>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Jeton Wallet - opinie

r9_ronaldo 35,5K

r9_ronaldo

Użytkownik
Przelewam kasę z buka na jeton, a później na jeton card. Płace sobie kartą normalnie w sklepach. Jak pyta o przewalutowanie to klikam by pobrało pieniądze w euro. No i zawsze wychodziło tak jak podaje Jeton, czyli 3 do 5 procent od transakcji. Dziś jednak płacąc za zakupy 147 zł zeszło mi z karty 36 euro, czyli 160 zł. Ktoś wie skąd taka zmiana?

Drugie pytanie: czy jeton kart mogę jednorazowo zapłacić 5000 zł czy jest jakiś limit?
 
K 0

klima09

Użytkownik
Status approved od 3 tygodni...

Po tygodniu zażądali wyciągu. W czwartek wysłałem im wyciąg, do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na emaila. Na chacie jeden wielki chaos, jedna mówi, że wysłane w niedziele, dzisiaj, że dział finansowy dalej to przetwarza. Cyrk.
Post automatycznie złączony:

Zadzwoniłem do banku żeby sprawdzili czy wyszedł do nich przelew ze strony Jeton. Nic takiego nie miało miejsca...
Gdzie moje złożyć skarge/reklamacje? Minął prawie miesiąc. Nie otrzymałem pieniędzy, wysłałem im wyciąg bankowy oraz dokument z banku potwierdzający, że żaden przelew z ich strony nie wyszedl.

Proszę o pomoc
 
xamon 134,7K

xamon

Użytkownik
Dziwna sytuacja, cos ten Jeton ostatnio w uja wali, szkoda ze nie ma zbytnio alternatywy :( Sam wypacałem dziś w nocy kasę - o 10 zmienili status na wysyłanie, ale przez cały dzień nie ogarnęli approved, co zawsze było tego samego dnia. Obniżają loty.
 
A 33,7K

ar0nek

Użytkownik
Dziwna sytuacja, cos ten Jeton ostatnio w uja wali, szkoda ze nie ma zbytnio alternatywy :( Sam wypacałem dziś w nocy kasę - o 10 zmienili status na wysyłanie, ale przez cały dzień nie ogarnęli approved, co zawsze było tego samego dnia. Obniżają loty.
Ja czasem po 2-3dni czekalem na zatwierdzenie wyplaty, wiec raczej norma u nich. Rzadko akceptowali w ten sam dzień
 
xamon 134,7K

xamon

Użytkownik
o kurde to nieźle, u mnie zawsze tego samego było wysyłanie i zatwierdzanie , nawet w tym miesiącu 3 wypłaty robiłem i na drugi dzień już na koncie miałem. A dajcie spokój człowiek nie doceniał eco czy skrilla, wtedy to był raj. Dziwie się tylko, że żaden inny portfel na miarę tych wcześniej wymienionych nie pojawił się przez te pare lat na rynku.
 
H 81,1K

hagi84

Użytkownik
Jest jak jest i trzeba sie cieszyc poki jeszcze mozna korzystac z portfeli, za 2 lata wszystko bedzie przelatywac przez US to beda wieksze problemy niz to czy portfel wyplaca w 1 czy 5 dni.
 
K 0

klima09

Użytkownik
Jest jak jest i trzeba sie cieszyc poki jeszcze mozna korzystac z portfeli, za 2 lata wszystko bedzie przelatywac przez US to beda wieksze problemy niz to czy portfel wyplaca w 1 czy 5 dni.
Chciałbym żeby to trwało 5 dni. 26 października minie miesiąc. Nie potrafią stwierdzić gdzie są moje pieniądze. Prosiłem ich o potwierdzenie wykonania przelewu bankowego w formie pdf. Wysłali mi jakiś śmieszny screenshot, ktory według ich jest dowodem. Przedstawilem go w moim banku. Bank przedłożył mi dokument w ktorym nie ma żadnego zagranicznego przelewu na moje konto, zatwierdzonego czy tez w poczekalni. Sytuacja do tej pory jest nie rozwiązana. Prawie w ogóle nie odpowiadają na emaila. Już sam nie wiem, jak mam z nimi rozmawiać. Staram się codziennie do nich pisać, czy to na emaila czy też chat, bo obawiam się, że po prostu zleją to...

