>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

GoldenCasino 20$ free.

Status
Zamknięty.
damon85 0

damon85

Użytkownik
właśnie próbowałem wypłacić te 370$ na konto bankowe i wyświetliło mi się coś takiego &quot;you have not met the required wager amount to withdraw any founds. under the rules of our bonus program you are required to wager a futher 620.98 prior to withdrawing any founds.&quot; chyba nic z tego nie będzie
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
ja teraz probuje na konto bankowe, probowałem na netellera...
na stronie wyswietliło mi:
Your withdrawal will be processed in the next 72 hours. Once it is processed, you will receive an e-mail with the details. If you did not meet any bonus wagering requirements, then your withdrawal will be redeposited back into your account
i za chwile był mail:
HELLO !!!

Your withdrawal request has been received for processing.

Please be advised that withdrawal requests have a minimum waiting period of 72-hours from the request date, as per our withdrawal policy. Your withdrawal request will be displayed in &#39;Redeposit&#39; in the software cashier section, whereby it will be available to you to redeposit in full or in part back to your Golden Casino account, until the day it is processed.

All of our players need to provide certain information with their first cash-in request. If you have already sent us the documents below, you do not need to send them again.

Please photocopy the following documents and fax them to 1-416-777-2891 or 1-800-980-7919 to the attention of the Security Department. You can also scan the documents, attach them to your email and forward them to [email protected]

- Your credit/debit card (front and back)
- Your credit/debit card statement
- A valid photo ID (example: Passport, Drivers License, etc...)

If you do not have a credit/debit card please fax/scan the following:

- A valid photo ID
- The top part of your bank statement
- The top part of a utility statement (phone bill, electrical bill, etc...).

Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our Customer Service Department. We are available 24 Hours a day, 7 days a week, at: http://www.goldencasino.com/support.php

Thank you,
Accounting Department
http://www.goldencasino.com

wysle papiery, zobaczymy co bedzie...
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
spoko wysłałbym im skan dowodu czy prawa jazdy ale nie wiem na czym zrobić ten obrót bo gdzie bym nie próbował to ciągle jest &quot;under the rules of our bonus program you are required to wager a futher 620.98 prior to withdrawing any founds&quot;
ok już wiem jedynie jak na razie grając na progressive blackjack jest wliczany do obrotu ale zostało mi go jeszcze 619.98$ więc będzie ciężko
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
dasz rade... zobacz jak na ruletce idzie obrót i zagraj progresją czarne-czerwone zaczynając o 1$... masz duży roll więc nie ryzykujesz az tak bardzo...

zresztą Twój wybór...
ja nic o niewykonanym obrocie nie miałem, wiec nie wiem... moze tylko skan chcieli :/
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
gram na ruletce i nawet dobrze idzie bo stawiając około 50$ udało się +8$ wygrać tylko że nie jest brana do obrotu. coś mi się wydaje że tych pieniędzy nie ujrzę
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
to zes mnie zmartwił ????
ale kurcze, ja nie miałem zadnej informacji o obrocie przy wypłacie... :/

a pobierałes klienta czy grałes przez www?
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
pobierałem klienta. może dlatego że zagadałem na live support jaki jest obrót i gdzie go mogę sprawdzić. więc odpowiedziała mi miła pani że podczas wypłaty będzie mi pisało czy już mogę wypłacić czy jeszcze
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
ja nie pobierałem klienta... moze jak mi cofną wypłate to pobiore i sobie sprawdze... ???? na razie czekamy dobe-dwie... nie martw sie juz dzis, idz spac lepiej ????
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
jak próbowałem wypłacić przez przeglądarkę to dało radę tylko że przerwałem. jutro rano najwyżej prześle im skany dowodu i prawka i będę dalej kminił. szkoda żeby 379$ przeszło koło nosa :-D
i wszystko jasne wyświetlało się to że nie wykonany obrót bo chciałem wypłacić całość kasy a jeśli chce wypłacić to co ugrałem ponad bonus to zleca wypłatę bez problemu. poczekamy zobaczymy czy cofną
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
ściągnąłem klienta... i niby moge wypłacić to, nie pojawia mi sie zaden komunikat... patrze w spam na skrzynce i mam taką wiadomosc :

Thank you for participating in our bonus promotion. Please note that the disclaimer for this promotion states the following:



Once you&#39;re in the casino and playing, you can withdraw your purchase and any winnings earned from that purchase once you have fulfilled a wagering requirement of ten (10) times the combined value of the purchase and bonus before you can do so.



If you play at any all forms of Blackjack, all forms of Progressive Blackjack, Video Poker, Hold &#39;Em, all forms of Craps, Tri-Card Poker, all forms of Roulette, Let Them Ride, all forms of Baccarat, War, All Star Horse Racing, Red Dog, Pai-Gow Poker, Mulligan Poker, Caribbean Stud Poker this games are restricted until you have met our wagering requirement. If you play on these games before meeting our requirements, then you agree that the casino holds the right to void any winnings made from these games at our discretion. Further, all losses incurred while playing said games will be non-refundable. We are therefore strongly advising you not play any of these games until your wagering requirement is met to avoid potential winnings being voided. If you choose to disregard this restriction advisory, then please note that any game play at these games before you meet the requirements set forth will not count for fulfilling your requirement. If you would like to play these games without restriction, please contact our support department before you wager and we will remove the bonus from your account. We will not accept a request once you begin play.



