arthas-orc
Użytkownik
Witam, napisałem do supportu Skrilla wiadomość z kilkoma pytaniami 24.02. Odpowiedź otrzymałem dziś, ponadto napisana była łamanym polskim i właściwie w ogóle nie zawierała odpowiedzi na moje pytania. Pytałem o weryfikację konta, aktualny jego status, naliczone opłaty za brak aktywności (nie używałem konta od czasów moneybookers) i o kilka innych technicznych kwestii dotyczących choćby wyrobienia karty i nadania rangi vip. Zapomniałem już w międzyczasie o sprawie i kontynuowałem korzystanie z Nettlera. Teraz , po 20 dniach przychodzi ten e-mail i nie wiem co mam o tym myslec. Czy oni są poważni? Czy to jest jakaś próba wyciagniecia skanów dokumentów tożsamości? (bo odpowiedź na moje wszytskie pytania zawarła się w zasadzie w informacij o tym jak zweryfikować konto i co mam im wysłać) Czy normalnie też trzeba czekać 2/3 miesiąca na odpowiedź ? Wydaję mi się, że kilka lat temu nie było takich problemów. Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.