Czy ktoś z Was wie gdzie mógłbym to zgłosić?
Post automatycznie złączony:

Chciałbym żeby to trwało 5 dni. 26 października minie miesiąc. Nie potrafią stwierdzić gdzie są moje pieniądze. Prosiłem ich o potwierdzenie wykonania przelewu bankowego w formie pdf. Wysłali mi jakiś śmieszny screenshot, ktory według ich jest dowodem. Przedstawilem go w moim banku. Bank przedłożył mi dokument w ktorym nie ma żadnego zagranicznego przelewu na moje konto, zatwierdzonego czy tez w poczekalni. Sytuacja do tej pory jest nie rozwiązana. Prawie w ogóle nie odpowiadają na emaila. Już sam nie wiem, jak mam z nimi rozmawiać. Staram się codziennie do nich pisać, czy to na emaila czy też chat, bo obawiam się, że po prostu zleją to...

Czy ktoś z Was wie gdzie mógłbym to zgłosić?
Co kilka dni otrzymuje od nich odpowiedź

"
Thank you so much for taking the time to contact us.

Your concern is still being escalated to our relevant team, and we are still waiting for their response.
Once we get an update, rest assured that we will get back to you as soon as possible.
We appreciate your kind understanding and cooperation on this matter.
Our apologies for the inconvenience that this has caused.

For more inquiries, please send an e-mail to [email protected] or contact our Live Support Team available 24/7.

Best regards,
Jeton Wallet Support Team"

Sytuacja jak stała, tak stoi. Nie rozumiem jak to się dzieje? Moj kontakt z bankiem trwał 2 dni, po czym otrzymałem dokument potwierdzający brak przelewu z ich strony, przesłałem wyciąg bankowy o braku przelewu, jak i historie transakcji z ostatnich kilku dni. Jak tylko rozwiąże się sytuacja to już do nich nigdy nie wrócę. Zwalają wszystko na mnie żebym to ja wyjaśniał wszystko z moim bankiem, gdzie mój Bank jasno postawił sprawę. To Nadawca zawinił, a teraz próbuje to przerzucić na mnie. Nie rozumiem, co oni chcą osiągnąć i dlaczego ich kontakt z bankiem trwa miesiąc...
 
Ostatnia edycja:
K 0

klima09

Użytkownik
Dzisiejsza rozmowa z konsultantem Jeton na chacie, bo oczywiście na emaile nie odpowiadają.

Konsultant Dylem

"Przykro nam, ale nasz zespół finansowy potwierdził w banku, że nie otrzymaliśmy żadnego zwrotu przedmiotowych przelewów. (przetłumaczony)"


"Przykro mi, ale nie jestem pewien, co można zrobić więcej. Jeśli środki zostaną zwrócone, dodamy je z powrotem do Twojego portfela jeton. (przetłumaczony)"

Dylem
"Ponieważ nie otrzymaliśmy żadnego zwrotu, niewiele możemy zrobić. (przetłumaczony)"

Dylem
"Rozumiem, że to musi być bardzo niepokojące, nie jestem pewien, co się stało, ale z naszej strony transakcja przebiegła pomyślnie (przetłumaczony)"

Za grosze profesjonalizmu ma ten portfel. Nikomu nie polecam. Według nich potwierdzeniem wykonania przelewu jest jakiś screenshot na którym nie wszystko widać. Prosiłem o dokument bankowy potwierdzający wysłanie przelewu w formacie pdf, oczywiście olali. Żadnej dokumentacji, zapisek rozmów z bankiem również nie otrzymałem. Sądzę, że nawet tym nie zajęli się. Raz, max. Dwa razy odpowiadali na emaile w ciągu tygodnia, gdzie za 2 dni minie miesiąc od zlecenia wypłaty. Pieniądze przepadły i według nich należy czekać, być może wrócą do nadawcy.

Musicie mieć świadomość, że jak Jeton zagubi wasze pieniądze to nic z tym nie można zrobić,
a sam Jeton team oczywiście jest niewinny, bo przecież wykonał przelew pomyślnie - tracąc pieniądze klienta.

Przestrzegam wszystkich przed tym portfelem. Wiele weryfikacji, żądania dokumentów, zero jakiejkolwiek pomocy z ich strony. Ze wszystkim zostałem sam, dzwoniłem do banku nadawcy, jak i mojego banku. Pieniądze się rozpłynęły. Śmieszna firma.

Nie polecam, a jeżeli już musicie to sugerowałbym dzielenie na mniejsze wypłaty, a częściej. Mądry polak po szkodzie.

Ja osobiście już do nich nie wrócę, będę tylko monitorować sytuację, a nóż pieniądze pojawią się...

Jeżeli znacie instytucje gdzie taka sprawę można zgłosić i jest to opłacalne proszę o informację.

Pozdrawiam
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Czy ktoś z Was zna instytucje do której mógłbym zgłosić Jeton portfel?

Proszę o pomoc.
zapytaj się na chacie jetona :) poważnie ;) kiedyś pytałem i mi odpisali, ale nie pamiętam co... sęk w tym, że są różne jurysdykcje, prawo fasadowe...Jeton LTD Contis LTD, Contis UAB...

20. Complaints

20.1. Any questions, concerns, security risks or complaints should be communicated to Jeton in a timely manner by contacting the Customer Support team at https://jetonhelp.zendesk.com/hc/en-gb or via the live chat function on the Website. Your communication will be answered in a timely manner and Your questions and concerns will be addressed to the best of Jeton’s ability. You may request a detailed log of your communication with Jeton via email.

20.2. Jeton will endeavour to provide you with an answer or resolution to your complaint within the timeframes as outlined by the Financial Ombudsman Service’s complaints handling procedures. Should this not be possible due to unforeseen circumstances or lack of information, we will contact You and keep you informed until resolution.

20.3. Where you are unreasonably inconvenienced, Jeton must make good any losses that you have been directly incurred due to direct error or failure by Jeton. Jeton aims to put you back in the same position you should be in had the direct the error or failure by Jeton not been made.

Should Jeton fails to handle Your complaints to Your satisfaction, You may contact the Financial Ombudsman Service at Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom. You can get further information on the procedures at www.financial-ombudsman.org.uk.

niby do rzecznika finansowego UK możesz złożyć skargę. Inna opcja to procedura "chargeback"

"

8.4. You agree that where You select a payment method that is subject to a right to claim funds back (“Chargeback”), such as (but not limited to) credit or debit card or direct debit, You will not exercise the Chargeback other than for an unauthorized use of the payment method or a breach by Jeton which would result in You having a right to a refund of the deposited amount. Jeton reserves the right to charge You a chargeback fee as well additional fees in case Jeton has incurred any expenses in connection with a deposit method subject to a Chargeback.

8.5. If a Chargeback or other transaction including deduction of fees pursuant to these Terms & Conditions results in a negative balance on Your Account, You agree such negative balance is repayable by You immediately without need for any notice to You by a deposit or transfer of funds to Your Jeton Wallet Account. Failure to do so is a breach of these Terms & Conditions and may result in legal action or debt collection measures by Jeton or assigned parties, including collections agencies. Jeton has the right to charge You fees and expenses that Jeton reasonably incurs in connection with debt collection and enforcement action."

Nie znam się na jednym ani drugim xD Widziałem skargę na Contis UAB (tzn. ostrzeżenie na nich)



Także tutaj możesz złożyć skargę do pozasądowego organu ;) NAjlepiej na chacie Jeton się zapytaj gdzie możesz złożyć skargę w tej sprawie... podaj region (Unia europejska) i czego dotyczyć ma skarga (przelew nie doszedł).
 
Otrzymane punkty reputacji: +80
xamon 134,7K

xamon

Użytkownik
K klima09 miałem kiedyś coś podobnego jak wysyłałem kasę na iban ecopayz, wina była po stronie odbierających a nie Jetona i zrobili zwrot po prawie 2 miesiącach, może u Ciebie będzie podobnie.
 
Otrzymane punkty reputacji: +80
K 0

klima09

Użytkownik
zapytaj się na chacie jetona :) poważnie ;) kiedyś pytałem i mi odpisali, ale nie pamiętam co... sęk w tym, że są różne jurysdykcje, prawo fasadowe...Jeton LTD Contis LTD, Contis UAB...

20. Complaints

20.1. Any questions, concerns, security risks or complaints should be communicated to Jeton in a timely manner by contacting the Customer Support team at https://jetonhelp.zendesk.com/hc/en-gb or via the live chat function on the Website. Your communication will be answered in a timely manner and Your questions and concerns will be addressed to the best of Jeton’s ability. You may request a detailed log of your communication with Jeton via email.

20.2. Jeton will endeavour to provide you with an answer or resolution to your complaint within the timeframes as outlined by the Financial Ombudsman Service’s complaints handling procedures. Should this not be possible due to unforeseen circumstances or lack of information, we will contact You and keep you informed until resolution.

20.3. Where you are unreasonably inconvenienced, Jeton must make good any losses that you have been directly incurred due to direct error or failure by Jeton. Jeton aims to put you back in the same position you should be in had the direct the error or failure by Jeton not been made.

Should Jeton fails to handle Your complaints to Your satisfaction, You may contact the Financial Ombudsman Service at Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom. You can get further information on the procedures at www.financial-ombudsman.org.uk.

niby do rzecznika finansowego UK możesz złożyć skargę. Inna opcja to procedura "chargeback"

"

8.4. You agree that where You select a payment method that is subject to a right to claim funds back (“Chargeback”), such as (but not limited to) credit or debit card or direct debit, You will not exercise the Chargeback other than for an unauthorized use of the payment method or a breach by Jeton which would result in You having a right to a refund of the deposited amount. Jeton reserves the right to charge You a chargeback fee as well additional fees in case Jeton has incurred any expenses in connection with a deposit method subject to a Chargeback.

8.5. If a Chargeback or other transaction including deduction of fees pursuant to these Terms & Conditions results in a negative balance on Your Account, You agree such negative balance is repayable by You immediately without need for any notice to You by a deposit or transfer of funds to Your Jeton Wallet Account. Failure to do so is a breach of these Terms & Conditions and may result in legal action or debt collection measures by Jeton or assigned parties, including collections agencies. Jeton has the right to charge You fees and expenses that Jeton reasonably incurs in connection with debt collection and enforcement action."

Nie znam się na jednym ani drugim xD Widziałem skargę na Contis UAB (tzn. ostrzeżenie na nich)



Także tutaj możesz złożyć skargę do pozasądowego organu ;) NAjlepiej na chacie Jeton się zapytaj gdzie możesz złożyć skargę w tej sprawie... podaj region (Unia europejska) i czego dotyczyć ma skarga (przelew nie doszedł).
Dziękuję, spróbuję w ten sposób 😉
 
H 81,1K

hagi84

Użytkownik
Czy ktos mial taki koomunikat przy probie logowania: "no message available"

Za cholere nie moge sie zalogowac, taki komunikat na czerwono dostaje
Na czacie twierdza, ze moje konto jest ok

Ktos cos podobnego mial moze?
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
Czy ktos mial taki koomunikat przy probie logowania: "no message available"

Za cholere nie moge sie zalogowac, taki komunikat na czerwono dostaje
Na czacie twierdza, ze moje konto jest ok

Ktos cos podobnego mial moze?
ja miałem, chyba xD masz autouzupełnianie i pomimo wpisanych danych nie da się kliknąć zaloguj? Jak tak, to ja odświeżam stronę i wpisuje ręcznie wszystko, ale mogę się mylić.

" No message available Error · 500 means that the server had some error/s while processing the request. " - to wina serwera

tutaj jeden Turek (jeton to turecki portfel) miał podobny problem i z jego kontem wszystko ok (odp. jetona) i kazali mu się skontaktować z supportem jeśli problem będzie się powtarzał. Spróbuj z innego urządzenia albo przez buka się zalogować próbując depozyt zrobić.



Próbuję zalogować się na moje konto Jeton, ale gdy próbuję się zalogować, pojawia się komunikat „brak dostępnych wiadomości” i nie mogę się zalogować. W środku jest konto i moje pieniądze . Nie mogę zalogować się na swoje konto ! Nie ma jednego miejsca, w którym moglibyśmy dotrzeć do obsługi klienta. Co się stanie z moim kontem? Dlaczego nie mogę się zalogować? Nigdzie nie ma informacji! Mój numer użytkownika: 33265448

Nie mogę zalogować się do JETON!






Cześć,

Wygląda na to, że nie ma problemu z Twoim kontem. Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, korzystając z naszego adresu wsparcia na żywo „https://bit.ly/3DG6EE8” lub wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].

Dziękujemy za zainteresowanie i życzymy miłych dni.

Wyrazy szacunku,
Zespół wsparcia Jeton.
 
H 81,1K

hagi84

Użytkownik
ani recznie ani autouzupelnienie, nie dziala z roznych przegladarek, z lapa, z tel itp

Warning!No message available - taki komunikat wyskakuje
Kod QR tez mi sie nie laduje by w ten sposob sie zalogowac co za tym idzie nie moge wplacic do zadnego buka

Specjalnie sicagnalem apke by zobaczyc czy wogole moje konto smiga i apka dziala bez zarzutu
Nic mi po tej apce jak nie mam jak buka ladowac
 
T 13,8K

tadzin

Użytkownik
aby "wycofac"/wyplacic kase z jetona (gdziekolwiek indziej) uzywajcie karty a nie opcji "wyplaty przelewem", kasa idzie natychmiastowo. karte podepnijcie sobie gdziekolwiek.
 
P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
ani recznie ani autouzupelnienie, nie dziala z roznych przegladarek, z lapa, z tel itp

Warning!No message available - taki komunikat wyskakuje
Kod QR tez mi sie nie laduje by w ten sposob sie zalogowac co za tym idzie nie moge wplacic do zadnego buka

Specjalnie sicagnalem apke by zobaczyc czy wogole moje konto smiga i apka dziala bez zarzutu
Nic mi po tej apce jak nie mam jak buka ladowac
to już musisz na support (nie chat) pisać jak wyżej. Oni powinni mieć możliwość ręcznego wglądu do konta i narzędzia do logowania. Chyba, że za kilka dni ten błąd zniknie... język informatyków to takie esperanto i jak wyskakuje jakiś błąd to oni (informatycy z supportu/helpdesku) od razu powinni wiedzieć o co chodzi. Ten błąd to błąd przekierowania serwera i wina jest po stronie ich serwera. Nie jestem informatykiem,, po prostu jak pisałem, język informatyków to esperanto i jak coś występuje na jednej stronie (pisanej w html? xms? nie wiem jak to się nazywa, informatykę miałem na początku na ZX Spectrum xD dopiero potem mieliśmy windowsa 95 xD) to mógł też gdzie indziej występować. Jak ktoś ma to rozwiązać to oni, bo wina leży po ich stronie.
 
H 81,1K

hagi84

Użytkownik
dzieki, napisalem maila, zobaczymy
Chcialem wplacic do buka, ale aktualnie nie mam jak, nic mi do glowy nie przychodzi
 
S 1,9K

syach

Użytkownik
Czy ktos mial taki koomunikat przy probie logowania: "no message available"

Za cholere nie moge sie zalogowac, taki komunikat na czerwono dostaje
Na czacie twierdza, ze moje konto jest ok

Ktos cos podobnego mial moze?
Zazwyczaj jest to wina przestarzałego protokołu bezpieczenstwa na sieci. Ten komunikat oznacza tylko tyle że Jeton nie jest w stanie przeprowadzić 2 etapu bezpieczeństwa podczas logowania. Bardzo często taki komunikat spotkacie w otwartych sieciach wifi. Miejskich czy jakiś galeriach etc.

Zmień sieć wifi.
 
H 81,1K

hagi84

Użytkownik
wlasnie zauwazylem, ze mam problem z netem
Coraz wiecej stron mi sie nie otwiera, glownie bukmacherskich, dnsy itp mam ustawione
Odpale z komorki i jest ok
W domu mam UPC swiatlowod - ktos korzysta z tego gowna i ma podobne problemy?
 
Do góry Bottom