You still need to wager $200.00 as you didn’t wager on any allowed games.

8,0

Your required wager: $200.00

Your wager: $00.00

Amount reversed: 80.00

Balance to wager: $200.00

If you have any questions, please feel free to contact us: 1-800-980-7818.

Warm Regards,

Janeth

Customer Care

Golden Casino

EDIT: no to elegancko... ???? ja sie bede meczył jeszcze jutro, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo mi sie nawet tego maila juz dzis czytac nie chce ;)

dobranoc
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
cała kasę ugrałem na slotach może 20$ udało się gdzieś indziej (ruletka blackjack). czytając to doszedłem do tego samego wniosku. w sumie to tylko od nich zależy czy wezmą to pod uwagę. napisali mi 3 maile o potwierdzenie tożsamości więc wysyłam im skany i czekamy
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
troche to nieuczciwe było, ze regulamin promocji wysyła sie po rozpoczeciu gry,a nie zaraz po przyznaniu bonusa :]
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
mi nawet regulaminu nie wysłali ale jak go przeczytałem cofnąłem wypłatę obróciłem wszystko na slotach RODMAN jest najlepszy miałem już ponad 480$ ale po całkowitym oborocie zostało mi 369.50$ i całość wypłaciłem na konto. wysłałem im skan dowodu, prawka i mam nadzieje że do piątku kasa wpłynie a weekend będzie udany:-D
 
szmejek 0

szmejek

Użytkownik
Dear Michal,

First of all I hope this email finds you well.

All withdrawals are subject to audit before being processed. Due to the fact that you have not complied with the disclaimer the casino reserves all rights to void bonuses or any winnings for failed audits.

The terms and conditions:

-Once you&#39;re in the casino and playing, you can withdraw your purchase and any winnings earned from that purchase at any time you like. To play with the Welcome Bonus or to withdraw the bonus as part of your winnings, however, please note that you will need to fulfill a wagering requirement of ten (10) times the combined value of the purchase and bonus before you can do so.

-Play at all forms of Blackjack, all forms of Progressive Blackjack, Video Poker, Hold &#39;Em, all forms of Craps, Tri-Card Poker, all forms of Roulette, Let Them Ride, all forms of Baccarat, War, Red Dog, Pai-Gow Poker, Mulligan Poker, Caribbean Stud Poker game is restricted until you have met our wagering requirement. If you play on these games before meeting our requirements, then you agree that the casino holds the right to void any winnings made from these games at our discretion. Further, all losses incurred while playing said games will be non-refundable. We are therefore strongly advising you not play any of these games until your wagering requirement is met to avoid potential winnings being voided. If you choose to disregard this restriction advisory, then please note that any game play at these games before you meet the requirements set forth will not count for fulfilling your requirement. If you would like to play these games without restriction, please contact our support department before you wager and we will remove the bonus from your account. We will not accept a request once you begin play.

If you have any questions, please feel free to contact us: 1-800-980-7818.

Warm Regards,

Janeth

Customer Care

Golden Casino



cofneli wypłate i wyzerowali konto :] zajebiście
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
no to nieźli z nich oszuści zresztą jak każde kasyno ????
ja mam jeszcze małą nadzieję bo zleciłem im wypłatę 25-ego o 7.11 i jeszcze nie cofnęli ani nie wysłali żadnego maila.
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
chyba jednak się uda wypłacić od nich bo przysłali mi coś takiego:
Dear Damian,
We have received your documents, however, we are still awaiting the copy of a top portion of a 30-day bank statement and the copy of a utility bill (gas, water, electricity, telephone, etc) showing your name and mailing address not older than 6 months which matches your casino account registration.
Could you kindly fax/email this information to us so that we may process your payout ASAP.
*** Please ensure to include your username on your fax/email in order to avoid delays. ***
Thank you in advance for your cooperation and understanding!

więc wysyłam im rachunek i mam nadzieję że o nic więcej się nie przyczepią
 
damon85 0

damon85

Użytkownik
no to jednak nie tak szybko zakończę przygodę z tym kasynem napisali mi tak:
Dear Damian,
We have received your documents, however, we still require a proof of address. We understand you do not have a bank statement or utility bill under your address. You could send a statement from a bank, different from the one you already sent. Here are other options that we can also use:
- Pay stub
- Void check
- Magazine subscription
- Invoice for a mail purchase
- College letter
- Lease contract
- Car loan
- Student loan
- Cell phone bill
- Mortgage loan
- Tax invoice
- Insurance bill
- Official letter from a business or government
Make sure the one you choose to email has your name, mailing address that matches the one in your casino account, and a recent date (no more than 6 months old). No online statements, please.
mógłby mi ktoś pomóc w tłumaczeniu tego bo nie bardzo wiem co mam im już wysłać???
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom