>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Expekt

levain 0

levain

Użytkownik
Czy istnieje możliwość usunięcia konta? I czy nie powoduje to jakichkolwiek komplikacji. Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź.
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Ze 100% usunięciem konta będzie problem. W ich bazie danych zapewne zostanie jakiś ślad po Tobie (na wypadek gdybyś chciał otworzyć nowe konto i np. kolejny raz skorzystać z bonusów lub unikać nałożonych na konto limitów oraz ze względów prawnych).

3.10 ZAMYKANIE KONTA

a. Jako nasz klient możesz w każdej chwili wystosować prośbę o zamknięcie konta gracza.

b. Najpierw musisz wypłacić wszystkie środki ze swojego konta gracza, a następnie przesłać email na adres [email protected] z prośbą o zamknięcie konta gracza.

c. Po zamknięciu konta gracza, Twoje dane zostaną zachowane tak długo jak wymagają tego przepisy prawa. Dane te mogą zostać użyte bądź wykorzystane wyłącznie w oparciu o wystosowaną prośbę prawnych organów i władz w przypadku wszczęcia postępowania o oszustwo bądź nielegalną działalność. Będzie to jedynym wyjątkiem użycia Twoich danych po zamknięciu konta gracza do chwili ich całkowitego usunięcia z naszej bazy danych.
 
levain 0

levain

Użytkownik
dziękuję, jeszcze jedno pytanie. zrobiłem przelew, co miałem wpisać w tytule przelewu? z tego co wyczytałem miałem wpisać tylko nr referencyjny i tak też zrobiłem. ile może trwać wpłata pieniędzy na konto w expekcie? zaznaczam, że konto mam w ING.
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Jeśli wszedłeś w &quot;Przelew bankowy&quot; to miałeś tam wszystkie potrzebne dane do skopiowania. Jeśli wszystko dobrze skopiowałeś i w szczegółach wpisałeś swój numer referencyjny to nie masz się czego obawiać. Wpłata trwa tyle samo ile zwykle idą przelewy. Jeśli po 3-4 dniach roboczych nie będzie pieniędzy na koncie to możesz kontaktować się z supportem i dopytać.

Bardzo często pieniądze są u bukmacherów już na drugi dzień, ale dużo zależy od godzin księgowania przelewów wychodzących i przychodzących w różnych bankach. 4 dni robocze to taki dłuższy czas, choć zdarzają się wyjątki...

Na przyszłość radzę korzystać z Przelewów24. Jeśli tylko Twój bank jest otwarty to przelew przez P24 będzie zrealizowany w kilka minut. Przelewy24 nie są obciążone żadną prowizją i są proste (poszukaj sobie informacji na forum).
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
levain 0

levain

Użytkownik
Witam, dzisiaj z zapytaniem o adres IP. Mianowicie chodzi mi o to czy mogę się zalogować na innym adresie IP niż mój stały.. Zaznaczam, że adres IP z którego chcę się zalogować nie ma konta na Expekcie. Proszę o pomoc.
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Można.

Wiele osób ma zmienne IP i często &#39;wymieniają&#39; się &#39; IP. Wiele osób ma wspólne zewnętrzne IP (np. sieci osiedlowe). Z samym logowaniem nie ma problemu.

Problem może być tylko jeśli byłbyś w takiej sieci, dzieliłbyś z kimś IP i chciałbyś wziąć bonus (gdyby ktoś z tego IP wcześniej korzystał z promocji, Ty już byś nic nie dostał).
 
levain 0

levain

Użytkownik
no niestety spotkało mnie to.. z racji tego, że mam wspólne IP z innymi użytkownikami ;/. no nic, dziękuję za pomoc.
 
levain 0

levain

Użytkownik
witam, dzisiaj z zapytaniem czy mogę doładować konto z innego konta bankowego. i dlaczego za dzisiejszy dobry typ nie uzyskałem pktów.. ;/
 
T 0

tomasz21

Użytkownik
Witam,
mam problem z wypłaceniem bonusu expekt. Dostałem wiadomość od serwisu, iż bonus mi nie przysługuję ponieważ mam współdzielone IP. Nigdy wcześniej nie rejestrowałem tam konta, nie grałem u tego buka, nikt w moim domu nie grał, więc jest niemożliwe abym miał współdzielone IP z 3 innymi graczami. Jednak mam internet u osiedlowego dostawcy, czy to sprawia, że inni użytkownicy mogą mieć ten sam adres IP co ja? Czy to jest normalna sprawa, co za tym idzie, że inni użytkownicy mający internet u osiedlowych dostawców, a grający po raz pierwszy na expekt.pl mogą nie dostać bonusów?
 
Do góry Bottom