>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Brytyjska rodzina królewska

darius010 1,3K

darius010

Forum VIP


Sezon ogórkowy to sobie pozwolę na taki nawet interesujący temat. Nie znam się na biologii, tym bardziej na medycynie, ale dlaczego WH daje większe szansę na dziewczynkę to nie wiem (?). Dlatego zagram za dobniaki – dosłownie, bo mam u nich jakieś, na to że będzie chłopiec. Przy okazji, może ktoś znajdzie inne lepsze zakłady.

Zapraszam do dyskusji.

William Hill w ogóle ma niezłą ofertę to warto popatrzeć na jakie pomysły wpadli :].
 
levy42 3,9K

levy42

Użytkownik
W Sportingbet Diana jest @15,00 ???? I też skłaniałbym się ku tej opcji,jeśli będzie dziewczynka!
@Hansa-przetłumacz dariusowi ten tekst z niemieckiego o konflikcie Kate z Kamilą;)
 
darius010 1,3K

darius010

Forum VIP
a co do faworyzowania płci to ponoć Kate się w marcu wygadała, że ma być córka
Aha to o tym nie słyszałem, w takim razie rozumiem skąd kurs.
Jeśli chodzi o imię, to Diana to była jego matka, stąd nie sądzę żeby dali ewentualnej córce takie imię. Aczkolwiek ja nie wiem jakie panują u nich konwenanse, takie imię mogłoby być niestosowne.
 
hansa 5,2K

hansa

Użytkownik
@Hansa-przetłumacz dariusowi ten tekst z niemieckiego o konflikcie Kate z Kamilą
Podejrzewam, że nie muszę nic tłumaczyć Dariusowi ;) Tyle czasu zajmuje się ligą niemiecką więc pewnie bez problemu rozumie ;)
Ale w skrócie: konflikt Kate z Camillą trwa już długo, nasilił się od momentu skandalu ze zdjęciami topless Kate na wakacjach z Williamem. Niechęć obopólna jest, danie na imię córce Diana byłoby nokautem ze strony Kate ???? ???? Ot, takie bulwarowe spostrzeżenia ;)
&quot;faworytkami&quot; buków są jak widzę Alexandra i Charlotte. To jeśli już to prędzej Alexandra, czyli po Elżbiecie II (jej drugie imię) niż po Pippie Middleton (jej drugie imię to Charlotte)
 
darius010 1,3K

darius010