sobieslaw
Użytkownik
Czołem!
Proszę o poradę, bo założyłem niedawno konto w etoto i nie jestem w stanie zrealizować pierwszej wypłaty, bo ciągle coś im się nie podoba.
Łącznie wpłaciłem do nich ponad 3000 PLN. Gdy chciałem zlecić pierwszą wypłatę, najpierw się okazało, że nie mogą wypłacić na rachunek karty, z której wpłaciłem, ponieważ przy wpłacie za pomocą karty rachunek nie przypisuje się do konta gracza i należy przesłać potwierdzenie wpłaty - opcja numer 2 poniżej:
Przesłałem potwierdzenie w formacie pdf. Nic się nie zadziało, dopytałem więc na chacie. Powiedzieli żebym pisał do nich na maila, a na maila wysłali wiadomość, że na potwierdzeniu nie ma wszystkich informacji (nie napisali jakich) i że mam wykonać przelew na 1 PLN.
Zastosowałem się do tego polecenia - oto lista moich wpłat, jest m.in. wpłata kwoty 1 PLN.
Po wykonaniu przelewu na 1 PLN byłem już w stanie zlecić wypłatę, rachunek przypisał się do mojego konta gracza. Wczoraj późnym wieczorem zleciłem wypłatę i ku mojemu zdziwieniu została ona odrzucona. Napisałem do nich na chacie i dowiedziałem się tyle, że mam na mailu info w tej sprawie. Na maila otrzymałem polecenie wysłania kolejnego potwierdzenia zawierającego pewne konkretne informacje (imię i nazwisko, nr rachunku, numer karty, datę wydania dokumentu)
Wobec tego przesłałem potwierdzenie wykonania wpłaty na 1 PLN. W efekcie przesłałem łącznie dwa potwierdzenia, w pewnym odstępie czasowym:
Oto jak wygląda to drugie potwierdzenie przesłane dzisiaj:
Jest tu wszystko czego chcieli: imię i nazwisko, numer karty, numer rachunku karty, data.
Zastanawiacie się, co się stało potem? Ponowiłem próbę wypłaty, która znów została odrzucona. Napisałem na chacie, ponownie odpisali żeby pisać na maila. Oto rezultat:
Na moje pytanie o konkretne powody zablokowania rachunku nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.
Na koniec screeny z prób wypłaty. Zupełnie nie rozumiem takiego postępowania.
Proszę o poradę, bo założyłem niedawno konto w etoto i nie jestem w stanie zrealizować pierwszej wypłaty, bo ciągle coś im się nie podoba.
Łącznie wpłaciłem do nich ponad 3000 PLN. Gdy chciałem zlecić pierwszą wypłatę, najpierw się okazało, że nie mogą wypłacić na rachunek karty, z której wpłaciłem, ponieważ przy wpłacie za pomocą karty rachunek nie przypisuje się do konta gracza i należy przesłać potwierdzenie wpłaty - opcja numer 2 poniżej:
Przesłałem potwierdzenie w formacie pdf. Nic się nie zadziało, dopytałem więc na chacie. Powiedzieli żebym pisał do nich na maila, a na maila wysłali wiadomość, że na potwierdzeniu nie ma wszystkich informacji (nie napisali jakich) i że mam wykonać przelew na 1 PLN.
Zastosowałem się do tego polecenia - oto lista moich wpłat, jest m.in. wpłata kwoty 1 PLN.
Po wykonaniu przelewu na 1 PLN byłem już w stanie zlecić wypłatę, rachunek przypisał się do mojego konta gracza. Wczoraj późnym wieczorem zleciłem wypłatę i ku mojemu zdziwieniu została ona odrzucona. Napisałem do nich na chacie i dowiedziałem się tyle, że mam na mailu info w tej sprawie. Na maila otrzymałem polecenie wysłania kolejnego potwierdzenia zawierającego pewne konkretne informacje (imię i nazwisko, nr rachunku, numer karty, datę wydania dokumentu)
Wobec tego przesłałem potwierdzenie wykonania wpłaty na 1 PLN. W efekcie przesłałem łącznie dwa potwierdzenia, w pewnym odstępie czasowym:
Oto jak wygląda to drugie potwierdzenie przesłane dzisiaj:
Jest tu wszystko czego chcieli: imię i nazwisko, numer karty, numer rachunku karty, data.
Zastanawiacie się, co się stało potem? Ponowiłem próbę wypłaty, która znów została odrzucona. Napisałem na chacie, ponownie odpisali żeby pisać na maila. Oto rezultat:
Na moje pytanie o konkretne powody zablokowania rachunku nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.
Na koniec screeny z prób wypłaty. Zupełnie nie rozumiem takiego postępowania.
Załączniki
-
26,9 KB Wyświetlenia: 4