>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Jaki samochód?

zakladowa 825

zakladowa

Użytkownik
w audi awaryjne sa pompowtryski (wiadomosc z autopsji - spory koszt), a tak oprocz tego smiga az milo ????
btw. uwazaj na samochody z francji ;p do tego ten przebieg...
 
zakladowa 825

zakladowa

Użytkownik
i to najlepiej jedz sam i przejdz po domach ????
Chodzilo mi o samochod jezdzacy po francji (tj ten merc) tam sa byle jakie drogi i slabo dbaja o furki :p
co do Audi to 1,9 tdi 130km w zupelnosci wystarcza, samochod jest dynamiczny i malo pali, tak wiec tylko polecic ????
aczkolwiek do b5 pod wzgledem cech blacharskich to ta poliftowa sie nie umywa :p
 
D 152

damian0012

Użytkownik
skrzynia 6biegow w dyszlu reke mozna sobie urobic od wachlowania .....
ten przebieg w mesku to dobre hahaha 146tys lol2 dodaj do niego drugie tyle;p
 
pasiak_forever 55

pasiak_forever

Użytkownik
Te dwa z allegro podałem tylko jako przykłady:p, nie myślę konkretnie nad tymi aukcjami.
Moze wy macie jakieś inne propozycje.
Cena 20-25, no jeśli coś fajnego to kilka tysięcy mozna dołożyć.
Mile widziany napęd quattro.
Spalanie max 8 litrów. No i koni te minimum ze 130
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Wybrałbym audi z napędem quattro i silnikiem 1.9TDI.
Spalanie w trasie 5-6l, w mieście troszkę więcej, ale max 8l z klimom.
Silnik bardzo żwawy i mocny, bardzo mało awaryjny. Z pompowtryskami to różnie bywa, wiadomo że nic nie jest wieczne i przy dużych przebiegach to pompki mogą zaczynać &quot;lać&quot;. Nie traktowałbym tego jako typowa awaryjność, tylko zużycie. Tak samo sprzęgło + 2mas. Wszystko zależy od stylu jazdy. Ktoś daje &quot;po garach&quot; od tysiąca obrotów, jeździ na pół sprzęgle czy z niego strzela to go szybko wykończy. Koszty nie są małe, w granicach 2 tys. złotych.
Turbosprężarka podobnie jak w przypadku sprzęgła. Jak katujemy auto na zimnym silniku, czy po &quot;rajdzie&quot; nie damy turbinie zejść z ciśnienia to turbo szybko powie pa pa.
Samochody (zwłaszcza TDI) należy odpowiednio eksploatować, dbać o regularne wymiany olejów, płynów, filtrów i inne rzeczy.
Jak Ci braknie mocy to zawsze można wgrać program (bezpieczny), który spowoduje przyrost KM do około 170 i 380Nm. ;)
 
kris6891 11

kris6891

Użytkownik
Wybrałbym audi z napędem quattro i silnikiem 1.9TDI.
Spalanie w trasie 5-6l, w mieście troszkę więcej, ale max 8l z klimom.
Silnik bardzo żwawy i mocny, bardzo mało awaryjny. Z pompowtryskami to różnie bywa, wiadomo że nic nie jest wieczne i przy dużych przebiegach to pompki mogą zaczynać &quot;lać&quot;. Nie traktowałbym tego jako typowa awaryjność, tylko zużycie. Tak samo sprzęgło + 2mas. Wszystko zależy od stylu jazdy. Ktoś daje &quot;po garach&quot; od tysiąca obrotów, jeździ na pół sprzęgle czy z niego strzela to go szybko wykończy. Koszty nie są małe, w granicach 2 tys. złotych.
Turbosprężarka podobnie jak w przypadku sprzęgła. Jak katujemy auto na zimnym silniku, czy po &quot;rajdzie&quot; nie damy turbinie zejść z ciśnienia to turbo szybko powie pa pa.

Samochody (zwłaszcza TDI) należy odpowiednio eksploatować, dbać o regularne wymiany olejów, płynów, filtrów i inne rzeczy.

Jak Ci braknie mocy to zawsze można wgrać program (bezpieczny), który spowoduje przyrost KM do około 170 i 380Nm. ;)


tylko te zawieszenie w audi ... jezdzac po naszych drogach mozna sporo na to wydac dla mnie to jest jedyny minus a poza tym smiga sie w eleganckim wozie
 
Do góry Bottom