>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Golf 4 - parę pytań technicznych

mireklll 6

mireklll

Hmmm...?
1.Słyszałem że w Dieslu przed przejażdżką należy zapalić silnik i odczekać parenaście sekund aż silnik się troszeczkę podgrzeje , a po zakończeniu jazdy przy zatrzymaniu się należy też odczekać parenaście sekund na włączonym silniku i dopiero go po tych parunastu sekundach wyłączyć.Bo ponoć coś z turbiną....


2.Mam orginalne radio +kasety w wyposażeniu golfa 4 , czy jeśli chcę podłączyć radioodtwarzacz MP3/USB z tych nowych co można kupić na allegro to muszę dokupić taką przejściówkę http://allegro.pl/show_item.php?item=3413772031 ???Bo mam tylko jedną małą kostkę w samochodzie i ona do tego radioodtwarzacza nie podejdzie.

3.Czy da radę dokupić gdzieś kable do tylnych elektrycznych odsuwania szyb bo mam w tyle obydwa kable urwane , chyba sa do odsuwania tych szyb bo elektryczne szyby nie działają gdy wciska je pasażer ztyłu , ale z siedzenia kierowcy mogę otwierać szyby ztyłu bez żadnego problemu.
 
zakladowa 825

zakladowa

Użytkownik
Słyszałem że w Dieslu przed przejażdżką należy zapalić silnik i odczekać parenaście sekund aż silnik się troszeczkę podgrzeje
zalezy to tez od Twojego stylu jazdy, jesli masz zamiar przycisnac i poszalec to lepiej niech olej smarujacy sprezarke sie nagrzeje, jesli bedzie to zwykla spokojna jazda to nie musisz czekac ????
 
gystlik 13,2K

gystlik

Użytkownik
Takie pytanie z dupy, ale w temacie np. Golfa IV generacji. - Nieświadomy jestem to zapytam.

Teoretycznie: VW Golf IV generacji z silnikiem 1.6 8V 102 KM z instalacją LPG z rocznika 2002. - Warty orientacyjnie powiedzmy 13 tysięcy złotych.

Interesuje mnie koszt rocznego ubezpieczenia takiego samochodu licząc za ubezpieczenie OC + AC bez tam żadnych szyb i tak dalej.

Nie mając żadnych zniżek - jako początkujący kierowca oraz jako doświadczony kierowca mając wysokie zniżki.
 
zakladowa 825

zakladowa

Użytkownik
Nie mając żadnych zniżek - jako początkujący kierowca oraz jako doświadczony kierowca mając wysokie zniżki.
dużo zależy od profilu właściciela, stanu i przebiegu auta itp.
wrzuc w google kalulator oc i ac ???? znajdziesz jakas porownywarke która przynajmniej nakresli Ci zakres cenowy ;)
 
gystlik 13,2K

gystlik

Użytkownik
dużo zależy od profilu właściciela, stanu i przebiegu auta itp.
wrzuc w google kalulator oc i ac ???? znajdziesz jakas porownywarke która przynajmniej nakresli Ci zakres cenowy ;)
Właśnie wrzuciłem w rankomat.pl i bez żadnych zniżek OC + AC wyszło mi lekko ponad 1000 PLN. - Aczkolwiek bez AC i razem z jakimś doświadczonym kierowcą, który posiada powiedzmy 50% zniżek powinno się zamknąc w powiedzmy 500 PLN?
 
waldu2 44

waldu2

Użytkownik
zalezy to tez od Twojego stylu jazdy, jesli masz zamiar przycisnac i poszalec to lepiej niech olej smarujacy sprezarke sie nagrzeje, jesli bedzie to zwykla spokojna jazda to nie musisz czekac ????
zgadzam sie, lepiej chwile odczekac po jezdzie niezaleznie od stylu bo i tak na bank nam turbinka chodzila,
a przed jazda ? nie deptac powyzej 2K obrotow poki sie silnik troche nie zagrzeje i bedzie ok
sam mam G4 2003r, 1,9 TDI 101 konikow, auto godne polecenia, wiadomo sa pewne minusy
 
D 319

defox

Użytkownik
Właśnie wrzuciłem w rankomat.pl i bez żadnych zniżek OC + AC wyszło mi lekko ponad 1000 PLN. - Aczkolwiek bez AC i razem z jakimś doświadczonym kierowcą, który posiada powiedzmy 50% zniżek powinno się zamknąc w powiedzmy 500 PLN?
posiadam auto o takiej pojemności silnika, ten sam rocznik, nie mam żadnych zniżek, figuruję jako współwłaściciel wraz z kierowcą który ma pełne zniżki. Koszt samego oc to 680zł w Ergo Hestii.
 
waldu2 44

waldu2

Użytkownik
z ubezpieczeniem jest tez tak, ze zalezy ile lat ma kierowca, jesli ponizej 25 roku zycia to jest wzwyzka chyba 20%, nawet jesli wspolwlasciciel ma pelne znizki
 
gystlik 13,2K

gystlik

Użytkownik
Zainteresowałem się tymi sprawami bo... Drogi coraz lepsze w kraju - tak jak ja się poruszam między miastami Poznań-Warszawa-Rzeszów-Kraków to albo autostrada, ekspresówka albo bardzo fajna trasa krajowa - wszystko sympatycznie.
I tak sprawdzam sobie utrzymanie samochodu w kwestii budżetu studenciaka i nie ma takiej tragedii. Wpadł mi w oko silnik 1.6 8V od VW, który świetnie znosi pracę na LPG (najlepszy silnik do przeróbki - hydrauliczna regulacja luzu zaworowego i takie tam). - Poza tym Golf IV czy Audi A3 8L to najprostsze samochody jakie mogą obecnie jeździc po polskich drogach, z dobrą blachą, wszędzie dostępnymi i bardzo tanimi częściami zamiennymi oraz łatwością naprawy przez każdego mechanika a i sporo można zrobic samemu jak ma się trochę zapału i czasu.
Jazda na LPG nawet jeśli litr tego gazu będzie kosztował w niedalekim czasie 2,50 PLN to śmieszna sprawa, ubezpieczenie, przeglądy, oleje i raz na dwa lata coś grubszego z zawieszeniem czy rozrządem.
Myślę, że średnio za 200 PLN na miesiąc ze wszystkimi operacjami serwisowymi - bez paliwa i ubezpieczenia można takie autko utrzymac. - Sponsora na ubezpieczenie sobie znaleźc i nic tylko jeździc.
Z Poznania niedaleko do Niemiec to jakieś ładne A3 po lifcie z tym silnikiem 1.6 8V za 3 tysiące euro będzie można myślę znaleźc śmiało w solidnym stanie :cool:
Ale to taka gadka na przyszły rok/lato :cool: - Interere się.
 
Do góry Bottom