>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

21dukes | 121$ only for first 100 players! | ND | TopGame

marco8207 29

marco8207

Użytkownik
Dear Marek,



Please note that we have received a copy of your picture ID + copy of your utility bill + copy of the Visa****5042 however this card is not registered in your account yet. Please be informed that we have to request for the copy of your passport since the document of your picture ID is kind of blurry and some inconsistencies were detected on it. Thank you very much for your understanding and cooperation in this matter.

Czy ktoś mi może powiedzieć co oni jeszcze chcą bo już powoli nerwicy dostaje. z góry dzięki.
 
pokeromaniak 8

pokeromaniak

Użytkownik
Dear Marek,



Please note that we have received a copy of your picture ID + copy of your utility bill + copy of the Visa****5042 however this card is not registered in your account yet. Please be informed that we have to request for the copy of your passport since the document of your picture ID is kind of blurry and some inconsistencies were detected on it. Thank you very much for your understanding and cooperation in this matter.

Czy ktoś mi może powiedzieć co oni jeszcze chcą bo już powoli nerwicy dostaje. z góry dzięki.
Proszą o skan paszportu bo zdjęcie dowodu które wysłałeś było niewyraźne.
 
telprzem 136

telprzem

Użytkownik
Dear Przemyslaw,

Please note that we have received the copy of your picture ID and your online bill. Please not that we do not validate online bills as part of the documents required. Please send us a copy of a bill that is delivered to your house that shows your name and addressed on. Thank you very much for your understanding and cooperation in this matter.

Best regards,

21Dukes Finance and Fraud Department.
 
W 0

wrotek

Użytkownik
Tak będą Was wałkować emailami ,że odechce Wam się nawet swojego depo:razz:...chociaż jakaś malutka nadzieja jest.
To bardzo dziwne , bo na LC marco8207 otrzymywał odpowiedź ,że jego kasa przelana na Netteler -a teraz ,że dokumenty złe itp , jeszcze troche i zechca żebyście osobiście do nich przyjechali i się im pokazali;)
 
M 2

myprettyass

Użytkownik
Dear Arkadiusz,


Please note that we have received the copy of your picture ID and your utility bill. The documents came good and have been added to your account records.


Best regards,
uj, ze zajelo im to 10 dni, ale teraz powinno juz pojsc z gorki ????
 
W 0

wilhelm

Użytkownik
Tak będą Was wałkować emailami ,że odechce Wam się nawet swojego depo:razz:...chociaż jakaś malutka nadzieja jest.
To bardzo dziwne , bo na LC marco8207 otrzymywał odpowiedź ,że jego kasa przelana na Netteler -a teraz ,że dokumenty złe itp , jeszcze troche i zechca żebyście osobiście do nich przyjechali i się im pokazali;)
fatk,śmierdzi wałkiem na kilometr
 
marco8207 29

marco8207

Użytkownik
Panowie ja już nie liczę, że coś z tego wypłacimy. Oszuści i matacze. Pojechałem im trochę i już nawet odpisać nie raczą. Koniec mojej przygody z TOPGAME!!!!????????????
 
grajek 24

grajek

Użytkownik
Przeciez pisalem wam wczesniej,ze z tego nie wyplacicie.Mialem podobna sytuacje i kasa juz idzie 2 miesiac i dojsc nie moze. Na maile nawet juz nie odpisuja
 
W 0

wrotek

Użytkownik
Panowie ja już nie liczę, że coś z tego wypłacimy. Oszuści i matacze. Pojechałem im trochę i już nawet odpisać nie raczą. Koniec mojej przygody z TOPGAME!!!!????????????
To nie &quot;matacze&quot; tylko typowi ZŁODZIEJE!
 
Do góry Bottom