>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

2. Grand Prix Malezji [28-30.03.2014]

Status
Zamknięty.
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
Grand Prix Malezji – Sepang [28-30.03.2014]



28 marca (Piątek) ▶

03:00 - 04:30 #1 trening
07:00 - 08:30 #2 trening

29 marca (Sobota) ▶

06:00 - 07:00 #3 trening
09:00 Kwalifikacje

30 marca (Niedziela) ▶

10:00 Wyścig

Info o torze ▶


Nazwa toru: Sepang International Circuit
Lokalizacja: Kuala Lumpur, Malezja
Pierwsze Grand Prix: 1999
Długość toru: 5.543km
Liczba okrążeń: 56
Całkowity dystans wyścigu: 310.408km
Rekord toru: 1:34.223
Rekordzista toru: J.P. Montoya (Williams)
Zwycięzca w sezonie 2013: Sebastian Vettel (Red Bull)
Zwycięzca PP w sezonie 2013: Sebastian Vettel (Red Bull)

Po dwutygodniowej przerwie wracamy do emocji z V6. Tym razem Sepang w Malezji. W Melbeurne wygrał Nico Rosberg, czy to oznacza zarazem, ze to on zdominuje najbliższy sezon ? Nie ma co wyciągać pochopnych wniosków. Bo bardzo dobrze spisał się McLaren, świetnie w debiucie jechał Kevin Magnussen, więc póki co mamy come back McLarena do czołówki F1. W czarnej d.. póki co Lotus, zobaczymy na ile czas zadziałał na ich korzyść i czy poprawili swój bolid.
Z pewnością zapowiada się ciekawy weekend. zatem zapraszam do dyskusji ;)
 
K 30

koripl

Użytkownik
Witam,nie będę zbyt odkrywczy na wstępie,ale zacznę może od tego,że podtrzymam malowniczą tezę na temat Lotusa: Oni są w czarnej d.... nadal. Poprzedni wyścig obaj jego kierowcy zakończyli ze względu na defekt ERSu,który w najbliższym wyścigu może odgrywać znaczną rolę.Moc będzie kierowcom szczególnie potrzebna na 2 bardzo długich prostych,jednak należy będzie uważać na obciążanie silnika (patrz wpływ powietrza do turbodoładowanego silnika), a z tym jak sami przyznają mechanicy Renault nadal są problemy.Osobiście nie wierzę w ich zapewnienia,że prześledzili wszystkie błędy i dopracowali je w czasie minionej przerwy,gdyż sami podkreślają,że spodziewają się dalszych usterek,które w dość dużej ilości są spodziewane na pierwszym treningu.Pytanie tylko co z silnikiem Vettel&#39;a,który, jak przecież wiemy, również jest od Renault.
Do samego typowania wstrzymam się do czasu pierwszych treningów.
 
Otrzymane punkty reputacji: +17
angelon 56

angelon

Użytkownik
Czy ja wiem czy Rosberg zdominuje sezon? W sumie..w 2014 roku wszystko jest możliwe ;) Niby od dłuższego czasu w ścisłej czołówce, ale wg mnie to nie jest materiał na mistrza. W Malezji upatrywałbym szansy Fernando Alonso, który tryumfował tutaj aż trzykrotnie. Zaczął sezon całkiem przyzwoicie kończąc wyścig tuż za podium na 4 miejscu. Magnussen to dla mnie wciąż wielka niewiadoma. Fenomenalny - bo takim określeniem trzeba nazwać jego GP Australii - pierwszy wyścig tego chłopaka, widać wielki talent, który mógł zostać odkryty już w zeszłym sezonie. Z jedynym w stawce Duńczykiem na pewno są wiązane spore nadzieje w zespole. W dodatku ma w zespole niezwykle doświadczonego partnera, który z pewnością udziela mu wielu wskazówek - Jensona Buttona, z którym widać, że świetnie się dogaduje. McLaren wraca do czołówki. Zastanawia mnie dyspozycja Bottasa, który jechał kapitalny wyścig w GP Australii i kto wie, co by było, gdyby nie przymusowy zjazd do pit stopu. Do wszelkich typowań związanych z tym kierowcą wstrzymam się do końca treningów. Pierwszy trening za niecałą dobę. Po nim będziemy w stanie napisać coś więcej.
 
michal1090 1,7K

michal1090

Użytkownik
Dobra a więc zaczynamy, przed nami tym razem GP Malezji i kolejne ciekawe typy,ja postanowiłem pójść póki co w tą samą stronę co podczas poprzedniego wyścigu mianowicie :

Czemu tak i czemu zagrane już teraz ? A więc zaczniemy od tego że kursy na pewno wyższe nie będą,żaden z buków nie popełni już takiego błędu jak przed dwoma tygodniami, a powiem więcej,po treningach te kursy mogą zostać zredukowane na jeszcze mniejsze,jednak na szczęście w Milenium można robić aco z niesklasyfikowanych zawodników i w przypadku ich połączenia nawet ten podatek aż tak bardzo nie przeszkadza.
Teraz opiszemy każdego z nich, przy czym pozwolę sobie zacytować to co napisałem dwa tygodnie temu + oczywiście to co dodałem na temat obecnego GP :
Chodzi tu o kierowców teamu (Caterham) czyli o Ericssona i Kobayashiego,którzy dwa tygodnie temu podczas sesji treningowej przejechali... no właśnie nie przejechali żadnego pomiarowego okrążenia ze względu na olbrzymie problemy z bolidami a swój udział w wyścigu również zakończyli bardzo szybko czy coś się zmienło do obecnego wyścigu o GP Malezji, szczerze wątpie,bo nie takie teamy jak Caterham mają olbrzymie pary z silnikami, do tego dochodzi tor który jest naprawdę ciężki i wymagający. Do tego dochodzi pogoda,w dniu wyścigu na torze zapowiadane są upały i opady deszczu.
Następnie przejdziemy do wypowiedzi Robsona którą również pozwolę sobie zacytować :
Lotus, przejechał bardzo mało okrażeń, w Jerez w ogóle się nie pojawili jakby przeczuwająć że silniki i tak nie dadzą im pojeździć, Potem w Bahrajnie 111 okrążeń wykonali gdzie dla porównania najlepsze Williams i Mercedes ponad 300! Do tego dodajmy kierowców, Maldonado i Grosjean. Mieszanka wybuchowa. Tor w Melbourne ciasny, półuliczny masa krętych zakrętów, ściany blisko, Maldonado w każdej chwili potrafi się rozwalić, to samo Grosjean chociaż trzeba mu oddać, że poprzedni sezon miał bardzo udany i poukładał sobie w głowie to i owo.
Tak więc podsumowując :
upał,deszcz,ciekawy i ciężki tor,problemy z silnikami + Maldonado z Grosjeanem w bolidzie Lotusa + wariat Kobayashi który różne rzeczy wyczynia na torze i debiutant Erricson w Catherham.To musi sie udać :cool:
 
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP
Nie wiem skąd ten hurraoptymizm, ze znów żaden z zawodników z Lotusa i Caterhama nie dojedzie do mety. Ich priorytetem jest właśnie ukończenie wyścigu, wiadomo będzie o to ciężko ale to już drugi wyścig, dwa tyg.przerwy to dużo czasu dla zespołów na poprawki szczególnie silnika Renault. W Australii takie ako ok (i tak Grosjean dojechał tam do 43 okrążenia) ale tutaj to już znaczne ryzyko nie adekwatne do kursów.
Zwycięzca pierwszej sesji treningowej: Jenson Button @15⛔⛔ Bet365 Jednak Hamilton, Button 4
Tutaj pójdę drogą eliminacji... Vettel i Ricardo nie powinni istnieć nie tylko w tym treningu ale także przez cały weekend, gdyż mają najsłabszą prędkość na prostych a nie ma na tym torze za wielu kompilacji zakrętów w których ich bolid nadal jest najszybszy. Hamilton używa jednostki z Austali, która wyeliminowała go już na 2 okrążeniu, będzie ją oszczedzał w FP1. Willimsy nie są aż tak szybkie na pojedyńczych okrążeniach jak się niektórym wydawało przed Melbourn.
Teraz co do Buttona, Mclaren wydaje się obecnie tak na prawdę 2 siłą w stawce, będzię się to oczywiście szybko zmieniać ale nie zmienia to faktu że 2tyg. temu Button radził sobie bardzo dobrze na treningach w pierwszym ulegając Alonso ( Ferrari, o którym pisałem że będzie chciało się pokazać) oraz w trzecim tylko Rosbergowi. Q nie wyszły ale to przez deszcz i zbyt późny wyjazd z na szybkie kółko.
Jedyna obawa to Rosberg ale liczę że trochę zaspałe zespoły, jak to bywa w FP1 Merc nie wystrzeli od razu i będzie coś testował, a wtedy rodzi się szansa prze takim Buttonem
 
michal1090 1,7K

michal1090

Użytkownik
Nie wiem skąd ten hurraoptymizm, ze znów żaden z zawodników z Lotusa i Caterhama nie dojedzie do mety. Ich priorytetem jest właśnie ukończenie wyścigu, wiadomo będzie o to ciężko ale to już drugi wyścig, dwa tyg.przerwy to dużo czasu dla zespołów na poprawki szczególnie silnika Renault. W Australii takie ako ok (i tak Grosjean dojechał tam do 43 okrążenia) ale tutaj to już znaczne ryzyko nie adekwatne do kursów.
A ja nie wiem skąd brak hurraoptymizmu co potwierdziły dzisiejsze treningi że jeśli chodzi o Lotus to nie zmieniło się dosłownie nic, Carterham troche lepiej ale też z ciągłymi problemami,dla mnie obecne kursy są jak najbardziej do przeżycia bo nie ma praktycznie żadnych możliwości by Lotus do mety dojechał, co widać po dzisiejszych treningach,czy coś zmienią do jutrzejszych kwali ? tak próbować będą ale ja tego nie widzę.
Ja osobiście ładuje jeszcze coś takiego :
GP Malezji - z. specjalne
Ile bolidów teamu Lotus znajdzie się w końcowej klasyfikacji?
Typ: Żaden bolid @ 1.90
Bwin

Dziś podczas 1# Treningu żaden z zawodników nie przejechał pomiarowego okrążenia a podczas 2# Treningu udało się to tylko Grosjeanowi który przejechał 14 okrążeń a Maldonado nawet nie wyjechał z garażu.
A tu macie wypowiedzi samych zainteresowanych :
Romain Grosjean, P22, P17
„Musimy pracować i starać się rozwiązać nasze problemy. Skupiamy się na każdym problemie jakiego doświadczamy. Rano nie mogliśmy pokonać żadnego okrążenia, a po południu przepalił się przewód, który przyczynił się do awarii skrzyni biegów. Oczywiście nie wychodzę z zaparkowanego na poboczu bolidu z uśmiechem na twarzy, a w głowie trochę sobie przeklinam! Ale tak jak już mówiłem, to tylko drugi wyścig sezonu, a my zdawaliśmy sobie sprawę, że będziemy mieli trochę problemów. Dojdziemy tam gdzie chcemy się znaleźć.”
Pastor Maldonado, P21, P22
„Nasze dzisiejsze problemy dotyczyły głownie układu napędowego. Miejmy nadzieję, że na jutro wszystko poprawimy i uda nam się wziąć udział w treningu i kwalifikacjach. To ważne dla zespołu i ważne dla mnie, aby móc przetestować bolid i móc trochę ponaciskać, gdyż w pierwszym wyścigu nie miałem takiej możliwości. Jest ciężko, ale za każdym razem spodziewamy się być coraz lepsi. Pracujmy bardzo ciężko- mechanicy, inżynierzy razem z Renault Sport F1. Musimy po prostu próbować i być wystarczająco silni, aby zaakceptować pojawiające się problemy i móc je rozwiązać jak najszybciej
 
rajdowiec75 1,8K

rajdowiec75

Użytkownik
Jutro kwalifikacje już o 9:00 rano czasu polskiego. Niestety znowu po Melbourne będą deszczowe kwalifikacje, a to sprawia, że nie można przesadzać ze stawkami, ponieważ zawsze to większa loteria.
:idea: Nico Rosberg vs Sebastian Vettel ⛔ P3-P2, miło widzieć Sebę na szczycie ????
@1,43 Marathonbet​
Wewnętrzy niemiecko-niemiecki wirtualny pojedynek dwóch bardzo inteligentnych kierowców, którzy potrafią wycisnąć maxa ze swoich kosiarek. Rok temu kurs i mój typ w tym GP byłby odwrotny (Vettel P1, Rosberg P6 – w sesji kwalifikacyjnej). Czas na zmianę, może nie na długo, ale jednak. Nico jak wino, im starszy tym lepszy. Kiedy Michael przychodził do ekipy Toto Wolffa, większość twierdziła, że to on będzie zdecydowanym liderem w zespole. Rzeczywistość okazała się zgoła odmienna. Kiedy przychodził Hamilton też nikt nie wierzył, że Nico ma szanse w rywalizacji o fotel lidera w zespole, przyznam szczerze, że ja również i mimo, że ukończył Mistrzostwa na niżej pozycji to w czasówkach było prawie fifty-fifty bo 11:8 dla Brytyjczyka. Przejdźmy jednak do sedna sprawy. Zespół z Brackley jeśli chce zdetronizować RBR a jednocześnie Vettela, który zdominował 4 ostatnie sezony F1 to najlepiej zrobić to na początku sezonu bo im dalej w las tym RBR będzie coraz szybszy. NR6 lepiej zacząć sezonu nie mógł, 25 pkt na koncie za wygraną na Albert Park przystępuje do GP Malezji z dużymi oczekiwaniami i motywacją. Auto Vettela po 4 okrążeniach odmówiło posłuszeństwa i wyjechał z Australii z 0 dorobkiem punktowym. Porównując tylko same sesje treningowe Nico prowadzi z Vettelem 5:0 po 5ciu wolnych treningach. Na Sepang dzisiaj Nico wygrał II FP pokonując Sebę o 61 tysięcznych sekundy, ale niewiadomą pozostaje fakt ile kg paliwa było w ich bolidach, wczoraj w pierwszym treningu Nico był o 0.5 sekundy szybszy od aktualnego Mistrza Świata. Wiadomo, że na treningi są po to każdy team realizował swój program, ale to już poniekąd pokazuje nam możliwości danego zespołu. Obaj lubią ten tor, różnica może być minimalna jednak tutaj jeszcze Mercedesy powinny uzyskać najlepszy czas 1 najszybszego kółka, zaraz za nimi nie wykluczam RBR, choć bolidy z Milton Keynes preferują jednak bardziej kręte obiekty.
:idea: Sauber F1 Team vs Lotus F1 Team ✅
@1.65 Bwin​
Nie można nigdzie znaleźć H2H przeciwko kierowcom Lotusa, nie dziwię się. Za to jest inny sposób na wykorzystanie ich beznadziejnej sytuacji. To co się stało z Lotusem jest niepojęte. Zespół z czołówki , który regularnie odwiedzał podium stał się Outsiderem przez duże O, żeby nie powiedzieć ruiną. Pomijąc ogromne problemy finansowe, odejście wielu pracowników, pojawiają się niekończące się problemy a to z tylnymi hamulcami, a to ze skrzynią biegów czy silnikiem, które uniemożliwiają cokolwiek osiągnąć, baaa przejechać choćby jeden trening na normalnym poziomie. Ekipa z Enstone płaci przeogromną cenę za brak testów zimowych. Tutaj nawet nie można porównywać czasów z treningów czy kwalifikacji do innych ekip bo oni nie dojeżdżają lub kręcą czasy w okolicach ostatniego miejsca no może Grosjean jest w stanie wyprzedzić Marussię i Caterhamy. Wielka szkoda tego kierowcy, bo sezon już może spisywać na straty. Powinien się już rozglądać za nowym pracodawcą w 2015r.Podsumowywując jedyne na co stać w tej chwili zespół Lotusa a właściwie Romaina Grosjeana to walka w Q1 z zespołem Marussi.
Wypowiedzi obu kierowców Saubera po piątkowych treningach
Esteban Gutiérrez, P15, P15
„Myślę, że to był całkiem pozytywny dzień. Nie mieliśmy żadnych problemów. Oba bolidy wykonały cały zaplanowany program. Zebraliśmy sporo interesujących informacji, które możemy wykorzystać, aby podjąć konkretne decyzje na jutro. W porównaniu do Melbroune zrobiliśmy krok w przód, bo samochód ma lepszą stabilność przy hamowaniu. Nadal jednak mamy sporo do zrobienia. Musimy sprawdzić jak się jeździ z dużą ilością paliwa z myślą o wyścigu.”
Adrian Sutil, P13, P13
„W porównaniu do weekendu w Australii, zrobiliśmy spory krok w przód. Wszystko co sobie zaplanowaliśmy zadziałało. Jednak bolid jest bardzo trudny w prowadzeniu i ciężko go kontrolować. Czeka nas jeszcze dużo pracy. Idziemy jednak w dobrym kierunku.”
:idea: Jean-Eric Vergne vs Daniił Kwiat ✅
@1.5 Expekt​
Francuz 4:1 Rosjanin jeśli chodzi o treningi. W kwalifikacjach i wyścigu po 1:0 dla JEV. Toro-Rosso świetnie rozpoczęło sezon 2014 w Melbourne, gdzie oba bolidy STR znalazły się w punktowanej „10” Vergne P8, Kwiat P9. Vergne bardzo dobrze spisuje się na początku weekendu wyścigowego w Sepang.
Sam zapowiada jutro walkę o dostanie się do Q3.
Wyglądamy na mocnych i spodziewam się, że będziemy mieli dobry samochód na jutro. Nie wykluczam walki o Q3.”
 
