>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Grand Prix Belgii 27.08-29.08.2010 [13]

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP

13. Grand Prix Belgii - 29 sierpnia 2010
Czwartek 27 sierpnia 2010
Trening 1 10:00 - 11:30
Trening 2 14:00 - 15:30
Sobota 28 sierpnia 2010
Trening 3 11:00 - 12:00
Kwalifikacje 14:00
Niedziela 29 sierpnica 2010
Wyścig 14:00


Info o torze:
Nazwa toru: Spa Francorchamps
Lokalizacja: Spa, Belgia
Pierwsze Grand Prix: 1950
Długość toru: 7.004km
Liczba okrążeń: 44
Całkowity dystans wyścigu: 308.176km
Rekord toru: 1:45.108
Rekordzista toru: Kimi Raikkonen (Ferrari)
Zwycięzca w sezonie 2009: Kimi Raikkonen (Ferrari)
Zwycięzca PP w sezonie 2009:Giancarlo Fisichella (Force India)​

Okrążenie toru
http://www.youtube.com/watch?v=4p2ACbYKmfE
Po czterotygodniowej przerwie wraca Formuła 1. Zespoły musiały udać się na obowiązkowe urlopy. Na Spa Renault w końcu przywiezie słynny już kanał F-duct. Czy okaże on się przydatny, a Pietrow znowu dotrzyma kroku Kubicy? Ferrari pewnie znowu nawiąże walkę z Red Bullem, a Force India może namieszać tak jak rok temu. Tor w Spa należy do jednego z najlepszych i oby emocje również były w niedziele.
Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
r30 0

r30

Użytkownik
To GP jest szczególne dla jednego zawodnika, a jest nim Rubens Barichello. Brazylijczyk pojedzie w ten weekend poraz 300 w wyścigu GP. Jak już snajper wspomniał Renault w końcu przetestowało i zamontowało w swoim bolidzie słynny już kanał F. Jeśli chodzi o moje pierwsze spostrzeżenia przed tym weekendem to wydaje mi się, że bardzo groźne będzie Ferrari. Jeśli chodzi o ustawienia zawieszenia, potrzeby jest kompromis pomiędzy sztywnością zapewniającą odpowiednie działanie aerodynamiki w szybkich zakrętach, a możliwością szybkiej zmiany kierunku podczas pokonywania szykan. Dobra trakcja jest niezbędna natomiast przy wyjściu z ostatniej szykany La Source. Słabe osiągi w każdym miejscu na torze narażają kierowcę na ryzyko wyprzedzenia przed następnym zakrętem. Podobnie jak tor w Barcelonie, Spa-Francorchamps jest najbardziej wymagającym torem w sezonie dla opon. Nie jest więc zaskoczeniem, że Bridgestone przywiezie dwie najtwardsze mieszanki ze swojego wachlarza na rok 2008 – twardą i średnią. Będziemy najprawdopodobniej świadkami częstych zmian opon podczas niedzielnego GP. Moje typy przed weekendem? Narazie brak, po pierwszych treningach się okaże czy Red Bull będzie bez konkurencyjny czy typ na to, iż RBR nie wygra kwalifikacji w końcu będzie typem który zalicze na ✅
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Fernando Alonso (Ferrari) uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia w pierwszej sesji treningowej przed Grand Prix Belgii, która została rozegrana na mokrym torze Spa-Francorchamps. Dopiero pod koniec 90-minutowej sesji pogoda zaczęła się poprawiać, ale tor do samego końca pozostał mokry. Drugie miejsce zajął Lewis Hamilton (McLaren), tracąc do Alonso 0,77 sekundy, a na trzeciej pozycji uplasował się Robert Kubica (Renault), zwlekając z ustanowieniem czasu do ostatnich 10 minut treningu.
Sesja rozpoczęła się przy bardzo mokrej nawierzchni toru i padającym w kilku miejscach deszczu. Kierowcy okrążenia instalacyjne wykonali na pełnych oponach deszczowych, a jako pierwszy czas okrążenia ustanowił Timo Glock (2:06,752). Pomimo nienajlepszych warunków właściwie nie było ani chwili od rozpoczęcia sesji, aby nikt nie jeździł po torze. Po 25 minutach najszybszy był Adrian Sutil (2:05,117), a na kolejnych pozycjach znajdowali się Sebastien Buemi, Pedro de la Rosa i Kamui Kobayashi.
Po kilku okrążeniach Sutil podniósł poprzeczkę na 2:03,331, a tuż za nim w tabeli pojawił się Lewis Hamilton, tracąc do kierowcy Force India zaledwie 0,022 sekundy. Sutil zakończył swój przejazd z czasem 2:02,646, ale wkrótce stracił pierwsze miejsce na rzecz Fernando Alonso, który pojechał szybciej o 0,064 sekundy. Następnie na czele klasyfikacji znalazł się Sebastian Vettel (2:02,450). Pierwszą piątkę zamykali w tym momencie Jenson Button i Mark Webber, mając blisko pół sekundy straty do Vettela.
Po 45 minutach czasy miało ustanowione 20 kierowców. Nie było wśród nich reprezentantów Renault, którzy dotychczas wykonali tylko po kilka okrążeń instalacyjnych, sprawdzając działanie kanału F. Tuż za połową sesji Alonso i Hamilton uzyskali czasy poniżej dwóch minut i dwóch sekund, przesuwając się na miejsca 1 i 2. Wkrótce deszcz rozpadał się jednak na dobre i warunki uległy pogorszeniu, co spowodowało, że wszyscy kierowcy obecni wówczas na torze wrócili do alei serwisowej.
Po godzinie od rozpoczęcia sesji kolejność była następująca: Alonso (2:01,223), Hamilton, Vettel, Sutil, Button, Webber, Kobayashi, Schumacher, Massa, Hulkenberg, Rosberg, de la Rosa, Alguersuari, Liuzzi, Buemi, Glock, di Grassi, Trulli, Senna, Kovalainen i Yamamoto. Bez czasu byli Pietrow, Kubica i Barrichello. Po kilku minutach na tor wyjechał Schumacher, sygnalizując nieznaczną poprawę warunków do jazdy. Niemiec po jednym kółku wrócił do boksów, ale na torze byli także Alguersuari i Kovalainen, którzy zdecydowali się na przejechanie kilku okrążeń.
W ostatnich dziesięciu minutach sesji na torze zrobiło się nieco bardziej tłoczno po tym, jak niebo zaczęło się wyraźnie przejaśniać. Wtedy też pierwsze czasy dzisiejszego dnia uzyskali kierowcy Renault: Kubica uplasował się na piątej pozycji z czasem 2:02,786, a Pietrow wykręcił 2:04,950, co dało mu P16. Ostatni z kierowców nie mających jeszcze ustanowionego czasu – Barrichello wskoczył na dziewiąte miejsce (2:03,458). W końcówce Alonso umocnił się na pierwszym miejscu po uzyskaniu czasu 2:00,797, a Kubica poprawił się na 2:02,081, kończąc pierwszą sesję na trzecim miejscu.

Fernando Alonso okazał się najszybszym kierowcą także w popołudniowej sesji treningowej na torze Spa-Francorchamps, wykręcając na koniec dnia 1:49,032 na suchej nawierzchni. Kierowca Ferrari pokonał Adriana Sutila (Force India) o 0,125 sekundy i Lewisa Hamiltona (McLaren) o 0,216 sekundy. Tuż za czołową trójką uplasował się Robert Kubica (Renault), także mieszcząc się poniżej 0,3 sekundy straty do Alonso.
Druga sesja także rozpoczęła się na mokrym torze, ale deszcz nie padał i była szansa, że nawierzchnia zacznie przesychać. Kilku kierowców wykonało na początku okrążenia instalacyjne, co jest rzadkością, jak na drugi trening, a inni zdecydowali się od razu na ustanowienie czasów. Tempo początkowo dyktował Felipe Massa, legitymując się czasem 2:04,070. W 12 minucie Fernando Alonso podniósł poprzeczkę na 2:00,481, nadal jadąc na pełnych oponach deszczowych. Hiszpan przełamał następnie barierę dwóch minut, wykręcając 1:59,490.
Warunki ulegały szybkiej poprawie, jako że zza chmur zaczęło coraz częściej wyglądać słońce. Kilku kierowców zaryzykowało już jazdę na przejściowych oponach – jednym z nich był Lewis Hamilton, który znalazł się na czele klasyfikacji z czasem 1:59,397. W chwilę później Timo Glock i Vitantonio Liuzzi stracili kontrolę nad bolidami po najechaniu na śliską białą linię w różnych miejscach toru. Glock uderzył bokiem bolidu w barierę z opon i z uwagi na uszkodzenia nie mógł kontynuować jazdy. Tymczasem Liuzzi uszkodził tylko przednie skrzydło i po wycofaniu na wstecznym ze żwirowiska mógł powrócić do boksów.
W 25 minucie Robert Kubica wykręcił 1:58,311 i znalazł się na pierwszej pozycji. Nieznacznie wolniej od kierowcy Renault pojechał Mark Webber, a na kolejnych miejscach znaleźli się Massa, Hamilton, Sutil i Alonso. Kilka minut później Sutil poprawił się na 1:58,149 i zrzucił Kubicę z pierwszego miejsca. Na torze zaczęła pojawiać się już coraz bardziej wyraźna sucha linia jazdy i można było się spodziewać, że wkrótce kierowcy zaczną wyjeżdżać na slickach. W połowie sesji (45 minut) kolejność kierowców w pierwszej dziesiątce była następująca: Sutil, Kubica, Webber, Massa, Barrichello, Rosberg, Schumacher, Pietrow, Hamilton i Kobayashi.
Slicki jako pierwszy wypróbował Alguersuari, wykręcając na pierwszym okrążeniu pomiarowym na takich oponach 1:58,317, co dało mu trzecie miejsce. Na kolejnym kółku kierowca Toro Rosso awansował już na pierwsze miejsce z czasem 1:55,329, po czym poprawił się na 1:53,910. Na slickach jechał już także Kamui Kobayashi – Japończyk poprawił wynik Alguersuariego o ponad 0,2 sekundy. Obaj kierowcy wymieniali się przez kilka okrążeń najlepszymi czasami, aż w końcu pogodził ich Jenson Button, wykręcając na miękkich oponach 1:51,137. Kierowca McLarena poprawił się następnie na 1:49,755, zwiększając swoją przewagę nad Kobayashim do blisko dwóch sekund. Pierwszą piątkę po godzinie od rozpoczęcia sesji zamykali Buemi, de la Rosa i Kubica.
W 61 minucie Massa awansował na drugie miejsce z czasem 1:50,266. W chwilę później szybciej od kierowcy Ferrari pojechał Kubica, wykręcając 1:50,250. Odpowiedzią Brazylijczyka był czas 1:50,144, po czym Kubica przełamał barierę jednej minuty i 50 sekund (1:49,873). Tymczasem Sutil zrzucił Buttona z pierwszego miejsca po wykręceniu 1:49,698, ale długo nie cieszył się z najlepszego czasu sesji, bowiem Hamilton podniósł poprzeczkę na 1:49,248. Nieznacznie wolniej od kierowcy McLarena pojechał Kubica, tracąc do Hamiltona zaledwie 0,034. Czas Polaka mógł być jeszcze lepszy, ale musiał on wyprzedzić na tym okrążeniu kilka wolniejszych samochodów. Sutil na koniec swojego przejazdu zdołał powrócić na pierwsze miejsce, wykręcając 1:49,157.
W 75 minucie na torze pojawiła się czerwona flaga po tym, jak stwierdzono obecność kibiców z niebezpiecznym miejscu – najprawdopodobniej zbyt blisko toru. Wszyscy kierowcy obecni wówczas na torze powrócili do boksów, by porządkowi mogli zabrać się za niepokornych kibiców, choć realizatorzy transmisji telewizyjnej nie pokazali, w jakim miejscu toru miało miejsce to zdarzenie. Sesja została wznowiona w momencie, gdy na zegarze były trzy minuty do końca regulaminowego czasu. Oznaczało to, że uda się przejechać najwyżej jedno okrążenie pomiarowe. Wszyscy kierowcy (z wyjątkiem Glocka) wyjechali od razu na tor – większość na bardziej miękkich oponach.
Alonso wykręcił 1:49,032 i wskoczył na pierwsze miejsce. Hiszpan był jednak jedynym kierowcą, któremu udało się poprawić czas w końcówce sesji. Po zakończeniu regulaminowego czasu kierowcy otrzymali możliwość wykonania próbnych startów na głównej prostej.

 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Czas nie pozwala na specjalnie długie analizy... ale jednak napisać coś wypada.
Ciekawy tor, dużo się może dziać (choć aż strach się bać, co pokażą wszystkie &quot;jamamoty&quot;)!
Pierwsze co mi wpadło w oko to duże value w Betway ????
Glock, T - Di Grassi, L - Qual H2H @ 4,90
????

Przy obecnej formie Glocka i tym wymagającym torze, widzę całkiem spore szanse w porównaniu do kursu ????
2/10 można ????


Pozostałe typy + szybki opis

wyścig!
Button - Kubica ✅✅✅
2,55 3/10
bwin

Robert szybki i z kanałem, Dżenson tylko poprawnie i bez rewolucji.
Myślę, że Kubica bez problemu dojedzie w top 6, w przeciwieństwie do rywala.
Z tą &quot;analizą&quot; wiąże się też kolejny typ...
Znajdzie się dwóch kierowców tej samej stajni na miejscach punktowanych? ✅✅✅
tak - Renault
3,20 2/10

bwin​

Witek podniósł poziom, jedno miejsce w &quot;dyszcze&quot; zwalnia Schumi... powinno się udać bez kłopotów :cool:



Myślałem jeszcze o Sutilu... ale o tej porze nic ciekawego nei widzę.
Jutro przed Q też już się chyba nic nie pojawi :|
Chciałbym za to zachęcić do mocnego przeszukiwania buków pod kontem złych kursów przeciwko Schumiemu ????
Niemiec będzie oczywiście przesunięty do tyłu a takie buki jak BAH mogą o tym zapomnieć
Pozdro i powodzenia:cool:
 
bumblebee 0

bumblebee

Użytkownik
typ button - kubica jak najbardziej do grania, sam bym wział ale nie mam konta na bwin. Renia wydaję się być bardzo mocna z kanałem, bardzo szybkie czasy Roberta w treninach. oglądałem 2 trening i jak by nie paru kierowców co zwolnili Roberta na szybkim, zapewne by wygrał trening. pozatym ma być deszczowo co może być duzym + dla Kubicy. Zobaczymy co pokaże 3 trening, odwazyłbym sie dać:
Kubica top3 5.00✅
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Dzisiaj mogą być deszczowe kwalifikacje. Co jednak nie zmienia faktu, że warto spróbować znaleźć jakieś ciekawe propozycje. Patrząc po dwóch sesjach treningowych kusi mnie by zainwestować dzisiaj w Fernando Alonso. Hiszpan wygrał obie serie treningowe jeżdżąc w różnych warunkach co pokazuje, że Ferrari będzie się liczyć o zwycięstwo bez względu na pogodę. Sam kierowca także po treningach wypowiadał się optymistycznie: &quot;Cieszymy się, bo samochód daje sobie radę przy wszelkich warunkach pogodowych.&quot; Chociaż także zwracał uwagę, że testowali różne ustawienia. Jeśli prognozy się sprawdzą i podczas kwalifikacji będzie padać to może być kolejny plus dla Ferrari ponieważ na mokrym torze Hiszpanowi jeździło się lepiej.
Do pary dla Alonso postanowiłem wybrać kierowców RedBulla, który nie spisuje się najlepiej na tym torze. Vettel w sesjach treningowych był 4 i 6, Webber spisywał się jeszcze słabiej. Wydaje mi się, że dziś młody Niemiec nie będzie w stanie wywalczyć pole position. Powinien także przegrać rywalizację z Ferrari Alonso. Hiszpan dobrze jeździ na SPA i w kwalifikacjach powinien to potwierdzić. Do gry na niego zachęcają także ładne kursy.

