witam moja wygrana została usunieta zabrsno mi 2500£ dlaczego nie cofnieto mi tych srodkow, nawet nie rozumiem, dlaczego to się stało. dlaczego gra pozwoliła na taką sytuację i nie zapobiegła jej? tak bardzo bolało na początku wygrywasz jesteś szczęśliwy i nagle ktoś ci mówi, że ci to zabrali, bo złamałeś pewne zasady, których nie byłem świadomy. zobacz ten e-mail. Myślę, że nie zapomnę ich do końca życia.
1. E-MAIL
Hej Łukaszu ,
Mam nadzieję że ten email dojdzie do ciebie.
Nazywam się Henrik i kontaktuję się ze wsparciem LuckyLouis w sprawie żądania wypłaty i wygranych.
Po zapoznaniu się z Twoją prośbą o wypłatę, Łukasz, stwierdziliśmy, że wygrane zostały uzyskane z naruszeniem naszej polityki premiowej. W szczególności naruszenie pochodziło z:
- Obstawiając zakłady w celu postawienia bonusu/oferty depozytowej (bezpłatnej lub depozytowej) lub bonusu przyznanego za wygrane z darmowych spinów, maksymalny dozwolony zakład wynosi 10% (min. 0,10) kwoty bonusu lub 5 (np. 5 EUR, 5 GBP) (obowiązuje niższa kwota). Nieprzestrzeganie tej zasady oznacza, że naruszasz warunki bonusu/oferty depozytowej, a my zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia i usunięcia wszelkich wygranych. Zakład obejmuje jakąkolwiek specjalną funkcję zakładu, dowolną funkcję hazardową lub dowolny inny rodzaj obrotu (niezależnie od jego nazwy)
W geście dobrej woli postanowiono przetworzyć 350 funtów. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz bardziej ostrożny i zapoznasz się z warunkami bonusowymi, aby uniknąć nieporozumień lub nieporozumień. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości w tym zakresie, z przyjemnością Ci wyjaśnimy, Łukaszu. Dziękujemy za wszelkie zrozumienie w tej sprawie oraz za stałą współpracę z polityką premiową.
Jeśli masz do nas dodatkowe pytania, wątpliwości lub inne pytania, skontaktuj się z nami.
Z wyrazami szacunku,
Obsługa klienta Henrik
LuckyLouis
2. E-MAIL
Drogi Łukaszu,
Nazywam się Meja i jestem agentem wsparcia w LuckyLouise. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami!
Głęboko przepraszam za spóźnioną odpowiedź, Łukaszu.
Sprawdziłem Twoje konto i widzę, że odebrałeś darmowy bonus i zgodnie z naszą polityką dotyczącą bonusów - Jeśli otrzymasz bonus/darmowe obroty w połączeniu z ofertą depozytową lub kupisz darmowe obroty przy użyciu salda na prawdziwe pieniądze, musisz odbierz bonus lub zagraj z darmowymi spinami przed rozpoczęciem gry z dostępnymi środkami (zarówno z prawdziwymi pieniędzmi, jak i saldem bonusu).
Dzięki temu podczas czeków wykonywanych przez nasz zespół ds. płatności odjęto 2500 GBP wygranych, a kwota 350 GBP została przetworzona jako gest dobrej woli.
W przyszłości uprzejmie prosimy o zapoznanie się z naszymi Warunkami bonusowymi i zawsze odpowiednią grę. Nasze zasady dotyczące bonusów można znaleźć, klikając tutaj .
Rozumiem, jak możesz się czuć w tej sytuacji, jednak nie jest w naszym zamiarze powodowanie frustracji.
Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, jednak jeśli nadal chcesz to zrobić, postępuj zgodnie z naszą Procedurą reklamacji klienta, którą można znaleźć na naszej stronie Regulamin w punkcie 21.
Należy pamiętać, że naszym celem jest przetwarzanie wypłat w ciągu 11 godzin, w zależności od w sprawie weryfikacji. Zapewniamy, że zaraz po zakończeniu otrzymasz od nas automatyczną wiadomość e-mail.
Pamiętaj również, że jeśli wypłacasz środki na kartę kredytową lub przelewem bankowym, oczekiwany czas obsługi wynosi 2-7 dni roboczych ze względu na standardy i przepisy bankowe.
Łukasz, Jeśli chcesz w przyszłości szybszych wypłat, sugerowałbym rozpoczęcie wpłat za pomocą portfela internetowego.
Jeśli zazwyczaj dokonujesz wpłat za pomocą portfela internetowego, będziesz mógł z niego wypłacić, jeśli obsługuje on również wypłaty.
To spowodowałoby, że te 2-7 dni bankowych skróciłyby się do 0 dni bankowych!
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną. Skontaktuj się z nami, jeśli masz dalsze pytania.
Mam nadzieję, że masz cudowny dzień
czy taka sytuacja jest legalna? Straciłem zaufanie do takich gier i fajnie, jeśli tak łatwo można stracić pieniądze
1. E-MAIL
Hej Łukaszu ,
Mam nadzieję że ten email dojdzie do ciebie.
Nazywam się Henrik i kontaktuję się ze wsparciem LuckyLouis w sprawie żądania wypłaty i wygranych.
Po zapoznaniu się z Twoją prośbą o wypłatę, Łukasz, stwierdziliśmy, że wygrane zostały uzyskane z naruszeniem naszej polityki premiowej. W szczególności naruszenie pochodziło z:
- Obstawiając zakłady w celu postawienia bonusu/oferty depozytowej (bezpłatnej lub depozytowej) lub bonusu przyznanego za wygrane z darmowych spinów, maksymalny dozwolony zakład wynosi 10% (min. 0,10) kwoty bonusu lub 5 (np. 5 EUR, 5 GBP) (obowiązuje niższa kwota). Nieprzestrzeganie tej zasady oznacza, że naruszasz warunki bonusu/oferty depozytowej, a my zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia i usunięcia wszelkich wygranych. Zakład obejmuje jakąkolwiek specjalną funkcję zakładu, dowolną funkcję hazardową lub dowolny inny rodzaj obrotu (niezależnie od jego nazwy)
W geście dobrej woli postanowiono przetworzyć 350 funtów. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz bardziej ostrożny i zapoznasz się z warunkami bonusowymi, aby uniknąć nieporozumień lub nieporozumień. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości w tym zakresie, z przyjemnością Ci wyjaśnimy, Łukaszu. Dziękujemy za wszelkie zrozumienie w tej sprawie oraz za stałą współpracę z polityką premiową.
Jeśli masz do nas dodatkowe pytania, wątpliwości lub inne pytania, skontaktuj się z nami.
Z wyrazami szacunku,
Obsługa klienta Henrik
LuckyLouis
2. E-MAIL
Drogi Łukaszu,
Nazywam się Meja i jestem agentem wsparcia w LuckyLouise. Dziękujemy za skontaktowanie się z nami!
Głęboko przepraszam za spóźnioną odpowiedź, Łukaszu.
Sprawdziłem Twoje konto i widzę, że odebrałeś darmowy bonus i zgodnie z naszą polityką dotyczącą bonusów - Jeśli otrzymasz bonus/darmowe obroty w połączeniu z ofertą depozytową lub kupisz darmowe obroty przy użyciu salda na prawdziwe pieniądze, musisz odbierz bonus lub zagraj z darmowymi spinami przed rozpoczęciem gry z dostępnymi środkami (zarówno z prawdziwymi pieniędzmi, jak i saldem bonusu).
Dzięki temu podczas czeków wykonywanych przez nasz zespół ds. płatności odjęto 2500 GBP wygranych, a kwota 350 GBP została przetworzona jako gest dobrej woli.
W przyszłości uprzejmie prosimy o zapoznanie się z naszymi Warunkami bonusowymi i zawsze odpowiednią grę. Nasze zasady dotyczące bonusów można znaleźć, klikając tutaj .
Rozumiem, jak możesz się czuć w tej sytuacji, jednak nie jest w naszym zamiarze powodowanie frustracji.
Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, jednak jeśli nadal chcesz to zrobić, postępuj zgodnie z naszą Procedurą reklamacji klienta, którą można znaleźć na naszej stronie Regulamin w punkcie 21.
Należy pamiętać, że naszym celem jest przetwarzanie wypłat w ciągu 11 godzin, w zależności od w sprawie weryfikacji. Zapewniamy, że zaraz po zakończeniu otrzymasz od nas automatyczną wiadomość e-mail.
Pamiętaj również, że jeśli wypłacasz środki na kartę kredytową lub przelewem bankowym, oczekiwany czas obsługi wynosi 2-7 dni roboczych ze względu na standardy i przepisy bankowe.
Łukasz, Jeśli chcesz w przyszłości szybszych wypłat, sugerowałbym rozpoczęcie wpłat za pomocą portfela internetowego.
Jeśli zazwyczaj dokonujesz wpłat za pomocą portfela internetowego, będziesz mógł z niego wypłacić, jeśli obsługuje on również wypłaty.
To spowodowałoby, że te 2-7 dni bankowych skróciłyby się do 0 dni bankowych!
Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną. Skontaktuj się z nami, jeśli masz dalsze pytania.
Mam nadzieję, że masz cudowny dzień
czy taka sytuacja jest legalna? Straciłem zaufanie do takich gier i fajnie, jeśli tak łatwo można stracić pieniądze