomoże.
 
R 0

rododendron

Użytkownik
Mi tez wlasnie zablokowali konto :/ Musze wyslac skan dowodu i wyciag z konta. Jeszcze skan dowodu to rozumiem ale po co im moj wyciag z konta? Do czego im to potrzebne?
 
ester 87

ester

Użytkownik
Skan wyciągu z konto jest im potrzebny, żeby zweryfikować twój adres. To tzw. &quot;proof of address&quot; (może nim być również jakiś rachunek za gaz, czy prąd). Nas to może dziwi, ale jak ktoś był kiedyś w UK to wie, że tam jest to dość powszechna praktyka i w bankach/agencjach pracy niemal zawsze nas o to poproszą.
 
Do góry Bottom