Moje propozycje:

Fernando Alonso - Sebastian Vettel [1] (kurs około 2.10)⛔
Fernando Alonso - Mark Webber [1] (kurs około 1.65)⛔
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dla mnie bardzo interesująco wygląda Kubica - Massa (2.30 Q) (2.10 W) Brazylijczyk jakoś niespecjalnie w treningach. Robert z nowym bolidem od razu miejsce w czołówce, a dziś zapewne jeszcze znajdą dodatkowe dziesiąte sekundy przed kwalifikacjami. Według mnie lepiej postawić na kwalifikacje, bo w wyścigu z taką pogodą stawka może wywrócić się do góry nogami.
No i warto chyba jeszcze postawić trochę złotówek na SC. Jak będzie padało, to ktoś na tym szybkim torze wpadnie na siebie. No i na starcie może być interesująco
 
S 0

speedywwy

Użytkownik
To i ja podam swoje 2 skromne typy na Quali
Barrichello-Hulkenberg 1 1.40✅
Jak widzimy po podpisie Snajpera to jubileuszowe GP dla doświadczonego Brazylijczyka, więc będzię chciał pokazać sie z jak najlepszej strony. Wyniki 2 pierwszych sesji treningowych pokazują, że jego koledze z zespołu jeździ się gorzej na tym torze.
Rosberg-MSC 2 2.50✅
To wyjatkowy tor dla MSC. Tu zaczynał, tu wygrywał. Lubi ten tor i myśle ze w dzisiejszych kwalifikacjach to udowodni.
edit: Quali coś pieknego po prostu! I typy weszły i jakie emocje były! Oby wyscig był rownie ciekawy! Co do typow na wyscig, to sie waham bo moze byc nieprzewidywalnie...
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Ostatnia sesja treningowa przed kwalifikacjami do wyścigu o Grand Prix Belgii została także rozegrana w zmiennych warunkach, ale tor Spa-Francorchamps był suchy przez większość czasu, a deszcz zaczął padać dopiero kilkanaście minut przed końcem sesji. Przed pogorszeniem warunków najlepszy czas uzyskał Mark Webber, pokazując tym samym, że Red Bull nie jest w tak złej formie na tym torze, jak sądziły niektóre osoby. Robert Kubica zajął tym razem piąte miejsce.
Sesja rozpoczęła się przy prawie całkiem suchej nawierzchni i kierowcy mogli od razu korzystać ze slicków. Po okrążeniach instalacyjnych i sprawdzeniu bolidów na tor jako pierwszy powrócił Lucas di Grassi, a w ślad za nim garaże zaczęli opuszczać kolejni kierowcy. Po pierwszych okrążeniach najszybszy był Lewis Hamilton z czasem 1:48,096. W następnej kolejności na pierwszej pozycji pojawiali się Sebastian Vettel, Adrian Sutil i Nico Hulkenberg – ten ostatni uzyskując czas 1:47,160.
W 24 minucie Robert Kubica wykręcił 1:46,492, poprawiając wynik Hulkenberga o 0,668 sekundy. Polak nie cieszył się jednak zbyt długo z pierwszego miejsca, bowiem Hamilton na koniec swojego przejazdu wykręcił 1:46,315. Za Kubicą na miejscach 3 i 4 znajdowali się przez krótki czas kierowcy Ferrari – Felipe Massa i Fernando Alonso, ale wkrótce przeskoczył ich Mark Webber. Australijczyk poprawił się następnie na 1:46,440 i 1:46,106, zrzucając Hamiltona z pierwszej pozycji.
Na mniej niż dwadzieścia minut przed końcem sesji problemy z samochodem dotknęły Vettela. Niemiec zatrzymał się we wjeździe do boksów i musiał skorzystać z pomocy porządkowych, zanim jego bolid mogli przejąć mechanicy Red Bulla. Przed tym zdarzeniem Vettel wykręcił 1:46,396 i wskoczył na trzecie miejsce. Awaria bolidu przytrafiła się jednak w dość szczęśliwym momencie dla Vettela, bowiem w chwilę później zaczął padać deszcz i pozostali kierowcy także zjechali do boksów.
Deszcz nie padał długo, ale spowodował, że cały tor stał się mokry. W końcówce sesji kilku kierowców zdecydowało się na sprawdzenie panujących warunków, jadąc głównie na przejściowych oponach. Schumacher założył nawet pełne opony deszczowe, ale po krótkim rekonesansie wrócił do alei serwisowej. Tor pozostał mokry już do końca sesji i żaden kierowca nie zdołał poprawić swojego czasu.

 
sieczka 6

sieczka

Użytkownik
GP Belgii-Pole Position
Wygra Fernando Alonso @ w tej chwili kurs ok 4,1 Betfair ⛔
Po wynikach trzeciego treningu (Alonso 6 ze stratą ponad 0.5s) typ może się wydawać ryzykowny i taki niewątpliwie jest dlatego proponuję grać za niską stawkę.
Tym co skłania mnie jednak do postawienia na zwycięstwo Hiszpana jest jego dobra jazda w dwóch poprzednich treningach głównie po mokrej nawierzchni.
Prognozy przewidują opady zarówno na sesję kwalifikacyjną jak i na wyścig.
Myślę, że Alonso ma ustawienia dopracowane na jazdę po mokrym i stąd jego nieco gorsze wyniki w trzecim treningu. Jeżeli będzie padać uważam, że typ ma spore szanse na sukces jednak ze stawką nie szaleje.
edit:niestety pogoda bardziej nieprzewidywalna niż można było przypuszczać
jedne z bardziej emocjonujących kwali w tym sezonie
jutro w wyścigu też na pewno będzie ciekawie
 
robson-united 7,8K

robson-united

Użytkownik
Kwalifikacje bardzo udane dla Roberta, tylko teraz pytanie czy z bolidem wsystko jest ok? Miejmy nadzieje, że tak.
W obecnej chwili deszczyk w Spa pada podczas F3. W każdej chwili może też spaśc podczas F1, a wtedy wiadomo = loteria + paru kierowców lubiących trudne warunki może na tym wygrac.
W związku z tym można wysnuc kilka ciekawych propozycji na ten wyścig.
Po pierwsze
Czy na torze pojawi się samochód bezpieczeństwa ?
Typ : TAK @ 1,72 betsson
Już wczoraj jak spadło kilka kropli kierowcy mieli kłopoty na jednym z zakrętów i wypadali na żwir, tutaj też coś się może wydarzyc.
Vettel - Hamilton (h2h-wyścig)
Typ : Vettel @ 2,70 Betsson
Vettel już wiele razy udowadniał, że w deszczu jeździ po profesorsku. WKońcu w takich warunkach wygrał swój pierwszy wyścig jeszcze dla Toro Rosso na Monzie. Ham jak to Ham, pirueta może w każdej chwili zaprezentowac, nawet na ostatnim okrążeniu:p Kurs dla mnie przesadzony.
Vettel - Alonso (h2h-wyścig )
Typ : Vettel @ 1,45 Betsson
Na tej samej zasadzie co w parze z Hamem. Z tym, że tutaj jeszcze spora różnica na starcie.
Rosberg - Schumacher (h2h-wyścig)
Typ : Rosberg @ 1,40 bet365
Schumi o 10 miejsc w tył na starcie za blokowanie Rubensa w poprzednim GP. ROsberg z P14, a MSCH z P21 więc już na starcie różnica, a sporo czasu też minie zanim powyprzedza wszystkich rywali, no i nie jestem pewny czy bolid ma dobrze przygotowany.
I jak miałbym się bawic w to czy ktoś dojedzie czy nie. To jako niesklasyfikowanego widzę
Liuzzi @ 3,50 bet365
De La Rosa @ 2,10 Bet365
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Wczoraj przejechałem się na Alonso więc dziś spróbuje bardziej ostrożnie. Na pierwszy rzut oka ciekawie wygląda typ, że Kubica będzie w TOP6. Polak startuje z 3 pola startowego. Ponadto zapowiada się &quot;mokry&quot; wyścig czyli coś co Robert lubi i w czym czuje się dobrze. Jednak żeby nie było tak różowo należy pamiętać, że za plecami Kubicy startuje Mclaren, Ferrari oraz obok RedBull Vettela. Tak więc wiele będzie zależało od startu oraz dalszej jazdy Polaka. Tajemnicą jest też stan bolidu. Czy nie wyjechanie Kubicy wczoraj było świadome spowodowane pojawiającymi się kroplami deszczu czy może jakąś usterką bolidu? Mam nadzieję, że tylko to pierwsze. Przed wyścigiem Robert tradycyjnie studzi nastroje mówiąc, że celem nie jest zwycięstwo, ale postęp. Jednak wydaje mi się, że miejsce w pierwszej 6 jeśli nic niespodziewanego się nie wydarzy będzie w stanie osiągnąć co robił jeżdżąc jeszcze bez słynnego kanału F.

Moja propozycja:

Kubica w TOP6 (kurs 1.40 ) ✅

Co do innych typów do polecam zastanowić się nad:
Schumacher - Rosberg typ: 2 kurs: 1.45 bwin ✅
Alonso - Massa typ: 2 kurs: 2.55 bwin (o czymś nie wiem? )✅
Button - Vettel typ: 2 kurs: 1.60 unibet✅
 
C 1

cinek146

Użytkownik
Witam ja na dziś wybrałem coś takiego jednak wyścig będzie dość nie przewidywalny ze względu na pogodę i nie grał bym za grubo.
Robert Kubica top 6 1.83 (zagrane przed Q) ✅
Tu chyba nikt nie ma żadnych wątpliwości Robert tutaj radzi sobie bardzo dobrze i nie powinien zawieść.

V.Petrov
-P.De La Rosa - kto lepszy 1 1.86 ✅
V.Petrov startuje z ostaniego miejsca Rosa z 22 ale dostał kare za napoczęcie 9 silnika i jest przesunięty o 10 miejsc wiec dla mnie typ 1 klasa ????

GP Belgii - ilu sklasyfikowanych : 18.5 1 1.67
⛔ 20
Typ ryzykowny ale zapowiada się deszcz wiec kilka bolidów na pewno nie dardy przejechać tego toru.
L.Hamilton-J.Button - kto lepszy 2 3.27 ⛔ szkoda Buttona
Typ mojego uznania nie przepadam za Hamiltonem za nerwowo jeździ co może go zgubić jeden poważny błąd i kredki a Button moim zdaniem radzi sobie całkiem dobrze na tym torze wiec dlaczego nie spróbować.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Massa powinien dostać karę w Belgii!

Brazylijczyk uniknął kary podczas wyścigu o Grand Prix Belgii. Na starcie Felipe Massa zyskał jedną pozycję, ale jak się potem okazało, jego bolid nie stał idealnie na pozycji startowej.

Zauważył to komentator BBC Martin Brudnle. Bolid Felipe Massy wystawał około dwa metry od pozycji startowej, na której powinien stać. Dowodem na to zdarzenie jest amatorski film kibica, który został zamieszczony w serwisie YouTube. Sędziowie nie zauważyli tego podczas wyścigu i kierowca Ferrari nie otrzymał kary.

Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport uważa, że gdyby sędziowie zauważyli ten incydent, to Felipe Massa mógłby otrzymać karę przejazdu przez boksy. Czujniki na polach startowych mają zapewnić poprawne ustawienie bolidów oraz wykrywać falstarty.

Zespoły nie zauważyły tego błędu i nie pojawiły się żadne protesty. Dlatego wyniki wyścigu zostały uznane za oficjalne i nie jest możliwa ich zmiana. FIA chce się jednak przyjrzeć tej sytuacji i dowiedzieć się, dlaczego system kontroli nie zadziałał.

 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom