>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

5$ na remika

M 0

maksiu78

Użytkownik
Come and get a $5 gift - no deposit, no risk!

Just complete the full registration at RummyRoyal and receive $5 instantly to your account!

In order to receive this bonus you have to proceed according to the following instructions:
Open the Rummy software.
Click on “Cashier”.
Fill in the required information and the bonus code: 5WELCOME
As soon as you have validated your email address, you will receive $5 directly to your account!
All that’s left to do is to play Rummy!

Good Luck!

*Note: You can use this bonus at : “Beginners Tables” - marked in the lobby in purple with the color (B). These tables are available in the “Single Tourney” and “Quick Games” tabs. If you make a first deposit, you can use the bonus in any “real money” table in the application.

Terms &amp; Conditions.

This bonus offer is valid from March 1st 2009 (00:00 ET) through March 31st 2009 (23:59 ET) only.
The bonus is given automatically upon completing the registration process during the promotion time only. Only when using the relevant bonus code.
The bonus is given only once per account\household.
Players who abuse this rule, or attempt to engage in any deceiving and\ or fraudulent activity – including registering multiple accounts, will be banned from RummyRoyal immediately, and their accounts will be closed indefinitely.
To receive this bonus we require players to provide accurate contact details. Accounts that do not contain valid information will be closed and all winnings will be null and void.
Please note: We require players to make a deposit of a minimum $10 in order to cash out any winnings.
We require players to play at least 30 games in &quot;Real Mode&quot; prior to withdrawing any funds. Playing real mode games is available according to the site&#39;s rules; players that have yet to make their first deposit can only play in &quot;Beginners Tables&quot; (Marked with (B) and colored purple in the game lobby) towards fulfilling this condition.
Please note that you can keep track of the number of games you play inside the Cashier.
The management reserves the right to change or cancel this promotion at any time without any prior notice.

damon85 0

damon85

Użytkownik
super gra bardzo mnie wciągnęła jakaś odskocznia od TH. mam już ponad 14$ ???? dobre promo poziom jest bardzo słaby ( jacyś gracze z Egiptu ) więc jak ktoś kiedyś grał w remika to bez problemu coś ugra

endriu 361

endriu

Forum VIP
super gra bardzo mnie wciągnęła jakaś odskocznia od TH. mam już ponad 14$ ???? dobre promo poziom jest bardzo słaby ( jacyś gracze z Egiptu ) więc jak ktoś kiedyś grał w remika to bez problemu coś ugra
grałem na fun, i idzie to wygrać, lecz aby schodzić należy mieć ileś punktów z łącznych kart, masz może jakąś tabelkę czy coś z układami tych kart, po ile pkt za np. 888 lub KDJ ???

damon85 0

damon85

Użytkownik
ja gram tylko w kalooki 51 czyli żeby się wyłożyć trzeba mieć 51pkt i tak K=10pkt D=10pkt J=10pkt A=10pkt 8=8pkt itd. joker zastępując kartę równa się jej wartości ale jak masz go na ręce niewyłożonego =25pkt. taka tabelka pojawiała się zawsze po wejściu na stół i było wszystko ładnie opisane. jak wejdziesz na stół wystarczy wcisnąć help i masz punktacje oraz opis gry. powodzenia
ciekawe jak z wypłatą bo mam już ponad 25$ gra ktoś w ogóle w to? min. wypłata na moneybookers jest 20$ tylko że trzeba robić depozyt w wysokości 10$ i rozegrać minimum 30 gier za prawdziwą kasę na stołach oznaczonych literką B.

po rozegraniu 30 gier i ugraniu 30$ wpłaciłem przez moneybookers 10$ bez żadnej promocji od pierwszego depozytu i od razu zleciłem wypłatę. zobaczymy co z tego będzie :-D

endriu 361

endriu

Forum VIP
kto wie o co kaman, bo gdy chcę wejść na jakiś stolik, to wyskakuje mi komunikat że muszę złożyć depo a mam na koncie 5$ ?
edit: już wiem, tak jak pisze kolega wyżej można grać tylko na stołach z literką &quot;B&quot;

U 0

Usunięty użytkownik 13632

Gość
promocja stara jak świat, i było, tylko kiedyś dawali 10$, wypłacalni, ale trzeba złozyć depozyt.
btw gra w remika bardzo popularna na śląsku, ja gram w nią od dziecka, szkoda że teraz nie moge skorzystać z bonusu bo juz kiedyś skorzystałem ????

bacaole 16

bacaole

Użytkownik
dostałem meila
1. Open the Rummy software.
2. Click on Cashier.
3. Click on “My Bonuses”
4. Enter the coupon code: FREECOUPON
5. Click on “redeem”

*Note: You can use this bonus at: “Welcome Table” - marked in the lobby in purple with the letter (W). These tables are available in the “Single Tourney” and “Quick Games” tabs. If you make a first deposit, you can use the bonus in any “real money” table in the application.

W 60

wichniar

Użytkownik
Ja z tego FREECOUPON ugrałem już prawie 20$, tylko że jak wchodze w my bonuses, to w obrocie mam 0 rozegranych gier, a grałem juz na pewno ponad 10 razy. Od razu zaznaczam że grałem na tych Welcome Table, bo na inne sie nawet wejsc nie da chyba.

endriu 361

endriu

Forum VIP
gadałem z supportem to mi powiedzieli ze najpierw musze wplacic depzyt i rozegrac 30 gier.
dokładnie tak, sam dostałem ten bonus, i najpierw musisz zrobić depo aby grać ze stołów aktualnych &quot;W&quot; na stołach z obrotem &quot;B&quot; !

M 0

michal009

Użytkownik
ja wpłaciłem depozyt minimalny i od razu wyciągnąłem na mb(przed depozytem rozegrałem 30 partii) i nie było żadnych problemów ???? wypłata szła chyba 2 dni

Do góry Bottom