>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

Baqu 614,1K

Baqu

Forum VIP
zadzwoń do nich najlepiej i porozmawiaj o co chodzi jeżeli chcesz szybko zakończyć sprawę

jeżeli nie zostaje Ci wymiana emaili
 
kamil00 34

kamil00

Użytkownik
Panowie, pomoże mi ktoś z MB?

Otóż: Dostałem dziś wypłatę z buka, ale na koncie mam 0zł bo mam zablokowane przelewy. Klikam wysłanie pieniędzy i mam coś takiego:





Więc szybciutko przez p24 wpłacam z inteligo 4zł, wszystko zaakceptowało i nadal 0zł. Tzn , że muszę wpłacić przez normalny przelew? Czy inteligo nie akceptuje? Mam jeszcze konto w mbanku. Bo tak to lipa , przelew bd szedł ze 2 dni i gdzieś dopiero ok środy bd mieć wolne środki na MB.

Może miał ktoś taką samą sytuację?
poprzez przelewy24 nie potwierdzisz swoich danych zwykly przelew musisz dac,pozdro
 
Otrzymane punkty reputacji: +4
tbm 642

tbm

Forum VIP
Więc szybciutko przez p24 wpłacam z inteligo 4zł, wszystko zaakceptowało i nadal 0zł. Tzn , że muszę wpłacić przez normalny przelew?
Tak musisz zrobić zwykły przelew i sam wpisać dane do przelewu. Pamietaj o numerze ID w tytule przelewu.
Czas przelewu 2-5 dni roboczych. Ja np. czekałem 3 dni.
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
A ja mam taki problem z MB że wczoraj chciałem wpłacić pieniądze do Bet365 i okazało się że mam zablokowane konto, a wyskakuję mi taki komunikat:

Możliwość dokonywania przelewów oraz płatności kartą kredytową/debetową z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona transakcja nie może być zrealizowana.
W celu odblokowania konta należy wysłać wiadomość email do Działu Zabezpieczeń na adres: [email protected]
Miał ktoś taki sam problem? Bo mnie dziwi że nie chcą żadnych skanów, rachunków tylko żeby wysłać e-mail, wczoraj go wysłałem ale oczywiście jeszcze nic nie odpisali...
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
A dane konta bankowego z danymi MB?
Tak, są takie same, dodam że jeśli dobrze pamiętam zleciłem pierwszą wypłatę z MB 3 dni temu a następnego dnia nie mogłem robić żadnych płatności, ale ta wypłata doszła wczoraj więc nie wiem o co im chodzi.
 
M 0

mathi00

Użytkownik
Mam ten sam problem, co dawid1892 ????
EDIT:
@dawid1892 Udało Ci się coś z tym zrobić? Bo ja 3x do nich pisałem i nic się nie zmieniło, nie mam pomysłu co jeszcze mogę zrobić, żeby odblokowali mi konto ????
 
M 29

marian2010

Użytkownik
Uprzejmie prosimy jednak o podanie bardziej szczegółowych wyjaśnień na temat jakie są Pana relacje z innymi użytkownikami prywatnymi (tu są maile.). Prosimy również podać bardziej szczegółowe wyjaśnienie z jakiego tytułu otrzymywał oraz wysyłał Pan środki od/do tych użytkowników.


Parę razy kupiłem typy od osób, albo się składaliśmy. I nie wiem za bardzo co im napisać. Z góry thx za pomoc.
 
C 3

cinek

Użytkownik
MB zablokowało mi mozliwośc wysyłania/wypłaty pieniędzy prosząc mnie o zmiane e-maila i hasła. Wszystko pozmieniałem tak jak chcieli ale nadal nie moge wykonać żadnych operacji (oczywiscie oprócz wpłaty pieniędzy na konto MB;) ). Miał już ktoś taki problem?
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
Mam ten sam problem, co dawid1892 ????
EDIT:
@dawid1892 Udało Ci się coś z tym zrobić? Bo ja 3x do nich pisałem i nic się nie zmieniło, nie mam pomysłu co jeszcze mogę zrobić, żeby odblokowali mi konto ????
Sory że tak późno odpowiadam ale zapomniałem o tym temacie, więc po kilku dniach raczyli mnie poinformować że chcą zweryfikować konto, tydzień poczekałem i konto normalnie odblokowali.
 
G 0

grexter

Użytkownik
Witam. Na początku odrazu proszę nie odsyłajcie mnie do tego tematu &quot;Zablokowane konto moneybookers bez powodu&quot; bo prawie całego go przeczytałem i tak nic specjalnego nie wiem ;). Wpłaciłem dzisiaj sobie 12 euro na konto moneybookers posługując się moim kontem bzwbk. Chciałem przesłac te 12 euro kumplowi bo byłem mu winien, ale jest taka sprawa że konto jest zablokowane. Taka formułka mi wyskakuje:

HTML:
Transakcja nie może być zrealizowana, gdyż opcja dokonywania przelewów wychodzących i płatności kartą kredytową/ debetową z Państwa konta została zablokowana.

Aby ją odblokować należy wpłacić środki na Państwa konto Moneybookers za pomocą przelewu bankowego.
Co mam zrobić w tej sytuacji? Wpłaciłem przez BZWBK jeszcze 1 euro (samemu wpisując dane do przelewu), ale dalej jest to samo. Proszę o pomoc ;/. Pozdrawiam

Witam. Mam taki problem. Wysłałem sobie dziś ana konto moneybookers 12 euro. Teraz chciałbym przesłać to innemu użytkownikowi moneybookers, ale wyskakuje taka formułka:

Transakcja nie może być zrealizowana, gdyż opcja dokonywania przelewów wychodzących i płatności kartą kredytową/ debetową z Państwa konta została zablokowana.
Aby ją odblokować należy wpłacić środki na Państwa konto Moneybookers za pomocą przelewu bankowego.

Co mam zrobić w tej sprawie? Wysłałem ponownie 1 euro na swoje konto moneybookers, ale dalej wyskakuje to samo;/ Jest jakis live chat czy cos w tym stylu żeby pogadać po polsku? ;/ Pozdrawiam proszę o odp.
 
C 8

crackp

Użytkownik
Witam.
Korzystałem z moneybookers kilka lat bez żadnych problemów i nagle zobaczyłem informację, że, abym mógł w pełni korzystać z usług mojego konta to muszę im przesłać skan swojego dokumentu tożsamości i drugi dokument potwierdzający adres zamieszkania.
Poza tym miałem odpowiedzieć na pytania w jakim celu wymieniam środki z użytkownikami prywatnymi.
Wszystko oczywiście wysłałem i otrzymałem odpowiedź, że w ciągu 2 dni moje konto zostanie przywrócone do pełnej funkcjonalności lub zostanę poinformowany mailownie co dalej.
Informacji żadnej nie otrzymałem a teraz gdy chcę się zalogować na swoje konto widnieje komunikat:
&quot;Państwa konto zostało zamknięte ze względów bezpieczeństwa. Powinniście Państwo otrzymać potwierdzenie tej operacji w emailu od naszego działu ds. bezpieczeństwa. Informujemy, iż jest to decyzja ostateczna i przepraszamy za ewentualne utrudnienia. &quot;
Czemu w takim razie wysyłałem im to wszystko w celu weryfikacji skoro zablokowali mi konto bez żadnej informacji, mało tego pisząc wcześniej, że będzie konto odblokowane w ciągu 2 dni??
Konto od dawien dawna miałem zweryfikowane (konto bankowe i adres zamieszkania).
Proszę o pomoc.
 
C 8

crackp

Użytkownik
Konto zablokowane.
Witam.
Korzystałem z Moneybookers kilka lat bez żadnych problemów i nagle zobaczyłem informację, że, abym mógł w pełni korzystać z usług mojego konta to muszę im przesłać skan swojego dokumentu tożsamości i drugi dokument potwierdzający adres zamieszkania.
Poza tym miałem odpowiedzieć na pytania w jakim celu wymieniam środki z użytkownikami prywatnymi.
Wszystko oczywiście wysłałem i otrzymałem odpowiedź, że w ciągu 2 dni moje konto zostanie przywrócone do pełnej funkcjonalności lub zostanę poinformowany mailownie co dalej.
Informacji żadnej nie otrzymałem a teraz gdy chcę się zalogować na swoje konto widnieje komunikat:
&quot;Państwa konto zostało zamknięte ze względów bezpieczeństwa. Powinniście Państwo otrzymać potwierdzenie tej operacji w emailu od naszego działu ds. bezpieczeństwa. Informujemy, iż jest to decyzja ostateczna i przepraszamy za ewentualne utrudnienia. &quot;
Czemu w takim razie wysyłałem im to wszystko w celu weryfikacji skoro zablokowali mi konto bez żadnej informacji, mało tego pisząc wcześniej, że będzie konto odblokowane w ciągu 2 dni??
Konto od dawien dawna miałem zweryfikowane (konto bankowe i adres zamieszkania).
Proszę o pomoc.
 
konrad140 2,5K

konrad140

Forum VIP
u nich wymiana emaili trwa zazwyczaj bardzo długo , może w czasie gdy czekałeś na odpowiedź z weryfikacji próbowałeś logować się na konto i ze względów bezpieczeństwa zamknęli.
Ja również nie korzystałem z MB długi okres , w końcu miałem potrzebę się zalogować. Hasło i nazwę wpisywałem bankowo dobrze a i tak mi zablokowali. Nie wiem czemu ale po kilku dniach i przesłaniu skanów bez problemu odblokwowali. Tobie pewnie też odblokują tylko musisz uzbroić się w cierpliwość bo mejle to wysyłają jak od święta.
 
C 8

crackp

Użytkownik
Musiałem się zalogować, bo miałem komunikat na stronie (jak jeszcze normalnie mogłem się zalogować), że procedura zamknięcia konta została rozpoczęta, ale w wiadomości na stronie było też, że mimo tego mam możliwość wypłaty zgromadzonych środków na konto bankowe (miałem ok 250 zł), przelew zleciłem, pieniądze szybko dotarły na konto, a teraz mam to co napisałem w poprzednim poście, czyli informacja podczas logowania, że konto zostało ostatecznie zablokowane ..
Jakaś parodia, to po co ja im wszystkie skany wysyłałem?
 
C 8

crackp

Użytkownik
Otrzymałem takiego maila:
&quot;
Szanowny Panie xxxx,
uprzejmie dziekujemy za Pana cierpliwosc.
Odnotowaliśmy, że wypłacił już Pan środki z konta Moneybookers.
Pragniemy poinformowac, ze nasz Dzial Bezpieczenstwa zdecydowal o
zakonczeniu naszej wspolpracy. Nie bedzie mogl Pan w przyszlosci korzystac
z naszych uslug. Decyzja ta jest nieodwolalna i ostateczna.
Pragniemy rowniez podkreslic, ze kazde zarejestrowane przez Pana konto
zostanie zamkniete w zwiazku z podjeta decyzja, wspomniana powyzej.
W razie watpliwosci moze skontaktowac sie Pan z Dzialem Bezpieczenstwa
piszac w jezyku angielskim na [email protected]
Z gory dziekujemy za zrozumienie w tej kwestii. &quot;
W takim razie nic już nie można zrobić?
I czemu w takim razie wysłałem im dokumenty do weryfikacji?
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
Do góry Bottom