>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zwrot stakwi za "dziwne" decyzje sędziowskie

krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Witam serdecznie wszystkich userów

Gram w bukach od chyba już 6 lat. Zawsze uważałem że niemiecka solidność to jest we krwi u nich a jednak się zawiodłem. Oto przykłady


Podczas Grand Prix Węgier na torze Hungaroring nasz jedynak zanotował 7 pozycję.
Ja grałem w Bwin typ: Czy Kubica będzie sklasyfikowany (czyli inaczej mówiąc czy dojedzie do mety) kurs bagatela 1,45 i dałem to za full kasy.
Efekt dopisali kaske po wyścigu i niby ok.

O godzinie 22-00 Kubica został zdyskwalifikowany :!: :!: :zy3ou: Bo rzekomo bolid był o 2 kg za lekki. Bwin (czytaj skur***) odjął mi kasę za ten typ-niby wszytko ok
Grałem też sobie inny singielek takie zdarzenie:
Kto lepszy Heifeld-Kubica i dałem na Kubicę, jak to zweryfikował Bwin po dyskwalifikacji-przegrana, napisałem do Supportu co i jak i potem mi austriackie kanciarze odpisali
że niestety to jest przegrany typ-a ja napisełm że podobny typ inni bukmacher zwrócił mi kasę, oni na to że cóż ale u nich jest zgodnie z regulaminem. Napisałem że jak jest dyskwalifikacja to Heifeld ścigał się z powietrzem czy jak :?:

Napisałem tym chamom co o tym sądze o ich kanciarstwie- i chu*** zablokowali mi konto-pier*** ten BWIN i spier*** stamtąd i nikomu nie polecam grać u nich-ponoć i tak notują ciągły spadek klientów-ciekawe czemu :twisted: :twisted: :?: :?:

2 sprawa 99% bukmacherów internetowych daje za krecz w tenisie zwrot kasy, a BWIN-porażka. WYmienię tylko niektóre sprawiedliwe i dobre buki co robią zwrot za kreczyk

gamebookres.com ( napisali mi tak- niestety z powodu poddania meczu przez przeciwnika z powodu kontuzji/ urazu etc. nie możemy stwierdzić jaki byłby dalszy przebieg rywalizacji i niestety musimy policzyć ten mecz po kursie 1,00-przepraszamy za utrudnienia)