Otrzymane punkty reputacji: +26
wojcirej 2K

wojcirej

Użytkownik
Kimi Raikkonen - Felipe Massa @1,94 marathonbet ✅ 6-13
Spodobał mi się kursowo ten bet. Zeszłe GP w nowych-starych barwach nie wyszło Kimiemu najlepiej, udało się jednak zapunktować w wyścigu i nadrobić kilka pozycji. Tutaj w Malezji idzie mu już znacznie lepiej i trzyma się tuż za plecami Mercedesów. Massa zaś raczej w środku stawki, nie przekroczył póki co bariery 1:40, u Kimiego zaś ciągle rezerwy, bowiem gdyby złożyć rekordy sektorów Kimiego z dwóch sesji treningowych, wychodzi lepsze kółko o około 0,2 sekundy niż to, które mu się udało poskładać w treningach.
 
rajdowiec75 1,8K

rajdowiec75

Użytkownik
Kwale ▶
:idea: Jules Bianchi vs Marcus Ericsson @1.40 Unibet ✅
Marussia poczyniła spory krok naprzód przesiadając się na silniki Ferrari. Caterham stanął w miejscu a nawet się stoczył z jednostkami Renault, bo teraz to Marussia będzie mocniejsza w tym sezonie, odwrotnie było rok temu kiedy świętem było kiedy Marussia była lepsza czy to w Q czy w wyścigu od Caterhamów. Pojedynek solidnego kierowcy z pay driverem, który znalazł miejsce w F1 dzięki temu, że ma za sobą potężne wsparcie finansowe. W obu treningach w Sepang Jules o ponad 2sek przewagi nad debiutującym Szwedem (przepaść).
:idea: Romain Grosjean vs Pastor Maldonado @1.72 Unibet ✅
Nie ma opcji w normalnej walce na torze, żeby Pastor poskładał lepszy czas od Romaina na pojedynczym okrążeniu. Jeżeli tylko wszystko będzie w porządku z bolidem Grosjeana podczas kwalifikacji to o wynik tej wewnętrznej rywalizacji w Lotusie jestem spokojny, chociaż jeżeli będzie ulewa to cała tabela może odwrócić się do góry nogami.
 
Otrzymane punkty reputacji: +35
michal1090 1,7K

michal1090

Użytkownik
To i ja jeszcze podam jeden bardzo ciekawy wg mnie typ

Kwale ▶

GP Malezji GP Malezji - kwalifikacja
Head-to-Head Gutierrez (SAUBER) /Grosjean (LOTUS)
Typ : 1 @ 1.85 ✅✅✅
Bwin


No uno momento. Bwin zestawia nam parę na kwalifikacje w której zmierzą się ze sobą Gutierrez i Seba Grosjean a bardziej ich bolidy które w chwili obecnej dzieli przepaść.

Na początek wypowiedzi Seby z Lotusa :

Romain Grosjean, P22, P17
„Musimy pracować i starać się rozwiązać nasze problemy. Skupiamy się na każdym problemie jakiego doświadczamy. Rano nie mogliśmy pokonać żadnego okrążenia, a po południu przepalił się przewód, który przyczynił się do awarii skrzyni biegów. Oczywiście nie wychodzę z zaparkowanego na poboczu bolidu z uśmiechem na twarzy, a w głowie trochę sobie przeklinam! Ale tak jak już mówiłem, to tylko drugi wyścig sezonu, a my zdawaliśmy sobie sprawę, że będziemy mieli trochę problemów. Dojdziemy tam gdzie chcemy się znaleźć.”
a tu wypowiedz Gutierreza :
Esteban Gutiérrez, P15, P15
„Myślę, że to był całkiem pozytywny dzień. Nie mieliśmy żadnych problemów. Oba bolidy wykonały cały zaplanowany program. Zebraliśmy sporo interesujących informacji, które możemy wykorzystać, aby podjąć konkretne decyzje na jutro. W porównaniu do Melbroune zrobiliśmy krok w przód, bo samochód ma lepszą stabilność przy hamowaniu. Nadal jednak mamy sporo do zrobienia. Musimy sprawdzić jak się jeździ z dużą ilością paliwa z myślą o wyścigu.”
W treningach przepaść ponieważ Gutierrez w pierwszym zając 15 pozycje z czasem 1:42.904 a &quot;groszek&quot; bez pomiarowego okrążenia, w drugim natomiast Gutierrez 17 miejsce z czasem 1:41.407 a &quot;groszek&quot; 19 z czasem 1:42.531 robiąc przy tym tylko 14 pomiarowych okrążeń przy aż 34 Gutierreza.

Na chwilę obecną Lotus w żadnym wypadku nie jest po prostu wstanie niczym zagrosić Sauberowi a rywalizować to oni mogą co najwyżej z Marrusią jak już napisał rajdowiec albo z Caterhamem.

Powinno wejść mega lajtowo ale jednak nie ma co grać nie wiadomo jak mocno bo ma padać deszcz.​


E : izzzunia hehe :cool:
 
Otrzymane punkty reputacji: +12
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP
Q
Hamilton - Rosberg @2,25⛔⛔ Bet365 1-3
Ten tor nie należy do ulubionych torów Hamiltona, nigdy tutaj nie wygrał. W ten weekend ma używany silnik z Australii, który miał awarię podczas treningu oraz wyścigu w Melbourn. Rosberga uskrzydlony po zwycięstwie w poprzedniej rundzie tutaj znów spisuje się świetnie, dwa wygrane treningi. Spodziewany jest deszcz więc ze stawkami spokojnie ale pora oby Rosberg wyrównał stan rywalizacji bo 2 tyg. temu przegrał z Hamiltonem walkę o PP.
 
B 2,2K

barichello

Użytkownik
Kto lepszy?
Massa Bottas : Massa 1.55 ✅ Milenium
1 trening
Massa 9
Bottas 10
2 trening
Massa 6
Bottas 9
3 trening
Massa 8
Bootas 9
Kwale
Massa 13
Bottas 15
jak widać Massa lepszy w każdej sesji. Na dodatek Bottas zostanie przesunięty z 15 pozycji na 18.
 
Otrzymane punkty reputacji: +13
abraxas 3,2K

abraxas

Forum VIP
Sklasyfikowany: Roman Grosjean TAK @2,75✅✅ Bet365
Tak jak się spodziewałem Lotus powoli bo powoli ale się poprawia, szczególnie Roman notuje progres z sesji na sesje, 4 14, 16 to odpowiednia ilość okrążeń w kolejnych treningach w Bahrajnie, równie udane kwalifikacje, wejście do Q2, 15 miejsce (po karze dla Bottasa) oraz 17 okrążeń na koncie to dodbre wyniki zresztą sam Grosjean to zauważył: &quot;To oczywiste, że udało nam się dokonać postępu, szczególnie dziś. Nie mieliśmy też zbyt wielu problemów. Samochody wyjeżdżały na tor gdy tego chcieliśmy i byliśmy w stanie sprawdzić kilka nowych rzeczy – niektóre z powodzeniem, niektóre bez.&quot;
Lotus to nie zespół laików, znają się na rzeczy i jeśli Redbull wyszedł z kryzysu prezentowanego podczas przedsezonowych testów, że potrafią obecnie walczyć o zwycięstwo to podobnie Lotus po uporaniu się z kłopotliwym silnikiem Renault upora się ze swoimi słabościami.
Jeszcze przypomną że Roman w już w Australii dojechał do 43 okrążenie, więc jeśli jutro obędzie się bez jakieś kolizji to Francuz powinien zameldować się na mecie wyścigu.
 
Otrzymane punkty reputacji: +9
rajdowiec75 1,8K

rajdowiec75

Użytkownik
Daniil Kwiat vs Sergio Perez @1.94 Marathonbet zwrot, za dużo by stracili gdyby roliczyli normalnie

Perez startuje z alei serwisowej bo 30 min przed wyścigiem próbując wyjechać na tor w celu sprawdzenia auta przed rozpoczęciem miał problemy z odpaleniem bodajże, widziałem tylko jak ściągali jego bolid do garażu z wyjazdu z alei. Poza tym STR ma takie samo tempo jak SFI na suchym torze, na mokrym tracą, ale zapowiada się słoneczny wyścig wbrew przewidywaniom synoptyków, spodziewających się deszczu.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom