>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Grand Prix Japonii 8.10-10.10.2010 [16]

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
16. Grand Prix Japonii - 10 października 2010


Piątek 8 października 2010
Trening 1 03:00 - 04:30
Trening 2 07:00 - 08:30

Sobota 9 października 2010
Trening 3 04:00 - 05:00
Kwalifikacje 07:00

Niedziela 10 października 2010
Wyścig 08:00




Info o torze:
Nazwa toru: Suzuka
Lokalizacja: Japonia
Pierwsze Grand Prix: 1987
Długość toru: 5.807km
Liczba okrążeń: 53
Całkowity dystans wyścigu: 307.471km
Rekord toru: 1:31.540
Rekordzista toru: Kimi Raikkonen (McLaren)
Zwycięzca w sezonie 2009: Sebastian Vettel (Red Bull)
Zwycięzca PP w sezonie 2009:Sebastian Vettel (Red Bull)​


Okrążenie toru
http://www.youtube.com/watch?v=DTHkmZJj96Q


Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
kazil65 0

kazil65

Użytkownik
Mimo iż Renault nie rozwija już swojego auta i koncentruje się na następnym sezonie, widać po dwóch pierwszych treningach, iż tor odpowiada Robertowi, a przede wszystkim bolidowi Renault. Suzuka to jeden z ulubionych torów Kubicy.
Stawiam na Top 3 w niedzielnym wyścigu.
Pozdrawiam.
 
krzysztof1985 68

krzysztof1985

Użytkownik
Nie stawiałbym teraz TOP 3 przed kwalifikacjami to jak wróżenie z fusów. Nie wiem czy śledzisz F1, ale Reno robi jedną głupotę ostatnio, wypuszcza Roberta na 1-2 okrążenia w Q3 co owocuje tym, że go blokują. I wyniki rozczarowują a spokojnie w top 4-5 Kubica mógłby być w większości Q3.
Po kwalifikacjach obstawiaj ;)
Jedyne co mi przychodzi na myśl to, że lekkomyślni kierowcy wywalą się (Hamilton), wg mnie nie wytrzyma presji i tych zakrętów - jeżeli miałbym coś obstawiać H2H przed wyścigiem to za drobne kto lepszy Kubica-Hamilton 1:!:
Hamilton rozbił swój bolid i ma mało treningu, bolid Reno jest krótszy i zwinniejszy, jest tylko jedna długa prosta więc tylko tam Ham ma przewagę, a kręty tor faworyzuje Kubicę i jego umiejętności (tutaj wychodzi kwintesencja kierowcy, nie łagodne łuki i długie proste a potem ile fabryka dała, w sensie 90% bolid 10% kierowca, na Suzuce jest 35% kierowca, 65% bolid+obsługa pitlane)
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
A mi się widzi jakiś under ile bolidów dojdzie do mety. Ten zakręt numer 9 jest zabójczy. Podczas treningu Hamilton, Button, Schumacher, Kubica i jeszcze kilku innych wypadali w tym miejscu. W czasie wyścigu gdy jest większa presja Ci słabsi mogą pocałować ścianę według mnie... a jeszcze ma padać
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Opis pierwszego treningu:

Za nami pierwsza sesja treningowa przed GP Japonii na torze Suzuka, podczas której najszybszy był Sebastian Vettel (1:32,585), przed swoim kolegą z zespołu Markiem Webberem, wyprzedzając Australijczyka o 0,048s. Tuż za nimi uplasował się Robert Kubica, który był jedynym kierowcą ze stratą mniejszą niż jedna sekunda do kierowców Red Bulla.
Japonia przywitała kierowców pochmurną pogodą, jednak od początku tor był suchy i zespoły mogły pracować zgodnie z planem. Po serii okrążeń instalacyjnych, pierwszym, który zdecydował się wykonać okrążenie pomiarowe był Sakon Yamamoto (HRT) i osiągnął czas 1:42,950. Wraz z Japończykiem na torze pojawili się też kierowca testowy Virgin – Jerome d&#39;Ambrosio oraz Nico Hulkenberg z Williamsa, którego pierwszy czas był o ponad 6 sekund szybszy (1:35,789) od osiągnięcia Yamamoto. W tym momencie na tor wyjechali też inni kierowcy i już po kilku minutach czasy czołówki poprawiły się o kolejne dwie sekundy.
W 38 minucie gorące chwile przeżył Kamui Kobayashi, któremu przytrafił się uślizg w zakręcie Denger, jednak bez konsekwencji. O szczęściu nie może jednak mówić Lewis Hamilton, który w tym samym miejscu pojechał zbyt szeroko, co skończyło się uderzeniem w bandę i poważnym uszkodzeniem lewej strony przedniego zawieszenia. Kierowcy nic się nie stało, a tor został szybko uprzątnięty. Był to koniec treningu dla Brytyjczyka.
Na półmetku sesji najszybszym kierowcą był Sebastian Vettel z czasem 1:33,157 ustanowionym tuż przed wypadkiem Hamiltona. Na kolejnych miejscach, w pierwszej dziesiątce, plasowali się w tym czasie Sutil, Hamilton, Kubica, Webber, Heidfeld, Barrichello, Hulkenberg, Schumacher oraz Massa.
Po wizytach u mechaników kierowcy powrócili na tor i wraz z tym jak poprawiały się warunki na torze, poprawiały się też czasy. Najszybsi na torze byli kierowcy Red Bulla, którzy zajmowali dwie pierwsze pozycje. Na czele był wtedy Vettel (1:32,585) przed Webberem (+0,048). Jedynym kierowcą, który próbował im dorównać był Robert Kubica, który znajdował się na trzecim miejscu ze stratą ok 0,5s. Kolejni kierowcy mieli już ponad sekundowe straty.
Na 20 minut przed końcem ruch na torze stał się wyraźnie mniejszy, a na torze pozostało zaledwie kilka bolidów. Na torze pozostawał między innymi Jaime Alguersuari, który usiłując poprawić swój czas zablokował tylne koła podczas hamowania przed nawrotem (zakręt 11) i zaliczył wizytę na poboczu. Udało mu się powrócić na tor i kontynuować jazdę.
Ostatnie 10 minut sesji nie przyniosło żadnych zmian, a sekwencja Denger okazała się zdradziecka również dla drugiego kierowcy McLarena. Jenson Button po tym jak pojechał zbyt szeroko i wpadł w poślizg zatrzymał się kilka metrów przed bandą, unikając kontaktu. Zdołał mimo wszystko kontynuować jazdę. W końcówce na tor nie powrócił za to Nico Rosberg, nad którego samochodem pracowali w boksach mechanicy.
Nowe zespoły ukończyły sesję bez większych przygód i wszyscy kierowcy tych ekip zeszli z czasem poniżej minuty i czterdziestu sekund. Na koniec warto wspomnieć też o licznych zmianach aerodynamicznych dotyczących zwłaszcza przednich skrzydeł, które wprowadziły praktycznie wszystkie ekipy. Co ciekawe, według doniesień BBC, McLaren, który jest twórcą Kanału F, postanowił upodobnić swój kanał do systemu Red Bulla i przekierować strumień powietrza bardziej na górny płat tylnego skrzydła.
Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 35°C
Temperatura powietrza: 24°C
Prędkość wiatru: 2,6 m/s
Wilgotność powietrza: 57%
Pochmurno, Sucho

 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Opis drugiego treningu:

Sebastian Vettel i Mark Webber utrzymali Red Bulla na czele tabeli czasowej także podczas ostatniej z dwóch piątkowych sesji treningowych na torze Suzuka, a ich najbliższym rywalem ponownie okazał się Robert Kubica (Renault).
Podobnie jak podczas porannej sesji, kierowcy Red Bulla dość szybko znaleźli się na czele klasyfikacji – Vettel wskoczył na pierwsze miejsce po 20 minutach od rozpoczęcia treningu i znajdował się na nim przez większą część sesji.
Tylko jego zespołowy kolega Webber, który wcześniej zdecydował się na założenie miękkich opon, był dzięki temu w stanie zrzucić na chwilę z pierwszej pozycji zeszłorocznego zwycięzcę Grand Prix Japonii po upływie godziny z czasem 1:31,860. Jednakże kiedy tylko Vettel założył takie same ogumienie i wykręcił 1:31,465, kolejność kierowców Red Bull wróciła do poprzedniego stanu i tak już zostało do końca sesji.
Kubica pomimo efektownego bączka przez żwirowe pobocze w sekcji zakrętów „S” zajął trzecie miejsce, tracąc do Webbera niewiele ponad 0,3 sekundy. Po wyciszonej pierwszej sesji, Ferrari po południu było już bardziej konkurencyjne. Fernando Alonso był początkowo najszybszy, zanim Red Bulle zaczęły dyktować tempo i ostatecznie zdołał zmieścić się poniżej jednej sekundy straty do Vettela, plasując się tuż za Kubicą na czwartej pozycji. Pierwszą piątkę zamknął Felipe Massa, będąc tylko nieznacznie wolniejszym do zespołowego kolegi.
Poranna kraksa Lewisa Hamiltona miała także duży wpływ dla kierowcy McLarena na drugą sesję, bowiem zespół zakończył naprawę bolidu dopiero kilkanaście minut przed jej końcem. Brytyjczyk zdołał więc przejechać tylko osiem okrążeń i uplasował się na 13 pozycji ze stratą ponad dwóch sekund do Vettela. Drugi kierowca McLarena – Jenson Button zajął szóste miejsce, a za aktualnym mistrzem świata znalazł się Witalij Pietrow (Renault).
Michael Schumacher uzyskał ósmy czas, plasując się trzy miejsca wyżej od kolegi z zespołu Mercedesa – Nico Rosberga. Schumacher pod koniec sesji pojechał bardzo szeroko w zakręcie Degner, ale zdołał wydostać się ze żwirowiska i w przeciwieństwie do Hamiltona uniknął uderzenia w bandę. Pierwszą dziesiątkę zamknęli Adrian Sutil (Force India) i Nico Hulkenberg (Williams). Partner zespołowy tego ostatniego – Rubens Barrichello stracił sporo czasu ze względu na problemy z silnikiem i przejechał tylko 16 okrążeń, plasując się na 14 pozycji.
Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 32°C
Temperatura powietrza: 24°C
Prędkość wiatru: 6,2 m/s
Wilgotność powietrza: 63%
Sucho​

 
C 1

cinek146

Użytkownik
&quot;Lewis Hamilton zostanie ukarany obniżeniem o pięć pozycji na starcie do jutrzejszego wyścigu o Grand Prix Japonii na torze Suzuka.
W samochodzie Angilka zostanie wymieniona skrzynia biegów przed jutrzejszymi kwalifikacjami i nałożona kara oznacza, że wystartuje on z miejsca nie wyższego niż szóste, co jeszcze bardziej komplikuje jego sytuację w walce o tytuł.&quot;
Zapowiada się ciekawe widowisko przy deszczu będzie loteria przy złych warunkach obstawiałbym
Liczba sklasyfikowanych kierowców poniżej 18 2.62
Samochód bezpieczeństwa na torze podczas wyścigu tak 1.50
ale poczekajmy do kwalifikacji
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Ile bolidów będzie sklasyfikowanych?
Typ: poniżej 18.5
Kurs: 1.80
betsson​


Jak dla mnie linia ustawiona w sam raz, a kurs ładny. Już po pierwszym piątkowym treningu ten zakład był w głowie i widząc dalsze poczynania kierowców tylko mnie upewnia do tego. Zatem musi wylecieć z toru 6 bolidów. Co prawda rok temu odpadło tylko dwóch kierowców, ale w poprzednich latach wyścigu kończyło 4-8 bolidów. Z pogodą ma być różnie, niby kwalifikacje mokre i tu mała szansa w tym zakładzie. Jeżeli ktoś się rozwali to istnieje szansa, że do wyścigu już nie wystartuje. (mam nadzieję, że bukmacher wliczy tego kierowcę do zakładu).
Uważam, że nawet jak nie będzie padać będą problemy na torze. Nie będzie nagumowany odpowiednio i możliwe że w niektórych miejscach będzie stała jeszcze woda. Liczę że odpadną nie tylko słabsi kierowcy, ale także ktoś z czołówki ???? Suzuka to bardzo wymagający tor.
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Suzuka to bardzo wymagający tor.
Suzuka to bardzo wymagający tor... sam prawda.
Zgadzam się zarówno z typem na under jak i z tym, że wilu czołowych kierowców nie dojedzie.
Pewniak - Hamilton! Będzie daleko - zakładam, że w okolicach 9-10 pozycji. Musi więc zrobić bardzo wiele aby przebić się do czołówki i przedłużyć szanse na tytuł. Prędkość, szaleństwo, Hamilon, żwirowa pułapka...
Nawet jeśli nei będziemy świadkami ulewy to sądzę, że właśnie tak zakończy ten wyścig Brytyjczyk.

Miałem grać na bet365 po 6,00 ale już zmienili na 5,00 :|
Nie wiem czy jest gdzieś więcej - nie chce mi się szukać.
Grand Prix Japonii - To Be Classified
Lewis Hamilton - No

5,00
2/10
-2j.

Ta skrzynia biegów... ;)

Mam też przeczucie.. że warto grać przeciwko Williamsom.

Ile bolidów Williams zostanie sklasyfikowanych?
Żaden bolid
17,00

0,5/10

-0,5j.

SZKODA. RUBENS JEDNAK DAŁ RADĘ ;)

bwinHulkenberg ostatnio mnie nie przekonuje. Jutro (właściwie dziś) czeka go kolejny trudny sprawdzian.
Czy doświadczony RUbens może popełnić jakiś błąd? Wbrew pozorom o to będzie dużo trudniej niż w przypadku Lewisa. Mimo wszystko wydaje mi się, że taki kurs to spore Value.


Do tego zakład na przedstawiciela gospdoarzy:
Nico Hülkenberg (GER/Williams) - Kamui Kobayashi (JPN/BMW Sauber)
Kamui

2,25
5/10


+6,25
✅✅✅

Japoński kierowca będzie się chciał pokazać z jak najlpeszej strony a dobra znajomość toru, powinna mu pomóc w trudnych warunkach. zacny kurs.


Po głowie chodzą mi również:

Adrian Sutil - Nie dojedzie po 4,33 + 2,17j.
✅✅✅
Sebastien Buemi - Nie dojedzie po 3,25 -0,5j.
i obydwa zakłady gram za drobne singlami.
0,5/10 bet365

Powodzenia ????
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Vettel wygrał GP Japonii! Wielki pech Kubicy


Zwycięstwem Sebastiana Vettela zakończył się wyścig o Grand Prix Japonii. Jako drugi linię mety minął Mark Webber. Na trzecim miejscu dojechał Fernando Alonso. Robert Kubica przedwcześnie musiał pożegnać się z wyścigiem.

Na 30 minut przed startem pecha miał Lucas di Grassi. Brazylijczyk podczas okrążenia dojazdowego na pola startowe wypadł z toru i zatrzymał się na bandzie niszcząc tym samym bolid. Kierowca Virgin Racing musiał wycofać się z wyścigu.
Już na starcie były emocje. Pierwszego okrążenia nie ukończyli: Witalij Pietrow, który zderzył się z Nico Hulkenberg, a Felpie Massa miał kontakt z Vitantonio Liuzzim. Pech dopadł także Roberta Kubicę. Polak fantastycznie wystartował, awansując na drugą pozycję. Tylko co z tego, skoro na drugim okrążeniu w bolidzie Renault odpadło prawe tylne koło.
Po zjeździe samochodu bezpieczeństwa Red Bull utrzymał się na czele stawki. W międzyczasie sędziowie poinformowali, że istnieje możliwość ukarania kierowców, którzy mieli kolizje na starcie. Sebastian Vettel i Mark Webber powiększali przewagę nad resztą stawki, a Lewis Hamilton zbliżył się do Jensona Buttona, który jechał na twardej mieszance. Na 27 okrążeniu rozpoczęła się walka pomiędzy kierowcami Mercedesa GP. Nico Rosberg jednak dzielnie się bronił przed 7-krotnym mistrzem świata.
Rozpoczeły się zjazdy do boksów, jednak nie przyniosły one większych zmian w stawce. Na 47 okrążeniu pech dopadł Adriana Sutila, który miał awarię jednostki napędowej. Kilka okrążeń później Rosberg także stracił koło i uderzył w bandę. Na torze pojawiły się żółte flagi, jednak nie był potrzebny samochód bezpieczeństwa.
Przed własną publicznością świetnie zaprezentował się Kamui Kobayashi, który zaliczył kilka odważnych manewrów wyprzedzania. Najpierw poradził sobie z Alguersuarim, chwilę potem z Sutilem oraz ponowie z kierowcą Toro Rosso, jednak tym razem doszło do małego kontaktu. Przed metą wyprzedził jeszcze Barrichello.
Liderem MŚ kierowców jest wciąż Webber - 220 punktów i zwiększył przewagę nad Alonso – 206. Tyle samo punktów ma Vettel, który przeskoczył Hamiltona. Kubica w klasyfikacji mistrzostw jest ósmy - 114.
W rywalizacji konstruktorów utrzymał się na prowadzeniu Red Bull-Renault - 426 pkt, przed McLaren-Mercedes - 381i Ferrari – 334. Renault jest piąte - 133, a wyprzedza je jeszcze Mercedes GP-Petronas - 176.




źródło: http://www.sportowefakty.pl/moto/2010/10/10/vettel-wygral-gp-japonii-wielki-pech-kubicy/
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom