>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Grand Prix Monako 13-16.05.2010 [6]

Status
Zamknięty.
snajper 322

snajper

Forum VIP
6.Grand Prix Monako - 16 maja 2010

Czwartek 13 maja 2010
Trening 1 10:00 - 11:30
Trening 2 14:00 - 15:30

Sobota 15 maja 2010
Trening 3 11:00 - 12:00
Kwalifikacje 14:00

Niedziela 16 maja 2010
Wyścig 14:00




Info o torze:
Nazwa toru: Circuit de Monaco
Lokalizacja: Monte Carlo, Monako
Pierwsze Grand Prix: 1950
Długość toru: 3.340km
Liczba okrążeń: 78
Całkowity dystans wyścigu: 260.520km
Rekord toru: 1:14.439
Rekordzista toru: Michael Schumacher (Ferrari)
Zwycięzca w sezonie 2009: Jenson Button (BrawnGP)
Zwycięzca PP w sezonie 2009: Jenson Button (BrawnGP)​


Okrążenie toru
http://www.youtube.com/watch?v=0Ck05AfWIf0

Formuła 1 nie traci czasu i już w ten weekend zawita do Monte Carlo. To jedno z najbardziej prestiżowych Grand Prix w sezonie. Uliczny tor, taki jaki uwielbia Robert Kubica. Renault na tym torze powinno się dobrze spisać. Kierowcy obawiają się wolnych zespołów, że podczas kwalifikacji ciężko będzie o czyste okrążenie. Także w wyścigu bedzie niebezpiecznie.
Wyścig zapowiada się tak jak ostatni w Hiszpanii, ale trudno spodziewać się wyprzedzeń na tak ciasnym torze. Jest to wyjątkowe GP i każdy powinien być zadowolony. Wielu fanów jak i kierowców z niecierpliwością czeka na ten wyścig.
UWAGA: Treningi wyjątkowo odbywają się w czwartek, aby nie zakorkować miasta w piątek ????


Zapraszam do dyskusji i pisania analiz!!!
 
finishline 0

finishline

Użytkownik
Monte Carlo - jeden z najciekawszych wyścigów w całym kalendarzu F1, może nie będę się narazie za bardzo rozpisywał więc podam takie pierwsze typy na weekend popierając się wcześniejszymi wyścigami w MC ????
Ile samochodów nie ukończy pierwszego okrązenia? typ: over 0,5 @1,55 - zadziwiająco wysoki kurs, w MC zawsze na pierwszym zakręcie się coś dzieje, tyle w temacie 9/10
Ile razy SC będzie podczas wyścigu? typ: 3 or more @4,30 - tutaj cięzko przewidzieć sprawę, ale po starcie już pewnie raz SC wyjedzie, potem zapewne pare kraks jeszcze będzie więc jest taka liczba wyjazdów całkiem prawdopodobna
To chyba jak narzie tyle, jeszcze zbyt wielu typów na buczkach nie ma więc pewnie kolejne przemyślenia po treningach
 
zilzil 21,1K

zilzil

Użytkownik
Jeden najstarszych GP na świecie, jeden z najwolniejszych (chyba najwolniejszy) i najkrótszych torów F1. Myślę, że w wyścigu klasę pokaże Alonso i to on wygra, Kubica będzie wysoko (może nawet na podium), Red Bulle cieniutko i tak jakoś będzie.
Na razie w oczy rzuciły mi się takie typy:Który bolid wygra wyścig?
Red Bull- Wszystkie inne drużyny 1.90 Bwin ⛔
Top 3 zawodnik- Fernando Alonso 2.00 Bwin ⛔
SC na torze? Tak 1.36 Bet365 ✅
Pierwszy konstruktor, który odpadnie? Hispania Racing 7.50 Bet365 ⛔
Kiedy odpadnie pierwszy samochód? Przed 1.5 okrążeniem 1.61 Bet365 ✅
Liczba sklasyfikowanych kierowców? Poniżej 16 1.83 ✅

Monako- raczej Red Bulle tutaj nie wygrają, dlaczego? Ten tor jest bardzo wolny, dużo zakrętów, ciasny. Jeżeli jakimś cudem Webber albo Vettel wygrają kwale to wtedy też wygrają wyścig, ale w to nie wierzę. Nie da się wyprzedzać, wolni kierowcy, chodzi tu głownie o HRT i o Virgin mogą sporo napsuć krwi organizatorom jak i kierowcom.
Fernando Alonso wygrał tu trzy lata temu, dobrze tutaj zawsze jeździł, razem z Kubicą mogą zająć miejsca na podium.
SC na torze jest tutaj tylko kwestią czasu, i bardzo prawdopodobnie już na pierwszym zakręcie będzie potrzebny.
Typ niby ryzykowny ale bardzo realny. HRT mają najwolniejsze samochody z całej stawki, biorąc pod uwagę, że zawsze startują z odległego końca stawki, to typ ma 70% szans na wejście. Jeśli jakiś samochód przed nimi się rozbije, to HRT murowanie w niego uderzy, bo po prostu jest ciasno.
Pierwszy zakręt i już ktoś odpadnie, zwłaszcza że jest to zakręt prawie o 90 stopni.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Mercedes w Monako pojedzie starszą wersją bolidu​

Niemiecki zespół wróci do swojej pierwotnej wersji samochodu na Grand Prix Monako. W Hiszpanii bolid miał większy rozstaw osi, co pozwoliło Schumacherowi pokonać swojego partnera z zespołu po raz pierwszy w tym sezonie.
Według niemieckich mediów starsza wersja lepiej pasuje dla wąskiego, krętego ulicznego toru. Bolid będzie jednak wyposażony w najnowsze części aerodynamiczne, nową pokrywę silnika i wloty powietrza.
- Jestem bardzo optymistycznie nastawiony przed tym wyścigiem. Będziemy bardziej konkurencyjni niż w Barcelonie - powiedział dla RTL Nick Fry.
 
gmark 765

gmark

Użytkownik
Ja bym obstawiał zwycięstwo któregoś z McLarenów, w Monaco nie liczy się aż tak aerodynamika (brak szybkich zakrętów) a właśnie bardzo dobre zawieszenie, z którego od lat słynie McLaren, zresztą zespół ten ma chyba najwięcej zwycięstw w Monaco ( nie liczyłem dokładnie ) Potrafił wygrywać nawet w latach gdy dysponował słabszym bolidem np 1993 i niewypał z silnikiem Forda, lub zwycięstwo DC w 2002 który był słabym sezonem dla Mclarena po odejściu Miki Hakkinena, zresztą jedyny win w tamtym roku Mc-a.
A w ostatnim sezonie w którym McLaren nie wygrał żadnego wyścigu, był to arcyciekawy sezon 2006 a zarazem słabiutki dla Mclarena , właśnie najbliżej jedynego swojego zwycięstwa był McLaren na Monaco, Kimi prowadził na około 30 okr przed metą, jednak jak to Iceman przyzwyczaił do tego fanów za czasów gdy jeździł w Mclarenie, po raz kolejny nie wytrzymał silnik.
Także podsumowując McLaren w tym sezonie ma bardzo dobry bolid + tor który specyfikacją zawsze dla McLarena był przyjazny = zwycięstwo ????
edit: oczywiscie aero też jest ważne, wymagany jest baardzo duży docisk aerodynamiczny, ale bardzo ważne na tym torze jest też zawieszenie, tor który na co dzień jest ulicą nie jest równy, a jak McLaren co roku przeskakuje przez tarki na Monzie, widzi kazdy ????
Osobiście będę kibicował Lewisowi, i Schumiemu, no i słabszym zespołom ????
 
C 1

cinek146

Użytkownik
Na pierwszy rzut oka wpadły mi 2 typki a mianowicie standard Robert top 6 2.10
jak również L Hamilton top 3 1.60. Zastanawiam się również nad liczba sklasyfikowanych kierowców gdyż mogą być cuda na tym torze chociażby z tego powody &quot;Według wstępnych prognoz jedynie w czwartek, kiedy odbędą się pierwsze treningi w Księstwie nie będzie padać. Na piątek, sobotę i niedzielę synoptycy zapowiadają lekkie deszcze. Czy zakłóca one przebieg Grand Prix dowiemy się dopiero w niedzielę&quot;. Bądź tych zmian
&quot;FIA poinformowała o wprowadzeniu na GP Monako wyższych elementów za szykanami, które mają skuteczniej zniechęcić zawodników do cięcia zakrętów przy dużych prędkościach.Ciało zarządzające F1, podało na swoich stronach, że wyższe „spowalniacze” zostaną zainstalowane za szykaną Nouvelle oraz na szykanie przy Basenie&quot;. kurs 1.83 wyglada dosc ciekawie narazie tylko to przemyślenia.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Nie wiem czy typersko nie odpuścić tego GP. Prestiżowy wyscig który może sie rozstrzygnąć już w kwalifikacjach. Ba nawet tam mogą być niespodzianki już. Jeszcze ta deszczowa pogoda. Lepiej bedzie chyba spokojnie po obiedzie delektować się wyścigiem w Monte Carlo ????
 
S 0

speedywwy

Użytkownik
Popieram Snajpera ;)
Ciężko coś wytypować, może być dość spokojnie a może być demolition derby, jedynie pozostaje postawić na SC (w ekpekcie kurs 1,25) i zastanowić się nad under/over 15,5 samochodu.
Wie ktoś jaka jest odp FIA dotyczaca podzielenia stawki w kwalifikacjach na 2 grupy? Jak się nie zgodzą to będzie prawdziwa ruletka...
Poza tym wydaję mi się ze start może być za SC...
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Popieram Snajpera ;)
Ciężko coś wytypować, może być dość spokojnie a może być demolition derby, jedynie pozostaje postawić na SC (w ekpekcie kurs 1,25) i zastanowić się nad under/over 15,5 samochodu.
Wie ktoś jaka jest odp FIA dotyczaca podzielenia stawki w kwalifikacjach na 2 grupy? Jak się nie zgodzą to będzie prawdziwa ruletka...
Poza tym wydaję mi się ze start może być za SC...
Tak, decyzja zapadła. Będzie wszystko normalnie. Eksperci wyliczyli nawet, że jak wszyscy wyjadą na tor, to odległość miedzy bolidami będzie wynosiła około 140metró.
 
zilzil 21,1K

zilzil

Użytkownik
Coś mi się wydaje, że któryś z kierowców może mieć poważny wypadek i nie dokończy już sezonu. 140 m. to praktycznie nic, za dużo zawodników jak na ten tor. Współczuje tym co utkną w kwalach za HRT lub Virgin. Przetasowania będą wielkie, kilku dobrych kierowców już w kwalifikacjach pożegna się z pozycją w pierwszej dziesiątce.
No krótko mówiąc to będzie maaaaaaaaasakra, chociaż może Monte Carlo nas zaskoczy i nie będzie żadnych incydentów... Już za 15 h pierwszy trening, zobaczymy jak pójdzie,
pozdrawiam zilzil
 
hardsystem 23

hardsystem

Użytkownik
To może ja.
GP MONAKO to chyba najtrudniejszy, a zarazem najwolniejszy wyścig z cyklu. Co zakręt to ciaśniejszy. Tor także jest wąski, otoczony blaszanymi bandami, co w szczególności nadaje temu wyścigowi klimat. Przyznam szczerze, że poza GP Japonii to mój ulubiony wyścig. Osobiście uważam, że spore szansę ma Schumacher, w końcu jest rekordzistą toru ( z tego co pamiętam ). Przede wszystkim główną role odgrywać będzie Button. Jest we formie i ma spory apetyt na zwycięstwo. W zeszłym roku również typowałem na niego i opłacało się. PP jak zwykle przyniesie wiele niespodzianek. Czuję, że Kubica nie zajmie ciekawej lokaty. 3-4 linia. Robert jest we formie, ale jest spora różnica między nim a np. Hamiltonem czy ów Buttonem. Nie zależnie od aury wyścig będzie bardzo ciężki i emocjonujący. Osobiście nie mam zamiaru grać na niego wiele zdarzeń, tak aby nie popsuć sobie spokoju - zauważyłem, że tak najlepiej oglądać wyścigi. Mój typ na pudło: 1) Button 2) Hamilton 3) Alonso/Schumacher.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Dziś przeglądając wypowiedzi poszczególnych kierowców natrafiłem na takie coś
Japoński samuraj
Wiadomo jak trudny to jest wyścig dla kierowców. Nawet najmniejszy błąd może przedwcześnie zakończyć wyścig. Czy Japończyk należy do takich kierowców? Dla Kamui będzie to pierwszy start na tym torze w Formule 1. Sauber ma problemy w wolnych zakrętach. Japończyk ścigał się dwa razy na tym torze w GP2 i obu nie ukończył. Wątpię żeby dał rade ukończyć wyścig w Monako za sterami bolidu Formuły 1.
To będzie mój pierwszy start w F1 na torze w Monako. Mam doświadczenie z GP2 choć oba wyścigi skończyły się dla mnie dosyć szybko. Nie były z mojej winy, ale to się może każdemu przytrafić w Monako. Jazda tu, bolidem Formuły 1 musi być fantastyczna. Jestem bardzo podekscytowany i z niecierpliwością czekam na Grand Prix. W naszym zespole widać poprawę, ale zdajemy sobie sprawę, że będzie trudno kontynuować to w Monako. Nasz bolid nie najlepiej radzi sobie w wolnych zakrętach. Monako jest bardzo wymagające dla kierowców, zdaję sobie z tego sprawię i będę cisnął ile się da.
Propozycja:
▶ Kamui Kobayashi zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 1.65 bwin 6/10

Kto nie ukończy wyścigu?
Zapowiada się deszczowe Grand Prix. Jutro pierwsze treningi, zobaczymy jak sobie poradzą debiutanci w F1. Wiadomo niektórzy mają za sobą jazdę na tym torze w GP2. Ale bolid Formuły 1 to już inna bajka. Myślę, że można zagrać w singlach na &quot;debiutantów&quot;, że nie ukończą wyścigu.
Propozycje:
▶ Kamui Kobayashi zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 1.65 bwin 6/10
▶ Bruno Senna zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 1.65 bwin 6/10
▶ Karun Chandhok zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 1.65 bwin 6/10
▶ Jaime Alguersuari zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 2.72 bwin 2/10
▶ Lucas di Grassi zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 1.45 bwin 7/10 ✅
▶ Witalij Pietrow zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 2.10 bwin 3/10
▶ Nico Hülkenberg zajmie miejsce w klasyfikacji końcowej? Typ: NIE @ 2.45 bwin 3/10 ✅
 
snajper 322

snajper

Forum VIP

Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia w pierwszej i od razu bardzo pracowitej sesji treningowej na torze ulicznym w Monte Carlo. Kierowca Ferrari jako jedyny przełamał barierę jednej minuty i 16 sekund, pokonując o mniej niż 0,1 sekundy Sebastiana Vettela (Red Bull) i Roberta Kubicę (Renault). Pierwszą piątkę zamknęli drudzy kierowcy Red Bulla i Ferrari – Mark Webber oraz Felipe Massa, a tuż za nimi uplasował się pięciokrotny zwycięzca Grand Prix Monako – Michael Schumacher (Mercedes).

Po serii okrążeń instalacyjnych, które wykonali od razu wszyscy kierowcy, jako pierwszy na tor w celu ustanowienia czasu powrócił w 17 minucie Jaime Alguersuari. Kierowca Toro Rosso na pierwszym okrążeniu wykręcił 1:30,020, a po kilku kółkach legitymował się czasem 1:21,225. W międzyczasie do akcji dołączyli kolejni kierowcy i po 31 minutach w posiadaniu najlepszego czasu był Jenson Button (1:18,468), mając 1,722 sekundy przewagi nad Alguersuarim (1:20,190). Przed Hiszpanem znalazł się następnie jego zespołowy kolego Sebastien Buemi (1:19,895), a na czwartej pozycji pojawił się Felipe Massa (1:20,471).

Button na koniec swojego przejazdu wykręcił 1:17,618. Massa poprawił się wkrótce na 1:18,096 i awansował na drugie miejsce. Tuż za nim pojawił się Lewis Hamilton (1:18,816), ale szybciej od Brytyjczyka pojechali po chwili Nico Rosberg, Buemi i Robert Kubica (1:18,567). W 36 minucie Hamilton wykręcił jednak najlepszy czas sesji – 1:17,423 – i wskoczył na pierwsze miejsce. Kubica poprawił się z kolei na 1:17,425 i znalazł się na drugiej pozycji. Hamilton swój przejazd zakończył z czasem 1:16,963, ale nie wystarczyło to do utrzymania pierwszego miejsca, gdyż Massa na koniec swojego pierwszego dłuższego przejazdu wykręcił 1:16,746.

W połowie pierwszej sesji kolejność kierowców w pierwszej dziesiątce była następująca: Massa, Hamilton, Kubica, Rosberg, Alonso (Hiszpan o mały włos nie uderzył w barierę na ostatnim zakręcie na swoim najszybszym kółku), Buemi, Schumacher, Button, Barrichello i Kobayashi. Najpóźniej z czołówki czasy okrążeń w tej sesji ustanowili kierowcy Red Bulla: Mark Webber wykręcił na pierwszym kółku 1:21,562, a Vettel 1:22,182. W międzyczasie na torze pojawił się ponownie Button, poprawiając się na 1:16,870. W 55 minucie Chandhok wpadł w poślizg w zakręcie Massenet i otarł się o barierę tylnym skrzydłem, zatrzymując się na torze w odwrotnym kierunku do jazdy. Bolid HRT został bardzo szybko usunięty w bezpieczne miejsce i obyło się bez przerywania sesji.

Pół godziny przed końcem sesji Massa wskoczył na pierwsze miejsce z czasem 1:16,517. Brazylijczyk pokonał o 0,1 sekundy obydwu kierowców McLarena (Hamilton w międzyczasie poprawił się na 1:16,647). W 63 minucie na czele klasyfikacji znaleźli się tymczasem Alonso (1:16,325), Kubica (1:16,447) i Vettel (1:16,458). Alonso poprawił się następnie na 1:16,151, a na swoim kolejnym krótkim przejeździe przekroczył barierę jednej minuty i 16 sekund (1:15,927), powiększając swoją przewagę nad Kubicą do ponad pół sekundy. Oprócz Chandhoka, którego sesja zakończyła się poślizgiem w Massenet, mniej niż 10 okrążeń miał przejechanych także Rosberg, w którego bolidzie były najwyraźniej jakieś problemy z przednim zawieszeniem, bowiem nad tą częścią pracowali od dłuższego czasu mechanicy Mercedesa.

Siedem minut przed końcem sesji Webber wykręcił w końcu reprezentatywny czas – 1:16,382, plasując się tuż przed Kubicą na drugiej pozycji. Tymczasem Rosberg zdołał powrócić na tor w ostatnich minutach pierwszej sesji, by wykonać jeden krótki przejazd. W ostatnich sekundach sesji Kobayashi najechał zbyt głęboko na tarki w sekcji Swimming Pool i po podskoczeniu na nich uderzył lewą stroną bolidu w bariery. Japończyk zgubił przednie skrzydło i uszkodził zawieszenie, ale zdołał dojechać do boksów. Chwilę wcześniej swoje czasy zdołali poprawić Vettel (1:16,000) i Kubica (1:16,016), zajmując ostatecznie miejsca 2 i 3 ze stratą mniej niż 0,1 sekundy do Alonso. Po zakończeniu sesji jak zwykle w Monako kierowcy otrzymali możliwość wykonania próbnych startów na głównej prostej.

 
gmark 765

gmark

Użytkownik
Panowie, ale czemu wy piszecie że za dużo zawodników w tym sezonie i będzie masakra?
Przecież w Monaco startowało juz więcej zawodników na gridzie, 3 lata temu 22 ( a 2 więcej to żadna róznica) a 20 lat temu startowało w kwalifikacjach zawodników aż 30 a w wyścigu 26.
Ktoś pisał że będzie start za SC, jak będzie to po raz kolejny wyśmieje FIA i kierowców, którzy po raz kolejny pokażą że nia mają nic wspólnego z kierowcami z przed 10 lat i więcej.
 
snajper 322

snajper

Forum VIP

Fernando Alonso okazał się najszybszym kierowcą także podczas popołudniowej sesji treningowej w Monako, tym razem jak jedyny przełamując barierę jednej minuty i 15 sekund. Najbliższym rywalem kierowcy Ferrari był w drugiej sesji Nico Rosberg (Mercedesa), a na kolejnych trzech pozycjach znaleźli się Sebastian Vettel (Red Bull) i drudzy kierowcy Ferrari oraz Mercedesa – Felipe Massa i Michael Schumacher. Robert Kubica (Renault) był w posiadaniu najlepszego czasu przez sporą część sesji, ostatecznie zajmując szóste miejsce ze stratą 0,288 sekundy do Alonso.

Po pierwszych dziesięciu minutach w posiadaniu najlepszego czasu był Sebastian Vettel (1:18,002), mając zaledwie 0,008 sekundy nad kolegą z zespołu Red Bull – Markiem Webberem. W chwilę później szybciej od obydwu kierowców pojechali między innymi Vitantonio Liuzzi (1:17,537) i Nico Hulkenberg, ale kolejne okrążenia Vettela i Webbera przywróciły ich na szczyt tabeli. Na trzecie miejsce awansował tymczasem Robert Kubica (1:17,450), ale już po chwili przed Polakiem znalazł się Fernando Alonso z czasem 1:17,198.

Klasyfikacja zmieniała się bardzo szybko i w 16 minucie Kubica wykręcił 1:16,101, awansując na pierwsze miejsce. Webber poprawił się na 1:16,420, a następnie pojechał szybciej od Kubicy, pokonując go o 0,045 sekundy. Trzeci przez chwilę był Adrian Sutil, ale przed kierowcą Force India znalazł się wkrótce Alonso. Tymczasem Kubica powrócił na pierwsze miejsce, jako pierwszy przełamując w drugiej sesji barierę jednej minuty i 16 sekund (1:15,935), po czym podniósł poprzeczkę na 1:15,589, pomimo niewielkiego uślizgu w ostatnim zakręcie.

Jedynym incydentem w pierwszych dwudziestu minutach drugiej sesji był błąd Bruno Senny w nawrocie Loews. Brazylijczyk musiał użyć wstecznego biegu, aby móc kontynuować jazdę, ale nie uderzył w bariery, zatem obeszło się bez uszkodzenia bolidu. Po trzydziestu minutach kolejność kierowców w pierwszej dziesiątce była następująca: Kubica, Webber, Alonso, Sutil, Schumacher, Vettel, Rosberg, Massa, Alguersuari i Pietrow. Webber poprawił swój czas na 1:15,744, ale nadal był drugi, choć jego strata do Kubicy zmniejszyła się do 0,155 sekundy. W chwilę później na trzecie miejsce wskoczył Lewis Hamilton, wykręcając 1:15,779. Webber swój przejazd zakończył z czasem 1:15,620, zmniejszając stratę do Kubicy do 0,031 sekundy.

W 37 minucie na czele klasyfikacji znaleźli się dwaj kierowcy Ferrari – Alonso i Massa, wykręcając na supermiękkich oponach odpowiednio 1:14,904 i 1:15,585. Massa poprawił się następnie na 1:15,120, zmniejszając swoją stratę do zespołowego kolegi do 0,216 sekundy. Ponadto przed Kubicą znalazł się Hamilton (1:15,434), spychając Polaka na czwarte miejsce. Tuż przed połową sesji kierowców Ferrari rozdzielił Rosberg, awansując na drugie miejsce z czasem 1:15,013. Kolejność w pierwszej dziesiątki wyglądała w tym momencie następująco: Alonso, Rosberg, Massa, Schumacher, Hamilton, Kubica, Webber, Sutil, Button i Vettel.

W 57 minucie Buemi o mały włos nie stracił kontroli nad bolidem podczas hamowania za tunelem – prawie jak w przypadku Kimiego Raikkonena w 2008 roku, gdy Fin wpadł na Sutila. Szwajcar nie miał przed sobą żadnego samochodu, zatem uniknął uszkodzenia auta, choć musiał ściąć szykanę. Niewykluczone, że kłopoty kierowcy STR wynikały z deszczu, który zaczął kropić w kilku miejscach toru. Deszcz kropił przez kilkanaście minut, ale nawierzchnia pozostawała generalnie sucha i kierowcy uzyskiwali nadal dobre czasy. Między innymi swój czas zdołał poprawić Kubica, wykręcając na miękkich oponach 1:15,257 (P7). Polak poprawił się następnie na 1:15,192, co pozwoliło mu na przeskoczenie Hamiltona w tabeli czasowej. Wcześniej Vettel wykręcił 1:15,099 i wskoczył na trzecie miejsce.

W końcówce sesji deszcz przybrał trochę na sile, powodując kilka nerwowych momentów, ale jak do tej pory nikt nie uderzył w bariery w drugiej sesji. Nie zanosiło się jednak na to, aby ktokolwiek był w stanie poprawić swój czas w ostatnich pięciu minutach sesji. Warto wspomnieć, że problemy z bolidami mieli najwyraźniej Trulli i Senna, bowiem obaj kierowcy mieli przejechanych odpowiednio tylko 13 i 11 okrążeń, podczas gdy większość miała ponad trzydzieści. Po zakończeniu sesji kierowcy ponownie przeprowadzili próbne starty.

 
karoluhu 10

karoluhu

Użytkownik
Za nami czwartkowe treningi przed GP Monako, Robert Kubica może być zadowolony z siebie i ze swojego Teamu, gdyż podczas obu sesji zajął 3 i 6 lokatę:!: ;) W nieprawdopodobnej formie jest Fernando Alonso, jako jedyny uzyskał fenomenalny czas okrążenia 1:14.904 :!: ;)
Już po samych treningach możemy śmiało stwierdzić, że ten wyścig może być wspaniałym widowiskiem, pełnym emocji i niebywałych zwrotów akcji.
Miejmy nadzieję, że Robert będzie wciąż krążył i krążył w arcy szybkim tempie, jeśli podczas wyścigu przejdzie przez huragan jakim jest 1/2 okrążenie, nie straci pozycji to możemy liczyć na wysoką lokatę.
Powodzenia Robert:!:​
 
finishline 0

finishline

Użytkownik
Oczywiście popieram Karoluhu, Alonso jest poza konkurencją, chyba można śmiało postawić na niego w kwalifikacjach, Robert również bardzo przyzwoicie 3 i 6 lokata to świetny jak na jego bolid rezultat, snajper, widzę, że uważasz że cały ogon stawki nie ukończy, ciekawe typy, naprawde ciekawe
 
hardsystem 23

hardsystem

Użytkownik
Jak dla mnie to Kubica jeszcze sobie spadnie w kwalifikacjach na niższe pozycje, chociażby kosztem sennego dziś Buttona czy nieobliczalnego Hamiltona.
 
finishline 0

finishline

Użytkownik
e tam, gadanie, to jest monako, a kubica jak na forme samochodu jezdzi bardzo dobrze, jest najlepszym kierowcom spoza pierwszej szóstki a w wyscigach radzi sobie nadzwyczaj dobrze
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom