>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

3. Grand Prix Chin [15-17.04.2011]

Status
Zamknięty.
waclaw-65884 360

waclaw-65884

Użytkownik
Massa cały wyścig super tempo , Webber 1 pit więcej i nagle w 6 okrążeń ponad 30 sekund odrobione ... Po 2 zmianie Massa tragicznie jedzie i na 5 okrążeń do końca została tylko 1 sekunda ...
i Massa wyprzedzony przez Webbera ...
O matko , jak to możliwe, to jest nie realne ... co okrążenie to 2-3 sekundy traci ... 4 okrążenia do mety i kupon idzie się walić ...
Webber w 10 okrążeń odrobił do wszystkich 40 sekund i kończy na 3 miejscu ... jakiś żart , jeszcze bez kersu
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
No niestety - nie oglądałem początku wyścigu i zdziwiła mnie agresywna super jazda Marka Webbera- połknął Alonso jak Ferrari Malucha na autostradzie.
Może ktoś mi przypomnieć co się stało z Alonso na początku, czemu tak słabo?
Wyścig na ⛔ muszę jednak zmienić zdanie o Webberze i o Hamiltonie. Co i tak nie zmienia faktu że mistrzem zostanie wg mnie Vettel
 
obserwator-m 9,1K

obserwator-m

Forum VIP
&quot;Im więcej wiesz o F1, tym bardziej Cię ona interesuje&quot; :grin:
Powiem jedno, genialny wyścig z punktu widzenia taktyki... No i wyniki też całkiem, całkiem:cool:
Kers zgodnie z planem zdecydował, do tego więcej kółek na twardych gumkach i Lewis win:grin:
 
gmark 765

gmark

Użytkownik
hehe gdzie są Ci którzy &quot;krzyczeli&quot; na forum że Lewis nie potrafi zadbać o opony ?
Mimo ciągłego ciśnięcia i wyprzedzenia 4 rywali na torze na ostatnim stincie.
Brawo Lewis.
Zabawna sytuacja co do Vettela, dziś przegrał, i od razu - że przegrał przez nierówny bolid.
Gdy Vettel robi dzięki bolidowi podczas innych wyscigów 2 sek na kołku - talent.
A tak co do wyścigu to świetny, chyba najciekawszy suchy od sporego czasu dużo się działo. Świetny Lewis, Webber no i Massa - który mimo wszystko powinien dostać karę. Wychodzą problemy z KERSem Red Bulla którego olali w tym sezonie.
Oby więcej takich wyścigów. I jak najmniej wygranych przez zczitowane RedBulle ????
Bukmachersko tylko brak SC do przodu ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +12
jarni 113

jarni

Użytkownik
Ja tam myśle dalej, że Hamilton nie potrafi zadbać o opony ???? po prostu zmieniał na twarde prawie 10 okrążeń później od Vettela. Webber pojechał zdecydowanie lepiej od Vettela, jakby wyścig potrwał jeszcze parę okrążeń to pewnie byłby drugi na mecie. Myślę, że szefostwo Lotus Renault po tym co pokazał dziś Heidfeld, jednak nie będzie miało oporów do zastąpienia go Kubicą jeśli ten wróci
Swoją drogą trzeba będzie chyba przeznaczać parę złotych na każdy wyścig wyścig, że wszyscy dojadą do mety. Pamiętam chyba, że na Gamebookers można akumulować te rzeczy a jak nie to STS zostaje bo z 5zł można ponad 1500zł spokojnie wyciągnąć przy dzisiejszych kursach na HRT czy Virgin Racing
 
B 4

bruce666

Użytkownik
ehhh a mnie tylko zawiodl Alonso. Kiepski start pozniej juz nic do powiedzenia . Cieszy mnie postawa LRGP :p nie luie tego teamu odkad nie ma RK. Torro Rosso odrazu wylecial z pierwszej 10 ! i świetny wyscig w wykonaniu &quot;red barona&quot; i Webbera ! Ogladal ktos studio w Polsacie Sport Extra ? mysalem ze spadne z fotela jak Zientarski szydzil z Borowczyka !! ???? ???? haha &quot;Andrzej opowiedz raz jeszcze po co oni zbieraja te brudy &quot; hahha ! ???? ????
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Hamilton pokonał Vettela w Chinach!


Nie udało się wygrać Sebastianowi Vettelowi trzeciego wyścigu w tym sezonie. Kierowca Red Bulla został pokonany na ostatnich okrążeniach przez Lewisa Hamiltona. Trzecie miejsce na podium zajął Mark Webber, który wystartował z 18. pola startowego i jechał bez systemu KERS. Słabo spisali się kierowcy Lotus Renault GP.

To było niesamowite Grand Prix Chin, które ostatecznie wygrał Lewis Hamilton dla którego było to pierwsze zwycięstwo w tym sezonie, a 15. w karierze. Na torze mieliśmy w niedzielę sporo wyprzedzania oraz kilka drobnych stłuczek.

Można uznać, że zespół Red Bull przegrał ten wyścig z powodu awaryjnego systemu KERS. Początek był już bardzo emocjonujący. Na kilka minut przed startem problemy w bolidzie miał Hamilton, który stał już na polu startowym. Mechanicy zdjęli pokrywę silnika i starali się jak najszybciej naprawić usterkę. Kiedy zgasły wszystkie światła, Sebastian Vettel trochę zaspał i brak użycia systemu KERS sprawił, że wyprzedziły go oba bolidy McLarena.

Pechowo dla Jamie Alguersuariego zakończyło się Grand Prix Chin. Kierowca Toro Rosso jako pierwszy zjechał na zmianę opon. Jednak po wyjechaniu z alei serwisowej i po przejechaniu kilku zakrętów, prawe tylne koło odpadło z bolidu i wyleciało poza tor. Na szczęście nikt nie ucierpiał, a FIA może ukarać grzywną ekipę Toro Rosso.

Bardzo dobrą strategię zastosował Mercedes GP, który postanowił szybciej obsłużyć Nico Rosberga w porównaniu do czołówki. Kiedy faworyci zmienili opony okazało się, że Niemiec został liderem wyścigu. Niestety po drugiej wizycie w boksie u Rosberga zaczęły się problemy. Zespół poinformował kierowcę przez radio, że musi oszczędzać paliwo, ponieważ może nie ukończyć wyścigu. Ostatecznie Rosberg stracił kilka pozycji i zajął piąte miejsce.

Do zabawnej sytuacji doszło podczas pierwszej zmiany opon u Vettela i Jensona Buttona. Kierowca McLarena pomylił boksy i chciał zmienić opony u mechaników Red Bulla. Na szczęście Brytyjczyk w porę się zorientował i dojechał do swojego stanowiska.

W końcowej fazie wyścigu w kłopotliwej sytuacji znalazł się Vettel, który miał problemy z radiem i nie mógł kontaktować się ze swoim inżynierem. Opony także odmawiały posłuszeństwa i kierowca Red Bulla tracił szybko swoją przewagę. Na kilka okrążeń przed metą dopadł go Hamilton, jednak nie mógł wyprzedzić Niemca. Dopiero na 53. kółko udało mu się pokonać aktualnego mistrza świata i dowieść zwycięstwo do mety.

Warto wspomnieć także o Marku Webberze. Po fatalnych sobotnich kwalifikacjach, Australijczyk startował do wyścigu z 18. pozycji. Szybko jednak przebił się z końca stawki i dzięki dobrej strategii znalazł się na punktowanym miejscu. Dzięki świeższym opon w końcówce wyścigu, Webber wyprzedził m.in. Buttona i awansował na trzecie miejsce!

Poniżej oczekiwań spisali się kierowcy Lotus Renault GP. Tylko Witalij Pietrwo zapunktował w Chinach, a Nick Heidfeld w końcówce wyścigu miał kolizję z Rubensem Barrichello. Na szczęście obaj kierowcy zdołali dojechać do mety. Na torze mieliśmy także niezliczoną ilość wyprzedzeń, dzięki oponom Pirelli oraz systemu DRS na długiej prostej.

Kolejny wyścig odbędzie się dopiero 8 maja i będzie to Grand Prix Turcji.



 
gmark 765

gmark

Użytkownik
Jarni ale zmieniał mniej więcej w tym samym czasie co Rosberg,Button a tempo mial zdecydowanie od nich lepsze, także w końcówce dość długiego stinta. Nie znam dobrze różnicy o ile okrążeń później HAM zmienił opony, ale wydaje mi się że było to mniej niz 10 okr różnicy.
Swoją drogą wyścig pokazał że na szczęście Pirelli nie preferuje oszczędzania opon kosztem tempa, bo zyskac na tym sie nie zyska co potwierdził Vettel,Massa i w końcówce Alonso dościgniony przez Schumachera.
EDIT: Kukla Vettel użył KERSa na starcie ???? było to widać na onboardzie ????
 
jarni 113

jarni

Użytkownik
Jarni ale zmieniał mniej więcej w tym samym czasie co Rosberg,Button a tempo mial zdecydowanie od nich lepsze, także w końcówce dość długiego stinta. Nie znam dobrze różnicy o ile okrążeń później HAM zmienił opony, ale wydaje mi się że było to mniej niz 10 okr różnicy.
Czy ja wiem czy lepsze. Po prostu śmignął Rosberga bo ten miał nierozgrzane i ponoć mu zaczęło brakować paliwa. Button trochę za niemcem spędził czasu aż ten oddał mu miejsce próbując wyprzedzić Massę;). Ale faktycznie trochę rozpierdziel z tymi oponami jest, obejrzę powtórkę wyścigu specjalnie żeby zobaczyć jak to się stało Webber tak daleko zaszedł.
Ciekawie może być w Turcji, gdzie jest zakręt numer 8 ten co składa się z paru innych i tak niszczy opony.:cool:
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Jarni ale zmieniał mniej więcej w tym samym czasie co Rosberg,Button a tempo mial zdecydowanie od nich lepsze, także w końcówce dość długiego stinta. Nie znam dobrze różnicy o ile okrążeń później HAM zmienił opony, ale wydaje mi się że było to mniej niz 10 okr różnicy.
Swoją drogą wyścig pokazał że na szczęście Pirelli nie preferuje oszczędzania opon kosztem tempa, bo zyskac na tym sie nie zyska co potwierdził Vettel,Massa i w końcówce Alonso dościgniony przez Schumachera.
EDIT: Kukla Vettel użył KERSa na starcie ???? było to widać na onboardzie ????
Jakby nie to, że Rosberg ewidentnie wpadł w panikę, w związku z informacją o kłopotach z paliwem, to HAM męczył by się o wiele dłużej.
W ogóle do pewnego momentu (Gdy kolejnośc wygłądała VET-MAS-ROS-HAM) to Rosberg był dla mnie kandydatem do łyknięcia Ferrari i gonienia za Sebastianem. Po informacji od inżyniera o paliwie widać było, że kwestią sekund jest udany atak Hama i rzeczywiście nie później niż jedno-dwa okrążenia po komunikacie Rosberg stracił 3 miejsce (potem spadł nawet za Buttona gdy przesadnie opóźnił hamowanie atakując Massę).
Wiadomo, że Ty zawsze doceniasz Hamiltona... ale dziś przyznam Ci rację. Pojechał świetny wyścig. Mimo szalejących kursów wydawało mi się, że nie da rady łyknąć Niemca ale po nieudanych atakach w paru dogonych miejscach, pokazał klasę w niespodziewanym momencie. Dziś Lewis zasłużenie stanął na najwyższym stopniu podium.

Co do uwagi o KERSIE - to nie ja jestem autorem opisu na Sportowych faktach ????
Ciekawie może być w Turcji, gdzie jest zakręt numer 8 ten co składa się z paru innych i tak niszczy opony.:cool:
W ogóle Europa będzie bardzo atrakcyjna. Starsze tory... no może się dziać całkiem sporo
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
W ogóle Europa będzie bardzo atrakcyjna. Starsze tory... no może się dziać całkiem sporo
Przecież GP Szanghaju jest szerokim torem ;) i te 2 dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie proste ????
GP Turcji też ma 1 bardzo długą prostą i kolejną długą prostą w połowie długości toru.
Dla mnie man of the day jest Webber :!: :!: To co zrobił jest niebywałe, jego RedBull dzisiaj spisywał się fenomenalnie, co do ataków to tylko prosta i DRS i bach i nie ma kurcze typa. Szkoda że RBR ma coś z KERS, że tylko na początku go używają a potem jest lipton - jeżeli to by zadziałało no to już krzyż na drogę i gońcie sobie RBR.
Słowa uznania dla Hama, jeździł agresywnie ale nie zużywał tak opon - co ciekawe dla mnie to Button raz pięknie przypiekł oponki.
Co do wyścigu w Turcji tam zawsze bardzo dobrze spisywały się McLareny i jeżeli będzie para Ham vs Alonso to będzie ciekawie i raczej postawię na Hama. Cały czas nie wiem co się dzieje z Alonso ???? jeździ jak na jakiś środkach uspokajających.
 
r30 0

r30

Użytkownik
Dzisiejszy wyścig był chyba najlepszy z wszystkich 3 do tej pory rozegranych. Końcówka mega ciekawa i mimo iż nie przepadam zbytnio za Hamiltonem to Vettela nie lubię bardzij więc cieszy mnie fakt, że w końcu przerwali serię zwycięstw RBR. Bardziej zastanawia mnie to, co zrobił dzisiaj Nick Hajcwel. Dawał się wyprzedzać jak amator a przecież bolid Lotusa Renault był w dobrym stanie w Chinach. Najszybszy na prostych z tego co pamiętam z kwalifikacji a Nick odwalał dzisiaj jakieś herezje :-( Pod koniec wyścigu zauważyłem na Live Timingu, że Webber zaczyna kręcić znakomite czasy i pomyslałem, że przy takim tempie jest w stanie nawet wygrać GP! Ale co za dużo... już sam fakt, że awansował o 15 pozycji sprawia, że mam do niego wielki szacunek!
 
brooklynbounce 888

brooklynbounce

Użytkownik
Jak dla mnie największym przegranym tego GP jest Ferrari,ja nie wiem co oni ostatnio robią pod względem taktycznym,ale Ci inżynierowie chyba mają coś nie po kolei;&gt;Alonso miał szansę na bardzo wysokie miejsce,tracił na ostatnich okrążeniach bodajże dwudziestu,po 3 sek na każdym do Hamiltona,nie wiem czemu nie zmienił kompletu opon na nowszy,czasowo na pewno by się to opłaciło,w ogóle Ferrari odbiega taktycznie od McLarena od kilku sezonów,oni zawsze potrafili coś namieszać,a Włoska stajnia nie mając bolidu na najwyższym poziomie,a tak jest od 2,3 lat,nie potrafi tego nadrobić taktycznie,co do zwycięzcy to kapitalny wyścig Hamiltona,zasłużonego zwycięstwo i szacun za to,że nie pieprzy się jak np,Massa,a idzie po całości,to jest cecha największych,niektórzy go nie lubią,bo czasem jeździ nieczysto,ale dla mnie jest największym fighterem obok Kobayashiego w stawce ???? Marzy mi się,żeby Japończyk dostał się gdzieś wyżej i miał lepszy bolid,widzę w nim potencjał ????
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom