>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Żmudny ale bardzo opłacalny "system" na tuziny.

S 0

stasiu21

Użytkownik
Witam! Zapewne ktoś już się spotkał z system lub trochę podobnym, ale widze ze nie ma go na forum to mysle ze warto się nim podzielić ????
System jak napisałem w temacie jest bardzo żmudny, wymaga dużo wolnego czasu, cierpliwości, a jego zyski są (zależy jak dla kogo) małe ale w moim wypadku zawsze na plus (pchwale sie że gram tym sposobem od 10 miesięcy i zero wtopy, a grałem naprawdę w rożnych kasynach).
Wygląda to następująco - czekamy aż jeden z tuzinów nie wypadnie 10 razy (wiem jest to naprawdę dużo ale uwierzcie mi wypada tak i to nieraz często) i następnie obstawiamy jego z odpowiednim stawkowaniem. Ja mam taki, 1,1,2,3,4 itd ustawione mam na 10 serii (grając 1$ wychodzi na 10 obstawień niecałe 100$) czyli za 20 razem musi wpaść tzw. &quot;śpiący tuzin&quot; Wpada często w przedziale 2-7 obstawieniem (czyli tuzin &quot;spał 12-17 razy), tylko raz mi się zdażylo ze musiałem obstawić za 10 razem (czyli tuzin &quot;spał&quot; 19 razy) i naszczescie weszło ????
Jak wspomniałem wcześniej gram tym sposobem 10 miesięcy w kasynie BaH i na EuroGrand oczywiście na LIVE. ???? W godzine można ugrac 2-4 $ przy dobrych wiatrach a nieraz 2-3 godziny nic wiec metoda tylko dla cierpliwych ????
Pozdrawiam! ????
 
snakers 0

snakers

Użytkownik
1,1,2,3,4 itd ustawione mam na 10 serii (grając 1$ wychodzi na 10 obstawień niecałe 100$)
Napisz dokładnie jak wygląda stawka na każdym poziomie.
Grasz przez 10 miesięcy ale codziennie? Masz ustalony jakiś limit wygranych na dany dzień, którego nie przekraczasz?